Przetargi.pl
Przebudowa i remont obiektu świetlicy wiejskiej wraz z częścią garażową w Rzadkiej Woli

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 87-880 Brześć Kujawski, Pl. Wł. Łokietka 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2316313 , fax. 054 2316313
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    Pl. Wł. Łokietka 1 1
    87-880 Brześć Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2316313, fax. 054 2316313
    REGON: 00052749200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesckujawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont obiektu świetlicy wiejskiej wraz z częścią garażową w Rzadkiej Woli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizacja projektu obejmuje przebudowę i remont budynku budowanego w technologii tradycyjnej posiadającego parter, poddasze nieużytkowe i dach dwuspadowy. Budynek zasilany jest z przyłącza wodociągowego oraz przyłącza energetycznego, ogrzewanie budynku - piec kondensacyjny gazowy. Projektowana rozbudowa o powierzchni 44 m2 w technologii tradycyjnej, posiadająca parter i dach jednospadowy który w połączeniu z nowoprojektowanym dachem istniejącego budynku tworzyć będzie dach dwuspadowy. Odprowadzenie wody deszczowej z budynku za pomocą rynien i rur spustowych, odprowadzenie wody deszczowej z placu na projektowane tereny zielone. Obsługa komunikacyjna - zaprojektowano wjazd i wyjazd z działki utwardzony kostką brukową gr. 8 cm na istniejącą drogę publiczną. Na terenie działki przewidziano utwardzenie placu w celu przygotowania 6 miejsc parkingowych o wymiarach 4,5 x 2,5 m (1 miejsce na 50 m2 powierzchni użytkowej).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7 000.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy - Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Zdolność ekonomiczna i finansowa - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zdolność techniczna - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: - Aktualny odpis z właściwego rejestru; - Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; - Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy PZP; - Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS; - Sprawozdanie finansowe; - Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; - Informacje z banku lub kasy; - Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia; - Potwierdzenie posiadanych uprawnień; - Wykaz wykonanych robót budowlanych; - Oświadczenie z art. 22 i 24.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzesckujawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach