Przetargi.pl
Przebudowa i remont Sali Wiejskiej w Stefanowie w ramach projektu Przebudowa i wyposażenie sal wiejskich w Stefanowie i Strzyżewie

Gmina Zbąszyń ogłasza przetarg

  • Adres: 64-360 Zbąszyń, ul. por. Żwirki 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 068 384609 , fax. 068 3846010
  • Data zamieszczenia: 2009-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zbąszyń
    ul. por. Żwirki 1 1
    64-360 Zbąszyń, woj. wielkopolskie
    tel. 068 384609, fax. 068 3846010
    REGON: 00053121700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont Sali Wiejskiej w Stefanowie w ramach projektu Przebudowa i wyposażenie sal wiejskich w Stefanowie i Strzyżewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Przebudowa i remont sali wiejskiej w Stefanowie w ramach projektu Przebudowa i wyposażenie sal wiejskich w Stefanowie i Strzyżewie w następującym zakresie: 1. Remont węzła sanitarnego polegającego na: - demontażu urządzeń, - rozbiórce ścianek działowych wewnętrznych węzła, - skuciu glazury ściennej i podłogowej, - montażu i wymurowaniu nowych ścianek z otynkowaniem, - oblicowaniu ścian i posadzek glazurą, - wykonaniu instalacji wod- kan., - montażu urządzeń sanitarnych, - montażu stolarki okiennej i drzwiowej. 2. Wydzielenie z sali pracowni polegające na: - wymurowaniu ścianek działowych z otynkowaniem, - montażu rolety, - montażu połogi z paneli podłogowych, - montażu stolarki drzwiowej. 3. Remont pomieszczeń kuchni polegający na: - rozbiórce istniejącej posadzki, - wymurowaniu ścianek działowych z otynkowaniem, - oblicowaniu ścian i posadzek płytkami, - montażu urządzeń sanitarnych, - montażu stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonaniu instalacji wod- kan., 4. Wymiana podłogi z deszczułek na posadzkę z płytek z wymianą podłoża. 5. Montaż daszku na wejściem głównym. 6. Roboty malarskie wewnętrzne na całym obiekcie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - wykonali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej jedno zamówienie przy remontach, naprawach, wznoszeniu nowych budynków (budynek w rozumieniu ustawy - Prawo budowlane) o wartości min. 100 tys. zł brutto, - dysponują co najmniej 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia ogólnobudowlane, należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 25 tys. zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych); 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Przedmiar robót (kosztorys ofertowy) - wypełniony i podpisany przez wykonawcę B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych - zał. Nr 2. B.5) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. Nr 3. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - zał. Nr 4. C.2) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (kierownik budowy) - kopia uprawnień o specjalności: ogólnobudowlanej, wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zbaszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach