Przetargi.pl
„Przebudowa i remont Zakładu Przyrodniczo Leczniczego w Sanatorium Uzdrowiskowym „Zimowit” wraz z wykonaniem nadbudowy balustrady schodowej Pawilonu nr 1”

Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-351 Sokołowsko, ul. Parkowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 458 240 , fax. 748 458 237
  • Data zamieszczenia: 2019-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.
    ul. Parkowa 3
    58-351 Sokołowsko, woj. dolnośląskie
    tel. 748 458 240, fax. 748 458 237
    REGON: 89031444000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://sanatoria-dolnoslaskie.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa i remont Zakładu Przyrodniczo Leczniczego w Sanatorium Uzdrowiskowym „Zimowit” wraz z wykonaniem nadbudowy balustrady schodowej Pawilonu nr 1”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. przebudowa i remont (modernizacja) Zakładu Przyrodniczo Leczniczego w Pawilonie nr 1 w Sanatorium Uzdrowiskowym „Zimowit” w Dusznikach Zdroju przy ul. Chopina 3, zgodnie z następującą dokumentacją projektową: a) Projektem budowlanym pn.: „Przebudowa i remont (modernizacja) Zakładu Przyrodniczo Leczniczego; b) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych STWiORB c) Przedmiarem robót d) Wykaz urządzeń technologicznych. Zgodnie z prawomocnym pozwoleniem na budowę zatwierdzającym projekt budowlany i udzielającego pozwolenia na budowę na przebudowę i remont Zakładu Przyrodniczo Leczniczego w Pawilonie nr 1 w Sanatorium Uzdrowiskowym „Zimowit” w Dusznikach Zdroju przy ul. Chopina 3 – Decyzja 7.VI/B/2018 z dnia 20.02.2018r. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) demontaż urządzeń rehabilitacyjnych; b) demontaż sufitów podwieszanych obudów pionów instalacyjnych w systemie k-g; c) demontaż ścianek przegrodowych i działowych wraz z okładzinami ścian i posadzek; d) odbicie tynków na ścianach, podciągach i sufitach; e) wymiana drzwi wejściowych o odporności EI30; f) wykonanie tynków cementowo-wapiennych na ścianach i sufitach; g) wykonanie instalacji w.u. i c.w.u., c.o., wod-kan.; h) wymiana wymiennika c.w.u. w pomieszczeniu kotłowni; i) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z centralą wentylacyjną rekuperacyjną, umieszczoną w suterenie budynku; j) montaż sufitu podwieszanego typu „Amstrong” lub równoważnego; k) wykonanie przegród systemowych z płyt HPL z drzwiami przesuwanymi z bulajem; l) wydzielenie pomieszczenia w.c. ogólnodostępnego w tym osób niepełnosprawnych; m) wykonanie tynków i okładzin ściennych; n) przebudowa posadzki wraz z izolacją poziomą; o) remont kanału technicznego pod posadzką – tynki cementowo-wapienne posadzki cementowe; p) wykonanie instalacji elektrycznych oświetlenia, gniazd potrzeb ogólnych oraz zasilania urządzeń. Zamawiający informuje, że jest w posiadaniu Dziennika budowy nr 10/IV/2019 z dnia 15.03.2019r. 2. nadbudowa balustrady schodowej pawilonu nr 1 o pochwyt górny oraz montaż ram stalowych usztywniających zgodnie z następującą dokumentacją projektową: a) Projekt budowlano – wykonawczy pn.: „Nadbudowa balustrady schodowej pawilonu nr 1 o pochwyt górny oraz montaż ram stalowych usztywniających”. Zgodnie z prawomocnym pozwoleniem na budowę zatwierdzającym projekt budowlany i udzielającego pozwolenia na budowę nadbudowy balustrady schodowej Pawilonu nr 1 o pochwyt górny oraz montaż ram stalowych usztywniających, Zakładu Przyrodoleczniczego Sanatorium Uzdrowiskowego „Zimowit” w Dusznikach Zdroju przy ul. Chopina 3 – Decyzja 13.VI/B/2018 z dnia 13.03.2018r. Zamawiający informuje, że jest w posiadaniu Dziennika budowy nr 9/IV/2019 z dnia 15.03.2019r. 3. W zakresie obowiązków Wykonawcy w trakcie realizacji zadania znajduje się między inny¬mi: a) stosowanie się podczas prowadzenia budowy do wymagań określonych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, b) zorganizowanie i zabezpieczenie terenu budowy oraz zapewnienia stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu na bezpieczeństwo, c) zapewnienie stałego utrzymania porządku i czystości wewnątrz i bezpośrednio na zewnątrz terenu bu¬dowy oraz utrzymania w stanie estetycznym ogrodzeń i obiektów tymczasowych robót, d) zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miej¬scu robót i jego otoczeniu zgodnie z opracowanym planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (art. 21a ustawy Prawo budowlane), e) wbudowywanie materiałów odpowiadających co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz wymaganiom określonym w dokumentacji projek¬towej i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, f) przedstawienie Inspektorowi Nadzoru wykazu wszystkich materiałów do akceptacji przed rozpoczę¬ciem robót, g) usunięcie zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia poza teren bu¬dowy zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych określonymi ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz zapisami w dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej wy¬konania i od¬bioru robót budowlanych. Przy realizacji zadań określonych w zdaniu pierwszym Wy¬konawca zobo¬wiązany jest do przestrzegania przepisów prawa miejscowego dotyczących zasad go¬spodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Miasta Wałbrzycha, h) po zakończeniu przedmiotu zamówienia sporządzenie dokumentacji odbiorowej, i) zgłoszenie do organu Nadzoru budowlanego o zakończeniu robót budowlanych i uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji na użytkowanie, j) konieczność zapewnienia przesyłu mediów, których instalacje prowadzone są przez remontowane pomieszczenia – wykonanie przejścia tymczasowego na czas budowy, k) realizacja prac Wykonawcy z udziałem Konserwatora Zabytków przy nadbudowie balustrady i uzyskanie przez Wykonawcę protokolarnego odbioru prac podpisanego przez Konserwatora Zabytków. 4. Zakres dokumentacji odbiorowej a) pełna dokumentacja kolaudacyjna z przebiegu realizacji robót budowlanych – 2 egz. b) zgłoszenie o zakończeniu robót budowlanych zadania do organu Nadzo¬ru budowlanego z uzyskaną Decyzja o pozwoleniu na użytkowanie c) podpisany przez strony bezusterkowego protokołu końcowego robót. Szczegółowy zakres prac do zrealizowania w ramach zamówienia przedstawiają załączniki do SIWZ – Dokumentacja Projektowa, Przedmiary oraz wzór umowy. 5. UWAGA: Zamawiający informuje, że: • z zakresu załączonego przedmiaru robót, Zamawiający wykreśla poz. 162 d.11 – U6 Wanna do całego ciała do kąpieli kwasowęglowych; • do zakresu należy demontaż katedry do biczy w sposób umożliwiający ponowne wykorzystanie; • do zakresu należy montaż i podłączenie w pomieszczeniu kotłowni elektrycznego zasobnikowego podgrzewacza wody o pojemności 200 l i mocy 1,5kWdo podgrzewania wody mineralnej – rys. nr 13 PB; • do zakresu należy wymiana wymiennika c.w.u. w pomieszczeniu kotłowni (obecnie jest VIESSMANN VITOCELL 100-CVA, pionowy podgrzewacz pojemnościowy o pojemności 1000litrów). b) rezygnacja Zamawiającego z Urządzenia U-2 do suchych kąpieli CO2 będących odmianą kąpieli kwasowęglowych pom. 10. 6. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na miejscu. Wykonawcy, którzy są zainteresowani przeprowadzeniem ww. wizji lokalnej w celu zapoznania się z obiektem, zobowiązani są zgłosić chęć uczestniczenia w wizji lokalnej do Pana Piotra Grzybowskiego w formie mailowej na adres: piotr.grzybowski@sanatoria-dolnoslaskie.pl do dnia na 2 dni przed upływem terminu składania ofert. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy chętni do udziału w niej zostaną poinformowani pisemnie, faksem lub e-mailem. Istnieje także możliwość umówienia wizji lokalnej telefonicznie tel. 739 279 652.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy i 00/100 złotych) 2. Wadium może być wniesione w sposób przewidziany w art. 45 ust. 6 Ustawy. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – 50 1090 2314 0000 0001 0048 5026 z zaznaczeniem na przelewie: „Nr ZP/18/2019 pn.: „Przebudowa i remont Zakładu Przyrodniczo Leczniczego w Sanatorium Uzdrowiskowym „Ziemowit”. 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej „oryginał wadium”, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 6. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. Art. 46 ust. 4a. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Art. 46 ust. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga udokumentowania spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. b) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, złożenia oświadczenia na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 2). Wraz z ofertą Wykonawca składa kosztorys inwestorski, oświadczenie dot. RODO – załącznik nr 5, tabela elementów scalonych – załącznik nr 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1 Ustawy, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy [informacja z otwarcia ofert], przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach