Gmina Nowa Karczma ogłasza przetarg
- Adres: 83-404 Nowa Karczma, ul. Kościerska 9
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6877127 , fax. 058 6877171
- Data zamieszczenia: 2009-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Karczma
ul. Kościerska 9 9
83-404 Nowa Karczma, woj. pomorskie
tel. 058 6877127, fax. 058 6877171
REGON: 19167523800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowakarczma.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i remont świetlicy wiejskiej w Skrzydłowie wraz z zagospodarowaniem terenu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. 3.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont świetlicy wiejskiej w Skrzydłowie wraz z zagospodarowaniem terenu (działka nr 305). 2. Remont obejmuje: 2.1. Ocieplenie ścian zewnętrznych 2.2. Ocieplenie dachu 2.3. Wykucie oraz zamurowanie otworów w budynku 2.4. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 2.5. Wymurowanie przewodu kominowego 2.6. Malowanie sufitów oraz ścian wewnętrznych. 2.7. Wykończenie ścian glazurą oraz podłóg terakotą 2.8. Wyposażenie pomieszczeń w niezbędne urządzenia sanitarne 2.9. Modernizacja instalacji wewnętrznych: wodociągowej i kanalizacyjnej. 2.10. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wypełnionej płynem niezamarzalnym. 2.11. Remont szamba (wymiana kręgów betonowych lub wymiana na gotowy zbiornik betonowy) 2.12. Remont ogrodzenia. 2.13. Dostawę stołu drewnianego 12 osobowego (składający się z elementów, szerokość minimum 1m., nogi metalowe, blat z płyty o grubości min 25 mm, krawędzie oklejone obrzeżem PCV o grubości min. 2 mm) 2.14. Dostawę 12 krzeseł (rama stalowej, siedzisko i oparcie wykonane z profilowanej sklejki, możliwość składania w stos). 2.15. Dostawę kompletu firan z karniszami i montażem. 3. Wspólny słownik zamówień (CPV): 3.1. Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne (45260000-7) 3.2. Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych (45400000-1) 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa obejmująca: 4.1. Projekt budowlany. 4.2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 4.3. Przedmiar robót. 4.4. Zamawiający informuje, iż tam gdzie w dokumentacji projektowej wskazano pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ÷ 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizacje zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy, sprecyzowane przez Zamawiającego w sposób następujący: 1.1. Posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, czyli: 1.2.1. Wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane, każda o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł. obejmująca remont lub budowę budynku o kubaturze min. 700 m3 w zakresie m. in. ocieplenia ścian i dachu, instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania oraz układania glazury i terakoty). Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści wykazu wykonanych robót budowlanych (formularz wykazu został określony załącznikiem nr 3 do SIWZ) oraz dokumentów potwierdzających należyte wykonanie robót. 1.2.2. Dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w realizacja zamówienia tj. kierownik budowy posiada uprawnienia do samodzielnego kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści stosownych uprawnień budowlanych, aktualnych zaświadczeń z Izby Inżynierów Budownictwa o wpisie na listę oraz wypełnionego formularza (Personel techniczny) stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, a także pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, czyli posiada środki finansowe (własne lub w ramach linii kredytowej) lub potwierdzoną zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 25 % zaoferowanej przez siebie ceny ryczałtowej brutto za realizację zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek. 1.4. Nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści: 1.4.1. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.4.2. Aktualnego zaświadczenia z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4.3. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Formularz oświadczenia został określony załącznikiem nr 2 do SIWZ). 2. Warunki wymagane wobec Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (partnerów): 2.1. Warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 i pkt. 4 ustawy muszą zostać spełnione przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2.2. Warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i pkt. 3 ustawy muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.3. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.4. W przypadku wyboru oferty Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie żądał umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 3. Na Wykonawcy ciąży obowiązek wykazania w ofercie, że Wykonawca w upływie terminu składania ofert spełnia wszystkie warunki określone w SIWZ, tzn. Wykonawca zobowiązany jest w ofercie przedstawić niezbędne dokumenty potwierdzające (w sposób niebudzący żadnych wątpliwości) spełnienie przez Wykonawcę wszystkich warunków postawionych przez Zamawiającego w SIWZ 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o wymagane oświadczenia i dokumenty, według zasady spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (zgodnie z załącznikiem nr 3). 3. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót. 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z załącznikiem nr 4) 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (uprawnienia budowlane i zaświadczenia o przynależności do OIIB) 7. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 2). 11. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z póżn. zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wrotapomorza.pl/pl/bip/gminy/nowa_karczma/zamowienia/zamowienia
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachowego budynku Szkoły Podstawowej w Rychnowach
Dodano: 2016-07-13 - Remont pokrycia dachowego nad pomieszczeniami biurowymi przy budynku Centrum Edukacji Ekologicznej oraz naprawa obróbek kominów dachu laboratorium na terenie oczyszczalni ścieków przy ul. Sportowej 73 w Słupsku
Dodano: 2016-05-11 - WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO ORAZ OKIEN NA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ W SWORNEGACIACH
Dodano: 2016-04-08 - Remont pokrycia dachowego w budynku nr 41 i roboty remontowe ogólnobudowlane, elektryczne i sanitarne w budynku nr 8 w kompleksie wojskowym m. Czarne.
Dodano: 2016-03-15 - Remont dachu budynku filialnego Zespołu szkół Nr 1 w Nowym Dworze Gdańskim
Dodano: 2015-11-16 - Przetarg nieograniczony pn. Termomodernizacja stropodachu w obiekcie CKZiU przy ul. Staszica 25 w Kwidzynie.
Dodano: 2015-04-23 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-remontowych na obiekcie zabytkowego Spichlerza Richtera w Słupsku Rynek Rybacki 1.
Dodano: 2015-04-21 - wykonanie remontu dachu zabytkowego budynku mieszkalnego przy ul. Waszyngtona 28-30 (część G, H ) w Gdyni.
Dodano: 2014-07-17 - przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 5.186.000 euro na robotę budowlaną, wykonanie prac konserwatorskich na elewacji budynku w zakresie wymiana parapetów zewnętrznych
Dodano: 2014-07-01 - Przebudowa i remont istniejącego budynku warsztatowo - magazynowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na budynek magazynowo - administracyjny oraz przebudowa z rozbudową i remontem istniejącego budynku biurowego Nadleśnictwa Dretyń w latach 2014-2015.
Dodano: 2014-05-20