Gmina Izabelin ogłasza przetarg
- Adres: 05-080 Izabelin, ul. 3 Maja
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 722 89 30 , fax. 22 722 80 06
- Data zamieszczenia: 2020-06-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Izabelin
ul. 3 Maja 42
05-080 Izabelin, woj. mazowieckie
tel. 22 722 89 30, fax. 22 722 80 06
REGON: 13271861000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gmina.izabelin.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA I REMONT STREFY KUCHNI ORAZ STOŁÓWKI SZKOLNEJ W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W IZABELINIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie strefy kuchni oraz stołówki szkolnej w budynku Szkoły Podstawowej im. płka Stanisława Królickiego przy ul. 3 Maja 49 w Izabelinie. 2. Zamówienie obejmuje następujący zakres robót: 1) Rozbiórka ścian działowych; 2) Wywiezienie gruzu i odpadów budowlanych z terenu budowy wraz z utylizacją odpadów; 3) Montaż podciągu; 4) Rozebranie posadzek; 5) Wykonanie warstwy naprawczo-wyrównawczej z zaprawy cementowej na gładko; 6) Ułożenie posadzki; 7) Modernizacja instalacji elektrycznej, w tym wymiana oświetlenia; 8) Modernizacja instalacji wod-kan; 9) Modernizacja instalacji wentylacyjnej. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, w której zamawiający określił oczekiwane rozwiązania w zakresie stylistyki i jakości wykonania zamówienia. Załączony do SIWZ przedmiar robót pełni jedynie funkcję pomocniczą dla wykonawców - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Oferta musi zostać zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, na konto: Gmina Izabelin; nr rachunku: 32 1020 1026 0000 1502 0023 6208; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) poręczeniach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 4. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, zaleca się, aby do oferty dołączyć potwierdzenie przelewu. 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi być złożone zamawiającemu w oryginale - w osobnej kopercie oznaczonej numerem postępowania, przed terminem składania ofert, lub złożone wraz z ofertą w tej samej kopercie. Uwaga: Przedstawienie zamawiającemu jedynie kopii wadium, bez wniesienia oryginału, nie zabezpiecza oferty i spowoduje jej odrzucenie na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 6. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, z treści gwarancji lub poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji, jeżeli: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; 3) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Wnosząc lub wpłacając wadium przetargowe należy je oznaczyć tytułem postępowania przetargowego. W przypadku wpłaty wadium w pieniądzu z konta prywatnego (gdy brak jest nazwy wykonawcy w nazwie konta), do tytułu przelewu należy dodać informację o nazwie wykonawcy, którego oferta zostaje zabezpieczona. 8. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą. 9. Wadium dla grupy wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) może być wniesione przez jednego z tych wykonawców. W dokumencie gwarancji powinny być wskazane wszystkie podmioty lub co najmniej informacja, że zleceniodawca gwarancji składa ofertę wspólnie z innymi podmiotami, a fakt ten został zaakceptowany przez gwaranta. 10. Zasady zwrotu i zatrzymania wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli było wymagane); 3) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przesłanek zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy, podpisany zgodnie z reprezentacją wykonawcy; 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (jeżeli wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów); 3) Pełnomocnictwo, wystawione odpowiednio do: a) podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeśli osoba podpisująca nie jest upoważniona zgodnie z treścią odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; b) reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: M. Kopernika 25 m. 11 część nr 2: Nowolipki 15 m. 1 część nr 3: Nowowiejska 4 m. 36 (w podziale na 3 części)
Dodano: 2024-05-24 - Wykonanie projektu oraz remontu pomieszczeń administracyjno - biurowych oraz sanitarnych w budynkach Zamawiającego w formule „zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-05-23 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych: Wilcza 18 m. 7A i Wilcza 28 m. 15
Dodano: 2024-05-21 - Remont ośrodka zdrowia w miejscowości Rzewnie
Dodano: 2024-05-21 - Remont zadaszenia nad ciągiem pieszym oraz fragmentu elewacji poniżej zadaszenia budynku przy Al. Jerozolimskich 30 w Warszawie
Dodano: 2024-05-17 - „Modernizacja instalacji elektrycznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Marii Dąbrowskiej w Komorowie"
Dodano: 2024-05-15 - Wykonanie robót budowlanych w budynku R1 w postaci: kompleksowej przebudowy pomieszczenia 305 na sanitariaty, kompleksowego remontu łazienki I piętra wraz z remontem instalacji sanitarnych ......
Dodano: 2024-05-15 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów – 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.10.2024
Dodano: 2024-05-15 - „Prace restauratorskie przy elewacji zabytkowego ratusza w Górze Kalwarii"
Dodano: 2024-05-14 - Kompleksowa modernizacja głównego budynku Zespołu Szkół im. J. Śniadeckiego w Pionkach z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych
Dodano: 2024-05-14