Przetargi.pl
Przebudowa i remont pomieszczeń biblioteki w obiekcie Centrum Kultury w Kamiennej Górze - w ramach projektu Interaktywna Biblioteka

Miejska Biblioteka Publiczna ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 645 35 05, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Biblioteka Publiczna
    Tadeusza Kościuszki 4
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 75 645 35 05, , fax. -
    REGON: 00102919300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.kamiennagora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont pomieszczeń biblioteki w obiekcie Centrum Kultury w Kamiennej Górze - w ramach projektu Interaktywna Biblioteka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie pomieszczeń biblioteki w obiekcie Centrum Kultury w Kamiennej Górze – w ramach projektu Interaktywna Biblioteka. Wykaz pomieszczeń biblioteki, których dotyczy remont: Lp. Oznaczenie w Projekcie Budowlanym Nazwa pomieszczenia Powierzchnia [m2] 1 BP.1.2. Komunikacja wewnętrzna 20,82 2 BP.1.3 Dział dla dorosłych 65,63 3 BP.1.4. Punkt informacyjny 16,00 4 BP.1.5. Czytelnia 191,52 5 BP.1.6. Dział dla dzieci i młodzieży 44,33 6 BP.1.7. Gabinet dyrektora i księgowej 31,34 7 BP.1.8. Pomieszczenie gospodarcze 6,69 8 BP.1.9. Komunikacja 2,59 9 BP.1.10 Dział gromadzenia 11,86 Roboty budowlane obejmują swym zakresem wykonanie następujących prac, szczegółowo opisanych w dokumentacji technicznej : a. skucie pozostałości starych tynków wewnętrznych ścian i luźnych tynków sufitów, b. wykonanie nowych tynków cementowo-wapiennych kat. III ścian z wykończeniem gładzią gipsową, naprawa i uzupełnienie tynków sufitów cem-wapiennych kat III, c. wykonanie pozostałych okładzin ściennych, d. montaż nowej wewnętrznej stolarki drzwiowej w tym drzwi pomiędzy pomieszczeniami BP.1.1 a BP.1.2. oraz pomieszczeniami BP.1.5. a BP.1.16, e. wykonanie nowych podłóg z wykładzin homogenicznych gr. min. 2mm wraz z uzupełnieniem podłoży i wyrównaniem podłoża warstwą samopoziomującą, f. malowanie tynków ścian i sufitów dwukrotnie farbą emulsyjną w kolorach, g. montaż sufitów podwieszanych kasetonowych we wszystkich ww. pomieszczeniach biblioteki, h. montaż osprzętu elektrycznego (gniazda, wyłączniki itp.) oraz opraw oświetlenia podstawowego i oświetlenia ewakuacyjnego, Wymagane wyposażenie a. osprzęt elektryczny (włączniki, gniazda, skrzynki, tablice rozdzielcze itp.) we wszystkich pomieszczeniach, b. urządzenia oświetlenia podstawowego i awaryjnego (oprawy oświetleniowe, sterowniki, regulatory ) Przedmiot zamówienia nie obejmuje : A. Roboty budowlane wykonane na podstawie wcześniejszych zamówień w pomieszczeniach biblioteki : 1. W zakresie termomodernizacji obiektu: Wszystkie roboty remontowo-budowlane, opisane w dokumentacji projektowej a dotyczące termomodernizacji obiektów zostały wykonane. Zakres tych prac w pomieszczeniach biblioteki obejmował: a. przebudowę wewnętrznych instalacji ciepłej wody użytkowej i centralnego ogrzewania z grzejnikami, b. budowę instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, c. wymiany „starej” stolarki okiennej, 2. W zakresie przebudowy obiektu: a. montażu platform dla osób niepełnosprawnych b. przebudowy wewnętrznej instalacji: wodociągowej, kanalizacyjnej z osprzętem sanitarnym w pomieszczeniach zaplecza biblioteki tj. BP.1.1., BP.1.11., BP. 1.12., BP.1.13., BP.1.14., BP.1.15, BP.1.16. c. przebudowy wewnętrznej instalacji elektrycznej dla zasilania urządzeń wentylacyjnych i sanitarnych, d. przebudowy wewnętrznej instalacji elektrycznej, kompletnej wraz z osprzętem i oprawami w pomieszczeniach zaplecza biblioteki tj. BP.1.1., BP.1.11, BP. 1.12., BP.1.13., BP.1.14., BP.1.15., BP.1.16. e. przebudowy wewnętrznej instalacji elektrycznej w zakresie ułożenia przewodów, f. budowy wewnętrznej instalacji hydrantowej, g. prac budowlanych wykończeniowych oraz towarzyszących tj. wykonania tynków ścian i sufitów, montażu sufitów podwieszanych, wykonania nowych posadzek, okładzin ściennych, malowania ścian i sufitów w kolorach w pomieszczeniach zaplecza biblioteki tj. BP.1.1., BP.1.11, BP. 1.12., BP.1.13., BP.1.14., BP.1.15. BP.1.16. h. wykonanie instalacji niskoprądowych (SSP. SSWiN) i teletechnicznych (LAN) z osprzętem i spięciem nowej instalacji z systemem (obwodem) centralnym, B. Wyposażenie, dostawy i roboty nie będące przedmiotem zamówienia: a. wyposażenie biblioteki w meble oraz sprzęt komputerowy, b. kompletne systemy alarmowe, antywłamaniowe, SAP (sygnalizacji pożaru) wraz ze wszystkimi urządzeniami i osprzętem pozwalającymi na użytkowanie tych systemów zgodnie z przeznaczeniem, Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi: 1. Dokumentacja techniczna: 1.1. Projekt budowlany – Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku Centrum Kultury wraz z informacją BIOZ: a. TOM II – Przebudowa bryły głównej i skrzydła południowego budynku Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze 1.2. Projekty wykonawcze - Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku Centrum Kultury w Kamiennej Górze a. Projekt wykonawczy – Branża architektoniczna i konstrukcyjna - Przebudowa bryły głównej i skrzydła południowego budynku Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze b. Projekt wykonawczy - Branża elektryczna - Przebudowa bryły głównej i skrzydła południowego budynku Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze – Instalacje elektryczne i niskoprądowe 2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: 2.1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru Robót Tom I –Roboty budowlane 2.2 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru Robót Tom II – Instalacje stanowiące załączniki do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, że do opisu przedmiotu zamówienia dołączył dokumentację projektową dla całości obiektu Centrum Kultury oraz osobno wyciąg dokumentacji dla biblioteki. Zakres zobowiązań Wykonawcy obejmuje: 1. Wykonanie robót budowlanych dla zakresu określonego w dokumentacji technicznej za wyjątkiem tych, które nie są objęte przedmiotem zamówienia 2. Uzgodnienie wzoru i kolorystyki ścian, podłóg, drzwi i innych elementów wykończeniowych oraz osprzętu (tj. włączniki, gniazda elektryczne, oprawy oświetleniowe, okucia drzwi) z Zamawiającym 3. Wykonawca w wyznaczonym terminie winien wykonać roboty budowlane oraz przekazać kompletny operat kolaudacyjny, o którym mowa w SIWZ Część III. Istotne postanowienia umowy §9 ust. 5umowy. Obowiązkiem Wykonawcy nie będzie uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Informacje dodatkowe: 1. Roboty realizowane będą na podstawie aktualnego pozwolenia na budowę nr 284/17 z 30.11.2017 r. Zamawiający ustanowił kierownika budowy w osobie p. Edwarda Dobruckiego. 2. Na obiekcie prowadzone są prace budowlane przez innego wykonawcę, dotyczące kompleksowego remontu i przebudowy budynku. Wspólnym obowiązkiem wykonawców będzie zgodne porozumiewanie się w zakresie organizacji pracy, dostaw materiałów, pracy sprzętu itp. 3. Istniejący „plac wewnętrzny” na działce nr 865 zostanie oddany do dyspozycji wykonawcy w części z uwagi na obecność i zajmowanie „placu” przez innego wykonawcę oraz konieczność zapewnienia bezkolizyjnego dojścia użytkowników skrzydeł bocznych kompleksu, w których mieszczą się lokale mieszkalne i Klub Sportowy RELAX. Wykonawca uwzględniając te wymogi oraz warunki opisane w pkt 4., winien przedstawić i uzgodnić z Zamawiającym propozycję zajęcia „placu wewnętrznego”. 4. Warunki udostępnienia placu budowy: a. Zakazuje się Wykonawcy poruszania się po terenie budowy poza obszarem wyznaczonym dla potrzeb realizacji zadania, zaplecza budowy i drogami dostępu, b. Wykonawca przystosuje punkty poboru i energii elektrycznej dla potrzeby budowy z miejsc wskazanych na załączniku graficznym i zamontuje podliczniki, c. Zaplecze budowy należy zlokalizować w miejscu oznaczonym na załączniku graficznym; zaplecze budowy należy wyposażyć w kontenery socjalne i magazynowe oraz wykonać ogrodzenie zaplecza i dojścia do przejętego terenu budowy, d. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca dostarczy ustanowionemu Kierownikowi budowy kopie badań lekarskich, wymaganych szkoleń okresowych, stanowiskowych oraz BHP wszystkich pracowników budowlanych Wykonawcy, e. Wykonawca przejmie protokolarnie oznaczony plac budowy z dojściem i zapleczem i będzie odpowiadał za przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. przy wykonywaniu robót budowlanych, f. Zobowiązuje się Wykonawcę do ustanowienia kierownika robót, który będzie obecny na budowie przez cały czas trwania robót budowlanych g. Koordynatorem całości prac będzie ustanowiony przez Zamawiającego Kierownik budowy wskazany w punkcie 1. 5. Realizacja zadania przewidziana jest do dofinansowania ze środków Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy na wykonane roboty i zamontowane urządzenia. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Dokumenty te określają pełen zakres prac objętych niniejszym zamówieniem. Poza pracami określonymi powyżej do Wykonawcy należeć będą wszystkie inne obowiązki określone w Części III. Istotne postanowienia umowy. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z aktualnym zaawansowaniem prac budowlanych na obiekcie (realizowanych zgodnie z pozwoleniem na budowę) oraz z dokumentacją budowlaną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz warunkami umowy. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu zawartego w przywołanych dokumentach, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji. Wykonawca ma obowiązek przed podpisaniem umowy sporządzić harmonogram rzeczowo-finansowy robót w oparciu o elementy robót opisane w dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach