Gmina Sędziszów Małopolski ogłasza przetarg
- Adres: 39-120 Sędziszów Małopolski, ul. Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 22 16 001, , fax. 17 22 16 313
- Data zamieszczenia: 2020-09-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sędziszów Małopolski
ul. Rynek 1
39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie
tel. 17 22 16 001, , fax. 17 22 16 313
REGON: 000529686 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sedziszow-mlp.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i remont stawu „Skrzynczyna” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i remontem stawu Skrzynczyna. Zakres robót: 1) Roboty przygotowawcze 2) Odmulanie i przebudowa zbiornika 3) Roboty wykończeniowe 4) Remont mnicha oraz rurociągu odprowadzającego wodę 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany zgodnie z art. 31 ustawy Pzp za pomocą dokumentacji projektowej, Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST), które stanowią załącznik do niniejszej SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy. 3. Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamówienie zgodnie z Przedmiarem robót, SST i niniejszą SIWZ. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. W razie wystąpienia rozbieżności w ww. dokumentach, których nie można usunąć w drodze odniesienia się do reguł sztuki budowlanej i zasad wiedzy technicznej, interpretacja zapisów będzie uzgadniana z uwzględnieniem poniższej hierarchii: Przedmiar robót, SST. 4. Zgodnie z dyspozycją zawartą w § 4 ust. 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, STWiORB oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013, poz. 1129), jeśli w zamówieniu na roboty budowlane przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, dokumentacja projektowa może nie obejmować przedmiaru robót. W niniejszym przetargu przewidziano rozliczenie ryczałtowe, stąd załączony do SIWZ przedmiar robót pełni rolę pomocniczą. W świetle powyższego obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ryczałtowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 5. Wszystkie dostarczone przez Wykonawcę urządzenia i wbudowane materiały muszą być fabrycznie nowe, stanowić wyłączną własność Wykonawcy i być wolne od praw i roszczeń osób trzecich, a także muszą posiadać stosowne dokumenty (certyfikat, atest bezpieczeństwa lub deklarację zgodności producenta potwierdzającą spełnianie wymogów, karty katalogowe producenta zawierające wszystkie parametry techniczno – eksploatacyjne, itp.). Użycie materiałów czy urządzeń bez stwierdzenia ich pochodzenia jest niedopuszczalne. Zamontowanie materiałów czy urządzeń, które nie będą spełniać ww. wymagań skutkować będzie bezwzględnym demontażem na koszt Wykonawcy i ze skutkami z tego wynikającymi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składane razem z ofertą 1) zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na czas realizacji zamówienia 2) dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy, w przypadku gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych. 3) dokument pełnomocnictwa, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwagi do dokumentów pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo składane jest w formie pisemnej (art. 78 § 1 KC) tj. w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Wraz z pełnomocnictwem należy przedłożyć dokument, z którego wynika uprawnienie osób udzielających pełnomocnictwa do reprezentowania danego podmiotu. dla oferty równoważnej 4) oświadczenie, że Wykonawca składa ofertę równoważną, oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji wykaz zmian zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów lub urządzeń równoważnych. 2. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT Zgodnie z art. 24 ust. 11 Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z sesji otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wzór załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa wyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Renowacja dachu i elewacji budynku Domu oświatowego w miejscowości Jedlicze-Męcinka
Dodano: 2024-03-28 - "Remont i konserwacja elewacji budynku kościoła parafialnego w Żurawicy wraz z dociepleniem dobudówki"
Dodano: 2024-03-28 - Remont pomieszczeń budynku Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku - sala gimnastyczna
Dodano: 2024-03-27 - Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej i sportowej
Dodano: 2024-03-27 - „Budowa parkingu przy PSP Nr 3” oraz „Budowa edukacyjnego miasteczka rowerowego przy PSP Nr 3 w Nisku”
Dodano: 2024-03-26 - Budowa boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Żarnowcu” - inwestycja realizowana będzie w ramach programu „Olimpia”.
Dodano: 2024-03-25 - Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. „Budowa budynku biblioteki, lokalnego muzeum oraz punktu informacji turystycznej”.
Dodano: 2024-03-25 - Remont łazienek wraz z zakupem wyposażenia oraz zakup i montaż klimatyzacji w pomieszczeniach budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Starej Wsi.
Dodano: 2024-03-23 - Utrzymanie dróg i składów przejściowych drewna oraz zjazdów ze szlaków zrywkowych będących w zarządzie Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne w 2024 roku – postępowanie I
Dodano: 2024-03-22 - Modernizacja i rozbudowa Domu Kultury w Rudniku nad Sanem – etap II
Dodano: 2024-03-21