Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 87-880 Brześć Kujawski, Pl. Wł. Łokietka 1
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 2316313 , fax. 054 2316313
- Data zamieszczenia: 2009-06-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
Pl. Wł. Łokietka 1 1
87-880 Brześć Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 2316313, fax. 054 2316313
REGON: 00052749200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesckujawski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i remont obiektu świetlicy wiejskiej wraz z częścią garażową w Rzadkiej Woli - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Realizacja projektu obejmuje przebudowę i remont budynku budowanego w technologii tradycyjnej posiadającego parter, poddasze nieużytkowe i dach dwuspadowy. Budynek zasilany jest z przyłącza wodociągowego oraz przyłącza energetycznego, ogrzewanie budynku - piec kondensacyjny gazowy. Projektowana rozbudowa o powierzchni 44 m2 w technologii tradycyjnej, posiadająca parter i dach jednospadowy który w połączeniu z nowoprojektowanym dachem istniejącego budynku tworzyć będzie dach dwuspadowy. Odprowadzenie wody deszczowej z budynku za pomocą rynien i rur spustowych, odprowadzenie wody deszczowej z placu na projektowane tereny zielone. Obsługa komunikacyjna - zaprojektowano wjazd i wyjazd z działki utwardzony kostką brukową gr. 8 cm na istniejącą drogę publiczną. Na terenie działki przewidziano utwardzenie placu w celu przygotowania 6 miejsc parkingowych o wymiarach 4,5 x 2,5 m (1 miejsce na 50 m2 powierzchni użytkowej). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 7 000.00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy - Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Zdolność ekonomiczna i finansowa - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zdolność techniczna - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: - Aktualny odpis z właściwego rejestru; - Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; - Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy PZP; - Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS; - Sprawozdanie finansowe; - Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; - Informacje z banku lub kasy; - Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia; - Potwierdzenie posiadanych uprawnień; - Wykaz wykonanych robót budowlanych; - Oświadczenie z art. 22 i 24.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzesckujawski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowo-budowlane w budynkach Pierwszego Urzędu Skarbowego w Bydgoszczy, Pierwszego Urzędu Skarbowego w Toruniu, Urzędu Skarbowego w Grudziądzu, Urzędu Skarbowego w Lipnie, Urzędu Skarbowego w Radziejowie, Urzędu Skarbowego w Rypinie, Urzędu Skarbowego w Świeciu i Urzędu Skarbowego w Tucholi
Dodano: 2016-07-22 - Remont pomieszczeń w budynkach w Bydgoszczy oraz odcinka kanalizacji w Osówcu
Dodano: 2016-06-28 - Remont i zmiana sposobu użytkowania polegająca na przystosowaniu pomieszczeń szkonych dla potrzeb administracyjno-dydaktycznych
Dodano: 2016-06-16 - 81/P/2016
Dodano: 2016-06-08 - Remont pomieszczeń w budynku po byłej Szkole Podstawowej w miejscowości Łojewo
Dodano: 2016-06-02 - Rozbudowa budynku Domu Studenta nr 1 o dźwig zewnętrzny dla osób niepełnosprawnych wraz z robotami budowlanymi towarzyszącymi oraz wykonanie parkingu - miejsc postojowych dla samochodów osobowych,przy ul. Łużyckiej 24 w Bydgoszczy
Dodano: 2016-05-30 - 68/P/2016
Dodano: 2016-05-25 - ROBOTY REMONTOWE NA TERENIE KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH W BYDGOSZCZY I W OSÓWCU - CZĘŚCI 1 - 7
Dodano: 2016-05-16 - Konserwacja ogólnobudowlana strzelnicy garnizonowej w kompleksie wojskowym przy ul. Rynkowskiej w Bydgoszczy
Dodano: 2016-04-01 - Remont części pomieszczeń w budynku nr 6 ul. Dwernickiego 1, remont pomieszczeń piwnicznych i sanitariatu w budynku nr 65 ul. Gdańska 147 oraz roboty remontowe placu szkolenia przeciwchemicznego ul. Rynkowska 1 w Bydgoszczy
Dodano: 2016-03-16