Przetargi.pl
PRZEBUDOWA I REMONT SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO WRAZ Z REMONTEM PODJAZDU I ROZBUDOWĄ WIATY DLA KARETEK ORAZ BUDOWĄ DROGI WEWNĘTRZNEJ Z SOR DO LĄDOWISKA „KUTNOWSKIEGO SZPITALA SAMORZĄDOWEGO” SP. Z O.O. W KUTNIE

"Kutnowski Szpital Samorządowy" Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48(24)3880202 , fax. +48(24)3880201
  • Data zamieszczenia: 2018-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Kutnowski Szpital Samorządowy" Spółka z o.o.
    Kościuszki 52
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. +48(24)3880202, fax. +48(24)3880201
    REGON: 100974785
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kutno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA I REMONT SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO WRAZ Z REMONTEM PODJAZDU I ROZBUDOWĄ WIATY DLA KARETEK ORAZ BUDOWĄ DROGI WEWNĘTRZNEJ Z SOR DO LĄDOWISKA „KUTNOWSKIEGO SZPITALA SAMORZĄDOWEGO” SP. Z O.O. W KUTNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: ZADANIE 1 Przebudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Zakres prac budowlanych:  Niewielkie wyburzenia ścianek działowych bądź wybicie otworów w pom. 0.15, 0.19, 0.21, 0.24 oraz 0.29.  Przebicia przez strop pomiędzy niskim a wysokim parterem dla przeprowadzenia instalacji wentylacji mechanicznej, w pom. 0.11, 0.12, 0.13 oraz przez ściany w pom. 0.42 (wentylatornia)  Zamurowania w pom. 0.1 (wraz z montażem nowych drzwi dymoszczelnych), zamurowania w pom. 0.5, 0.6, 0.7, 0.9, 0.12, 0.15, 0.23 i 0.24, 0.27, od 0.30 do 0.35, zamurowania w pom.0.38 i 0.39 i 0.41 (wraz z montażem nowych drzwi pożarowych)  Poszerzenia bądź zawężenia otworów drzwiowych  Montaż nadproży drzwiowych  Wymiana okien zewnętrznych w zakresie projektu  Montaż sufitów podwieszanych  Montaż urządzeń wentylacji i klimatyzacji  Prace instalacyjne w zakresie instalacji: elektrycznej, centralnego ogrzewania, wodno – kanalizacyjnej, gazów medycznych, sygnalizacji przyzywowej, SSP itp.  Wykończenia (prace malarskie, wymiana glazury i terakoty, wykładzin PCV) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa, na którą składają się następujące dokumenty: 1) Przedmiar robót przebudowy Szpitalnego Oddziału Ratunkowego /branża- budowlana, sanitarna, elektryczna/ Załącznik nr 6 do SIWZ/. 2) Projekt wykonawczy przebudowy szpitalnego oddziału ratunkowego /projekt architektury, technologii, inwentaryzacja /Załącznik nr 7 do SIWZ/. 3) Projekt wykonawczy instalacji wentylacji i klimatyzacji /Załącznik nr 8 do SIWZ/. 4) Projekt wykonawczy instalacji centralnego ogrzewania /Załącznik nr 9 do SIWZ/. 5) Projekt wykonawczy instalacji ciepła technologicznego /Załącznik nr 10 do SIWZ/. 6) Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych przebudowy Szpitalnego Oddziału Ratunkowego /Załącznik nr 11 do SIWZ/. 7) Projekt wykonawczy instalacji wodno-kanalizacyjnej/Załącznik nr 12 do SIWZ/. 8) Specyfikacja techniczna wykonanie i odbioru robót – wentylacja i klimatyzacja oraz instalacja chłodzenia /Załącznik nr 13 do SIWZ/. 9) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – instalacja wodno- kanalizacyjna – instalacja centralnego ogrzewania/Załącznik nr 14 do SIWZ/.. 10) Specyfikacja techniczna wykonanie i odbioru robót – ciepło technologiczne/Załącznik nr 15 do SIWZ/. 11) Specyfikacja techniczna wykonanie i odbioru robót –instalacje elektryczne/Załącznik nr 16 do SIWZ/. 12) Projekt budowlany przebudowy szpitalnego oddziału ratunkowego/Załącznik nr 17 do SIWZ/. 13) Projekt budowlany przebudowy szpitalnego oddziału ratunkowego – instalacja wentylacji i klimatyzacji /Załącznik nr 18 do SIWZ/. 14) Projekt budowlany przebudowy szpitalnego oddziału ratunkowego – instalacja wod-kan/Załącznik nr 19 do SIWZ/. 15) Projekt budowlany przebudowy szpitalnego oddziału ratunkowego – instalacja centralnego ogrzewania/Załącznik nr 20 do SIWZ/. 16) Projekt budowlany przebudowy szpitalnego oddziału ratunkowego – instalacja ciepła technologicznego/Załącznik nr 21 do SIWZ/. 17) Projekt przebudowy SOR – gazy medyczne/Załącznik nr 27 do SIWZ/. ZADANIE 2 Remont podjazdu dla karetek wraz z wiatą Rozbiórce ulega całe zadaszenie podjazdu dla karetek oraz korytarza. Nowo zadaszenie zostanie wykonane z płyt warstwowych mocowanych do konstrukcji stalowej wg projektu konstrukcji. Spadek dachu oraz rynny odwodnienia zostaną ukryte za attyka wykonaną z blachy na rąbek. Kolorystyka zadaszenia podjazdu oraz korytarza-biel i szarość. Wykonanie odwodnienie za pomocą rur spustowych o przekroju prostokątnym lub kwadratowym. Rynny montowane analogicznie do istniejących- w linii ścian żelbetowych. Należy dokonać rozbiórki istniejącej płyty podjazdu. Pozostawić belkę i ściany żelbetowe pod posadowienie nowo projektowanej płyty oraz belkę i słupy pod płytą korytarza. Wszystkie elementy konstrukcyjne istniejące oczyścić z tynku. W miejscach gdzie jest to konieczne dokonać uzupełnienia ubytków otuliny zbrojenia. Nowo projektowany podjazd dla karetek wykonany jako płyta żelbetowa o zmiennej grubości wg projektu konstrukcji. Pochylnię oraz słupy i belkę należy zaimpregnować oraz zabezpieczyć przeciw wilgociową izolacją poziomą w postaci folii płynnej. Nowo projektowana płyta schodów zaprojektowana jako żelbetowa wg projektu konstrukcji. Warstwa posadzki i elementy konstrukcyjne mają zostać wykończone warstwą betonu zacieranego o zwiększonej odporności na czynniki zewnętrzne oraz atmosferyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa na którą składają się następujące dokumenty: 1) Przedmiar robót Szpitalny Oddział Ratunkowy – branża budowlana i elektryczna /Załącznik nr 22 do SIWZ/. 2) Projekt wykonawczy rozbiórki i budowy zadaszenia dla karetek /Załącznik nr 23 do SIWZ/. 3) Projekt wykonawczy konstrukcji podjazdu dla karetek /Załącznik nr 24 do SIWZ/. ZADANIE 3 Budowa wewnętrznej drogi dojazdowej z SOR do lądowiska Budowa drogi dojazdowej z SOR do lądowiska. Szerokość jezdni -6,00m. Długość drogi -0,244 km Konstrukcja nawierzchni: - podsypka cementowo – piaskowa, - krawężnik betonowy uliczny 15x30 na ławie betonowej z oporem B-15 - kruszywo Łamane stabilizowane mechanicznie – 20 cm - miał kamienny lub podsypka piaskowo betonowa – 5 cm - kostka betonowa typu POLBRUK h=8 cm. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa na którą składają się następujące dokumenty: 1.Przedmiar robót budowy dogi dojazdowej do lądowiska /Załącznik nr 25 do SIWZ/. 2. Projekt budowlano-wykonawczy drogi dojazdowej do lądowiska /Załącznik nr 26 do SIWZ/. 2. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień – Kody CPV: 45.00.00.00-7 (roboty budowlane), 45.21.51.40-0 (roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych), 45.26.27.00-8 (przebudowa budynków), 45.30.00.00-0 (roboty instalacyjne w budynkach), 45.31.00.00-3 (roboty instalacyjne elektryczne) 45.33.10.00-6 (instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych), 45.31.10.00-0 (roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych), 45.33.11.00-7 (instalowanie centralnego ogrzewania), 45.33.22.00-5 (roboty instalacyjne hydrauliczne), 45.33.23.00-6 (roboty instalacyjne kanalizacyjne), 45.33.12.00-8 (instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych), 45.40.00.00-1 (roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych), 45.11.13.00-1 (roboty rozbiórkowe), 45.41.00.00-4 (tynkowanie), 45.44.21.00-8 (roboty malarskie), 45.43.10.00-7 (kładzenie płytek), 45.42.21.00-2 (stolarka drewniana), 45.42.11.52-4 (instalowanie ścianek działowych), 45.26.25.22-6 (roboty murarskie) 45.26.25.00-6 (roboty murarskie i murowe), 45.42.11.40-7 (instalowanie stolarki metalowej z wyjątkiem drzwi i okien), 45.42.11.50-0 (instalowanie stolarki niemetalowej), 45.42.10.00-4 (roboty w zakresie stolarki budowlanej), 45.32.00.00-6 (roboty izolacyjne), 45.31.51.00-9 (instalacyjne roboty elektrotechniczne), 45.31.11.00-1 (roboty w zakresie okablowania elektrycznego), 45.31.12.00-2 (roboty w zakresie instalacji elektrycznych), 45.22.00.00-5 (roboty inżynieryjne i budowlane) 45.31.21.00-8 ( instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych) 45.33.12.21-1 ( instalowanie urządzeń klimatyzacji częściowej powietrza 3. Dołączone do SIWZ przedmiary robót mają charakter pomocniczy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia i podstawy wyceny ofert. Przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w poszczególnych przedmiarach robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji. 4. Zamawiający umożliwia przeprowadzenie wizji lokalnej po wcześniejszym uzgodnieniu z Kierownikiem Działu Administracyjno-Technicznego p. Waldemarem Kacprzakiem (tel. 24 3880430). Przedstawiciele Zamawiającego nie udzielają w toku wizji lokalnej żadnych wyjaśnień formalnych. Wyjaśnienia udzielone przez przedstawicieli Zamawiającego podczas wizji lokalnej nie są wiążące dla Wykonawców i mają wyłącznie charakter nieformalny i informacyjny. Wykonawcy, celem uzyskania wiążących wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówienia, mogą składać wnioski o udzielenie wyjaśnień zgodnie z zapisami w SIWZ. Zamawiający nie zwraca kosztów, które ponosi Wykonawca w związku z przeprowadzeniem wizji lokalnej. 5. Roboty budowlane będą prowadzone w obiekcie czynnym. Wykonawca winien realizować roboty budowlane w godzinach od 7:00 do 20:00, natomiast prace hałaśliwe tylko do godz. 18:00 lub też zobowiązany jest je wstrzymać na żądanie Zamawiającego lub użytkownika obiektu w którym prowadzone są roboty w każdym czasie. 6. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia w czynnym całodobowo podmiocie leczniczym, który będzie nieprzerwanie udzielać świadczeń zdrowotnych podczas realizacji projektu, co może uniemożliwić czasowe wyłączenie lub zamknięcie poszczególnych pomieszczeń w tych podmiotach w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany do takiej organizacji wykonywanych prac, by nie uniemożliwiać udzielania świadczeń zdrowotnych przez podmiot leczniczy. 7. Wykonawca winien realizować roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy w sposób, jak najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektu, umożliwiający ich prawidłowe funkcjonowanie. 8. Wykonawca dokona na własny koszt tymczasowe doprowadzenie wody i energii elektrycznej dla potrzeb budowy, zamontuje liczniki zużycia wody i energii oraz będzie ponosił koszty zużycia wody i energii w okresie realizacji robót. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania zaplecza budowy, zapewnienia pomieszczeń socjalnych dla swoich pracowników, zapewnienia miejsca gromadzenia odpadów i ich usunięcia oraz wykonania niezbędnego zabezpieczenia prowadzonych prac, ze szczególnym uwzględnieniem osób przebywających na terenie obiektu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody majątkowe i osobowe spowodowane swoim działaniem lub zaniechaniem. 10. Ilekroć w niniejszej SIWZ i Dokumentacji projektowej przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wszelkie wskazane w Dokumentacji projektowej nazwy materiałów i producentów mają charakter przykładowy. Zostały one przywołane jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych do materiałów i urządzeń określonych w Dokumentacji, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu szczegółowy opis oferowanych materiałów i urządzeń wskazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem technicznym, jakościowym i funkcjonalnym. Nie wykazanie materiałów i urządzeń równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania materiałów wymienionych w Dokumentacji projektowej. 11. Szpital posiada certyfikat ISO 9001:2015. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z obowiązującymi w Szpitalu procedurami (dostępne w siedzibie Zamawiającego) oraz zobowiązany jest do realizowania umowy z zachowaniem tych standardów i procedur z zakresu przedmiotu umowy. 12. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na Przedmiot Zamówienia na okres: minimum 36 miesięcy na wykonane prace, Warunki dotyczące gwarancji: a) Gwarancja obowiązywać będzie w przypadku zawarcia umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. b) Okres gwarancji zaczyna bieg począwszy od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót. c) Gwarancja udzielona zostaje na okres określony w ofercie Wykonawcy wyrażony w miesiącach kalendarzowych. Okres gwarancji wskazany w ofercie stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z postanowieniami Części XI SIWZ. d) Gwarancja udzielona na przedmiot zamówienia uprawnia Zamawiającego do otrzymywania nieodpłatnych napraw przedmiotu zamówienia stwierdzonych i zgłoszonych Wykonawcy w okresie gwarancji. Udzielona gwarancja obejmuje również zamontowane przez Wykonawcę urządzenia. e) W trakcie trwania gwarancji Wykonawca jest zobowiązany do nieodpłatnego przeprowadzenia wszelkich napraw, przeglądów serwisowych, w tym przeglądów serwisowych zamontowanych urządzeń. f) W przypadku, gdy Wykonawca nie przystępuje do usuwania wad lub usunie wady w sposób nienależyty, Zamawiający poza uprawnieniami przysługującymi mu na podstawie Kodeksu Cywilnego, może powierzyć usunięcie wad podmiotowi trzeciemu na koszt i ryzyko Wykonawcy (wykonanie zastępcze), po uprzednim wezwaniu Wykonawcy i wyznaczeniu dodatkowego terminu nie krótszego niż 7 dni roboczych. g) Usunięcie wad następuje na koszt i ryzyko Wykonawcy. h) W pozostałym zakresie do gwarancji stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego o gwarancji jakości rzeczy sprzedanej. i) Udzielenie gwarancji nie wyłącza odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady. j) Udzielone rękojmia i gwarancja nie naruszają prawa Zamawiającego do dochodzenia roszczeń o naprawienie szkody w pełnej wysokości na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. 13. Zamawiający, zgodnie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 1066 z późn.zm.) w pełnym wymiarze czasu pracy osób, zwanych dalej Pracownikami, którzy w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia będą wykonywać czynności zgodne z opisem przedmiotu zamówienia i dokumentacją projektową. 13.1. Wykonawca jest zobowiązany zatrudniać Pracowników na okres wykonywania prac objętych Przedmiotem umowy. 13.2. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym, nie krótszym niż 7 dni, Wykonawca jest zobowiązany udokumentować fakt zatrudniania Pracowników w formie: - oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy, które będzie zawierać: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że wszystkie osoby wykonujące prace wskazane w pkt. 13 są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i wymiaru czasu pracy oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; 14. Przedstawiona oferta nie może stanowić zbiorczych cenników, lecz winna zostać sporządzona wyłącznie z ukierunkowaniem na prowadzone postępowanie i odpowiadać wymaganiom Zamawiającego określonym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wnosi wadium przetargowe. 2. Wysokość wadium wynosi: 135 500 PLN ( słownie: sto trzydzieści pięć tysięcy pięćset złotych). 3. Forma wniesienia wadium winna być zgodna z art.45 ust. 6 ustawy PZP. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014, poz.1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium należy wnieść bezwzględnie przed terminem składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać na konto: PKO Bank Polski Nr rachunku bankowego: 14 1020 3352 0000 1402 0222 2198 5. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej za termin jego wniesienia uznaje się datę wpływu na konto Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, wówczas oryginał danego dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie w Kancelarii „Kutnowskiego Szpitala Samorządowego” Spółka z o.o. z oznaczeniem „WADIUM NA PRZETARG Nr ZP/10/18 PRZEBUDOWA I REMONT SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO WRAZ Z REMONTEM PODJAZDU I ROZBUDOWĄ WIATY DLA KARETEK ORAZ BUDOWĄ DROGI WEWNĘTRZNEJ Z SOR DO LĄDOWISKA „KUTNOWSKIEGO SZPITALA SAMORZĄDOWEGO” SP. Z O.O. W KUTNIE –lub załączyć do oferty. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy o ile było ono wymagane, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub gdy wystąpi przesłanka wskazana w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 4. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy PZP, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: • odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (Załącznik nr 5 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: ust. 4 pkt 3 lit a) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w ust 4 pkt 2) lit a) i pkt. 3) lit a).Wykonawca , który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik nr 30 do SIWZ – Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach