Urząd Miasta Milanówka ogłasza przetarg
- Adres: 05822 Milanówek, ul. Kościuszki
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7583061 w. 109 , fax. 227 248 039
- Data zamieszczenia: 2017-03-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Milanówka
ul. Kościuszki 45
05822 Milanówek, woj. mazowieckie
tel. 022 7583061 w. 109, fax. 227 248 039 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i remont lokali w celu utworzenia nowego zasobu mieszkaniowego na terenie Gminy Milanówek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na: przebudowie i remoncie lokali w celu utworzenia nowego zasobu mieszkaniowego na terenie Gminy Milanówek, w ramach nw części: 1)Część nr 1: Remont lokali nr 3, 5, 6 i 8 z przystosowaniem na lokale socjalne, roboty zewnętrzne elewacyjne, izolacja ścian fundamentowych, ocieplenie ścian oraz remont dachu w budynku przy ul. Wojska Polskiego 85 w Milanówku; 2)Część nr 2: Przebudowa lokalu usługowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na cele mieszkaniowe w budynku przy ul. Wojska Polskiego 85; 3)Część nr 3: Przebudowa poddasza wraz ze zmianą sposobu użytkowania na cele mieszkaniowe – ul. Piłsudskiego 9.Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w: 1)„Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych”, stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ; 2)„Przedmiarze robót”, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ; 3)„Dokumentacji projektowej”, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający przewiduje stawianie w niżej wymienionym zakresie wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, późń. zm.), o których mowa w art. 29 ust. 3a ww. ustawy: 1)Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się, iż zatrudni na umowę o pracę w pełnym wymiarze (pełen etat), zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy P.z.p., co najmniej 3 osoby (dla każdej z części zamówienia) skierowane do wykonywania przedmiotu umowy w zakresie wymienionych czynności: wykonywania robót w zakresie prac murarskich, tynkarskich, wykończeniowych na cały okres realizacji przedmiotu umowy. 2)Wykonawca nie później niż w dniu zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu wykaz osób, o których mowa w pkt. 1) i przedstawi do wglądu Zamawiającemu dowody potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego w zakresie, o którym mowa w pkt. 1) tj. dokumenty potwierdzające zatrudnienie na umowę o pracę pracowników skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego (np. kopie umowy o pracę, dowód zgłoszenia do ZUS, itp.): a)wraz z wykazem osób, o którym mowa w pkt. 2), Wykonawca uzyska i przedstawi Zamawiającemu zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych od swoich pracowników wskazanych w przedmiotowym wykazie (zgody należy przedstawić w oryginale lub w kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem”); b)Wykonawca zobowiązuje się, iż ww. osoby będą w okresie realizacji Umowy zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późń. zm.). 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzania kontroli zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 1). Kontrola może być przeprowadzana bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. Wykonawca ma obowiązek, na każde wezwanie Zamawiającego, przedstawienia dowodów, o których mowa w pkt. 2), potwierdzających spełnianie wymagań Zamawiającego w zakresie, o którym mowa w pkt. 1). Przedstawienie dowodów, o których mowa w pkt. 2) nastąpi w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jednak nie krótszym niż 3 dni robocze. 4)Wykonawca będzie składał u Zamawiającego przez cały okres obowiązywania Umowy, jako załącznik do faktury, comiesięczne sprawozdanie dotyczące osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 1) i potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w pkt. 1). 5)Wykonawca może dokonać zmiany osób, o których mowa w pkt. 1), pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia tego faktu z Zamawiającym oraz po uzyskaniu jego zgody. W przypadku ww. zmiany Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu wykazu nowo zatrudnionych osób oraz dowodów, o których mowa w pkt. 2). Obowiązek ten Wykonawca zrealizuje w terminie 3 dni roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany. 6)Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę pracowników w odpowiedniej liczbie, skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego, i/lub nieprzedłożenie ich w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umów o pracę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest w terminie do dnia 29.03.2017 roku, do godz. 12.15 wnieść wadium: 1)dla Części nr 1 zamówienia w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych i 00/100); 2)dla Części nr 2 zamówienia w wysokości: 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych i 00/100); 3)dla Części nr 3 zamówienia w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych i 00/100);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa pomieszczeń laboratoryjnych Krajowych Ośrodków ds. diagnostyki zakażeń wirusami, w celu dostosowania do wymagań WHO, zlokalizowanych w budynku AB przy ul. Chocimskiej 24 w Warszawie
Dodano: 2024-07-29 - Modernizacja infrastruktury kulturalno-turystycznej oraz rozbudowa i przebudowa GOKSiR w Baranowie o bibliotekę
Dodano: 2024-07-29 - Opracowanie dokumentacji techniczno-projektowej renowacji KAPLICY w zespole Cmentarza Żołnierzy Polskich 1920r. wraz z wykonaniem robót renowacyjnych
Dodano: 2024-07-29 - Roboty budowlane polegające na remoncie pokrycia dachowego w budynku mieszkalnym przy ul. Sadowskiego 3 w Szczecinie
Dodano: 2024-07-29 - Remont lokali mieszkalnych, kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Rzeszów, Zamość
Dodano: 2024-07-29 - Budowa pawilonu integracji społecznej w ramach zadania „Utworzenie miejsca integracji lokalnej Józefosław”, dofinansowana z budżetu Woj. Maz. „Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2024”.
Dodano: 2024-07-29 - „Utworzenie żłobka w budynku PSP Garbatka-Letnisko filia w Bogucinie” w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-07-29 - „Dostosowanie budynku Zespołu Szkół nr 2 w Ciechanowie do potrzeb osób niepełnosprawnych -Etap II -winda zewnętrzna”
Dodano: 2024-07-28 - „Zagospodarowanie skweru im. Janusza Grabiańskiego przed Warszawskim Pawilonem Architektury „ZODIAK”.
Dodano: 2024-07-26 - Zadaszenie trybun stadionu Delta wraz z zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-07-26