Przetargi.pl
Dostawa aparatury chemicznej do celów badawczo-naukowych. 1. Chromatograf do analizy składu gazu generatorowego. 2. Analizator składu gazów do pomiaru składu spalin

Instytut Maszyn Przepływowych im. Roberta Szewalskiego Polskiej Akademii Nauk ogłasza przetarg

  • Adres: 80-231 Gdańsk, ul. Fiszera 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3411271 , fax. 058 3416144
  • Data zamieszczenia: 2009-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Maszyn Przepływowych im. Roberta Szewalskiego Polskiej Akademii Nauk
    ul. Fiszera 14 14
    80-231 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3411271, fax. 058 3416144
    REGON: 00032612100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut PAN

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa aparatury chemicznej do celów badawczo-naukowych. 1. Chromatograf do analizy składu gazu generatorowego. 2. Analizator składu gazów do pomiaru składu spalin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa aparatury chemicznej do celów badawczo-naukowych. Zakres zamówienia: CZĘŚĆ I: Chromatograf do analizy składu gazu generatorowego (kod CPV 38432210-7) - wymagane zakresy oznaczeń dla poszczególnych składników CO2: 0,5% - 20% CH4: 0,5% - 5% CO: 0,5% - 30% H2: 0,5% - 15% - automatyczny pobór próbki gazu generatorowego o temperaturze do 2000C - dozowanie automatyczne co 10 minut - chromatograf dostarczony wraz z dwiema butlami wzorców, wyposażonymi w reduktory -obie butle powinny być połączone zaworami z chromatografem, umożliwiając przełączanie pomiędzy wzorcami i próbką. Skład procentowy wzorców: 20 % CO2, 20% CO, 2% H2, 1% CH4 - resztę stanowi argon 2 % CO2, 2% CO, 15% H2, 5% CH4 - resztę stanowi argon - butla argonu z reduktorem wynajęta na dwa lata - chromatograf powinien się łączyć z komputerem za pomocą portu USB - chromatograf dostarczony bez komputera - chromatograf powinien zostać dostarczony wraz z oprogramowaniem, nie posiadającym ograniczeń czasowych - wymagana jest możliwość bezpłatnej aktualizacji oprogramowania CZĘŚĆ 2: Analizator składu gazów do pomiaru składu spalin - wymagane zakresy dla poszczególnych składników O2: 0 - 20% - czujnik elektrochemiczny CO: 0 - 20000ppm - czujnik elektrochemiczny NO: 0 - 5000pmm - czujnik elektrochemiczny CO2: 0 - 100% - czujnik na podczerwień - możliwość wbudowania 2 dodatkowych sensorów elektrochemicznych - możliwość zainstalowania dodatkowo sensora CxHy mierzącego za pomocą promieniowania podczerwonego - pomiary temperatury spalin i otoczenia - wąż ogrzewany o dł. 3 m zintegrowany z filtrem wstępnym ogrzewanym - wbudowana pompa perystaltyczna do odprowadzania kondensatu - 22 zaprogramowane paliwa oraz 10 do zaprogramowania przez użytkownika - pamięć ok. 1000 pełnych wyników pomiarowych - automatyczne odłączanie i przewietrzanie sensora C - interface RS 232C - akumulator umożliwiający pracę analizatora bez zasilania sieciowego do 2 godzin
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384322107
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ustawy Pzp. 2. Ocena spełniania ww. warunków przez Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej w SIWZ oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - (Prawo zamówień publicznych), zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie musi być podpisane przez Wykonawcę. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 poz. 605 z póź. zmianami). Wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub gdy do wykonania zamówienia będzie korzystał z potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia innego podmiotu, zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. Wykaz wykonanych usług (przynajmniej 3) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia o wartości co najmniej 50 000 zł brutto dla CZĘŚCI I oraz 45 000 zł brutto dla CZĘŚCI II dla każdej z dostaw. Wykaz musi być podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy - załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje). 2. W przypadku, gdy do wykonania zamówienia Wykonawca będzie korzystał z potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia innego podmiotu musi załączyć: - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.gda.pl/przetarg
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach