Przetargi.pl
„Przebudowa i remont krytej pływalni w Świebodzicach”

Gmina Świebodzice ogłasza przetarg

  • Adres: 58-160 Świebodzice, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48746669543 , fax. +48746669509
  • Data zamieszczenia: 2017-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzice
    Rynek 1
    58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie
    tel. +48746669543, fax. +48746669509
    REGON: 890718337
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa i remont krytej pływalni w Świebodzicach”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa i remont krytej pływalni w Świebodzicach” dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych, polegających na przebudowie i remoncie części budynku krytej pływalni zlokalizowanej przy ul. Mieszka Starego 8 w Świebodzicach (działka 302/4 obręb Pełcznica 1). Obiekt stanowi halę basenową z holem wejściowym, kasami, pomieszczeniami sanitarnymi, pomieszczeniami obsługi basenu i szatniami na poziomie dostępnym z poziomu gruntu oraz kondygnacją podbasenia, zlokalizowaną na poziomie niższym, z kompletnym zapleczem technicznym, chlorownią, maszynownią, pomieszczeniami filtrów, pomieszczeniami sanitarnymi. Obiekt jest w dobrym stanie technicznym. Przeprowadzane są regularne przeglądy techniczne. Obiekt jest czynny. Dane całego obiektu: pow. użytkowa 1992 m2 , pow. zabudowy 1720 m2, kubatura 17209 m3. Użytkownik obiektu – OSiR Świebodzice Sp. z o.o., ul. Mieszka Starego 6 w Świebodzicach. 2) W części dotyczącej prac projektowych przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego (PFU) udostępnionego przez Zamawiającego w postępowaniu o zamówienie publiczne, w szczególności: a) weryfikacji danych wyjściowych do projektowania, przygotowanych przez Zamawiającego - inwentaryzacje uzupełniające, konieczne badania i analizy (w tym technologiczne) - niezbędne dla prawidłowego wykonania dokumentacji Wykonawcy, b) opracowanie, na podstawie posiadanego przez Zamawiającego Programu Funkcjonalno Użytkowego (PFU), koncepcji roboczej rozwiązań technicznych i architektonicznych, wizualizacji (tylko dla zmiany sposobu użytkowania i modernizacji szatni z zapleczem sanitarnym) do uzgodnienia z Zamawiającym, przed rozpoczęciem prac projektowych; w opracowaniach projektowych przewidzieć konieczność zastosowania technologii i materiałów o jakości, trwałości i odporności na korozję odpowiedniej dla stosowania w krytych pływalniach, c) opracowanie dokumentacji do zgłoszenia robót budowlanych określonych w art. 30 ust. 1 pkt 2a Prawa budowlanego, d) uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii i pozwoleń niezbędnych do wykonania prac projektowych stanowiących przedmiot niniejszej umowy oraz pozwalających następnie przeprowadzić pełen proces inwestycyjny, (wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę), e) wykonanie branżowych projektów wykonawczych w zakresie ustalonym w §5 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129), f) sporządzenie projektu technologii, obejmującego wskazanie stref i pomieszczeń technologicznych wraz ze wskazaniem lokalizacji wszystkich urządzeń technologicznych i wyposażenia określonego w PFU oraz wytycznymi do ich montażu, g) wykonanie STWiOR w zakresie koniecznym do uzgodnienia z Zamawiającym przyjętych rozwiązań technologicznych i materiałowych oraz ustalonym w §5 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129), h) w przypadku konieczności wykonanie projektów organizacji i wprowadzenie zastępczego ruchu drogowego, i) wykonanie opracowania zawierającego informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia przy realizacji robót budowlanych, j) wykonanie wszelkich innych projektów specjalistycznych, o ile będą niezbędne do prawidłowego wykonania robót budowlanych, k) wykonanie wszelkich niezbędnych dla prawidłowego przeprowadzenia procesu inwestycyjnego działań i opracowań wymaganych przepisami prawa i wymogami administracyjnymi, l) pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zaprojektowanych w ramach niniejszej umowy robót budowlanych. 3) Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) obejmuje w szczególności: a) przebudowę pomieszczeń szatni i natrysków na pomieszczenia saunarium i tężni solnej, wraz z montażem tężni solankowej, 3 nowych saun i wanny schładzającej z wytwornicą lodu, b) przebudowę pomieszczenia holu wejściowego, c) modernizację strefy natrysków i toalet z przystosowaniem kabiny i osprzętu dla osób niepełnosprawnych, d) wymianę istniejącej wanny jacuzzi, e) dostawienie nowej 12 osobowej wanny jacuzzi, f) wymianę istniejącego oświetlenia hali basenowej na oświetlenie typu LED, g) wymianę istniejącego oświetlenia szatni i sanitariatów na oświetlenie typu LED, h) wymianę oświetlenia holu wejściowego na oświetlenie typu LED, oświetlenia ewakuacyjnego i sufitu systemowego w holu wejściowym, i) wymianę centrali wentylacyjno-klimatyzacyjnej wraz z wymianą części przewodów na hali basenowej i saunarium, j) zainstalowanie nowego Elektronicznego Systemu Obsługi Kasowej, k) wymianę urządzeń automatycznej kontroli wody, l) wymianę złóż filtracyjnych, m) niezbędne prace remontowe sali basenu, n) remont zjeżdżalni, o) modernizacja systemu nagłośnienia, p) montaż systemu podtrzymywania energii dla instalacji pomiaru czasu systemu ESOK, q) wymianę zjeżdżalni w brodziku, r) demontaż istniejących saun, demontaż basenu schładzającego na sali basenu, s) montaż monitoringu na sali basenu, saunarium i tężni solankowej, t) wymiana witryny pomiędzy salą basenu a pomieszczeniem ratowników i wymiana ramy witryny pomiędzy salą basenu a kawiarnią, u) czyszczenie wymienników ciepła. 4) Poszczególne elementy Projektu zostaną sporządzone odpowiednio: - dokumentacja do zgłoszenia w 4 egzemplarzach, - pozostałe opracowania w 3 egzemplarzach w formie pisemnej oraz dodatkowo w 2 egzemplarzach w formie elektronicznej, na nośniku elektronicznym. 5) W części dotyczącej robót budowlanych przedmiot zamówienia obejmuje pełen zakres robót rozbiórkowych, robót budowlanych wszelkich branż budownictwa, robót montażowych, usług budowlanych oraz dostaw maszyn i urządzeń, dotyczących budowanego obiektu i infrastruktury mu towarzyszącej, które Wykonawca zobowiązuje się wykonać i przekazać Zamawiającemu zgodnie z niniejszą umową, PFU, zatwierdzonym przez Zamawiającego do realizacji Projektem, a także zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z innymi obowiązującymi przepisami, jak również z zasadami wiedzy technicznej, w szczególności: a) wykonanie wszelkich czynności związanych z organizacją terenu budowy w uzgodnieniu z użytkownikiem obiektu, b) dostarczenie materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych, c) wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, robót budowlano-montażowych, zgodnie z wiedzą i sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami i przepisami prawa, d) wykonanie wymaganych badań, sprawdzeń i pomiarów, e) przeprowadzenie pozytywnych odbiorów przez odpowiednie instytucje, wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych, f) wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, g) wykonanie operatu kolaudacyjnego, w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, h) wykonanie instrukcji użytkowania dostarczonego wyposażenia (wraz z instrukcjami i gwarancjami urządzeń), i) zawiadomienie, w imieniu inwestora, Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Świdnicy o zakończeniu budowy i uzyskania dokumentu umożliwiającego użytkowanie obiektu, i inne, niezbędne do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach