Przetargi.pl
Przebudowa i remont drogi gminnej nr 118102E w miejscowości Krajanka

Gmina Czastary ogłasza przetarg

  • Adres: 98-410 Czastary, Wolności 29
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czastary
    Wolności 29
    98-410 Czastary, woj. łódzkie
    REGON: 25685485000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont drogi gminnej nr 118102E w miejscowości Krajanka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zadanie polegające na wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot budowlanych oraz realizacji robot budowlanych: przebudowy i remontu drogi gminnej 118102E w miejscowości Krajanka w formule „zaprojektuj wybuduj”.2. Opis przedmiotu zamówienia wg wniosku o dofinansowanie:Przedmiotem inwestycji jest przebudowa i remont drogi gminnej w miejscowości Krajanka, gm. Czastary na łącznej długości ok 848 m. Na odcinku ok 748 m planowana jest przebudowa drogi wraz z budową chodnika. Inwestycja obejmuje przebudowę i remont drogi w dwóch odcinkach. Długość odcinka objętego przebudową w skład którego wchodzi przebudowa drogi oraz budowa chodnika wynosi ogółem ok. 748,00m, natomiast długość odcinka objętego remontem wynosi ok. 100m. Celem inwestycji jest poprawa komfortu oraz umożliwienie dojazdu do nieruchomości znajdujących się na rozpatrywanym obszarze. Zakres robót przewidzianych do wykonania: - Roboty w zakresie budowy dróg - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych.3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:a) Opracować koncepcję techniczną na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego (zw. dalej PFU),b) Sporządzić Dokumentację projektową wg zasad wskazanych w §1a Umowyc) Uzyskać prawomocną decyzję o pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (co do którego nie zgłoszono sprzeciwu),d) Sporządzić Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (zw. dalej STWiOR),e) Wykonać prace budowlano-montażowe w zakresie określonym w PFU i wykonanej na jego podstawie Dokumentacji projektowej,f) Pełnić nadzór autorski,g) Przygotować kompletny wniosek o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.Opracowana Dokumentacja projektowa musi odpowiadać zakresowi i wymaganiom wskazanym w §1a Umowy.4. Przed przystąpieniem do sporządzenia Dokumentacji projektowej, w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca opracuje i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji koncepcję techniczną. Koncepcja techniczna wykonana na podstawie PFU stanowi m.in. koncepcję rozwiązań projektowych. Koncepcja wymaga pod rygorem nieważności pisemnego zatwierdzenia przez Zamawiającego, które to zatwierdzenie Wykonawca jest zobowiązany uzyskać przed przystąpieniem do prac nad projektem budowlanym. Wykonawca sporządza koncepcję techniczną w wersji papierowej w 3 egzemplarzach.5. Opracowana Dokumentacja projektowa będzie zawierała co najmniej:a) Projekt Budowlany zawierający projekt zagospodarowania działki lub terenu, projekt architektoniczno-budowlany i projekt techniczny – opracowane zgodnie z PFU, z wymaganiami obowiązującej w Polsce ustawy Prawo budowlane z 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) wraz z przygotowaniem wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych (tam gdzie dotyczy) oraz uzyskaniem wszystkich niezbędnych zgód, uzgodnień, wytycznych, opinii. Prace projektowe prowadzone będą przy ścisłej, bieżącej współpracy Wykonawcy z Zamawiającym. W tym celu, nie rzadziej niż raz w miesiącu, prowadzone będą narady koordynacyjne – 4 egzemplarze.b) Dokumentację wykonawczą dla celów realizacji inwestycji. Projekty wykonawcze stanowić będą uszczegółowienie dla potrzeb wykonawstwa projektu budowlanego. Dokumentacja powinna być opracowana z uwzględnieniem warunków zatwierdzenia Projektu Budowlanego oraz warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, jak również szczegółowych wytycznych Zamawiającego. Dokumentacja będzie przygotowana z podziałem co najmniej na branże określone w PFU oraz inne projekty, które podczas ustaleń z Zamawiającym uznane zostaną za niezbędne do prawidłowego wykonania zadania – 4 egzemplarze.c) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (dla każdego zakresu) – 3 egzemplarze.d) Przedmiary robót – 4 egzemplarze.e) Kosztorysy inwestorskie – 4 egzemplarze.f) Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia – 4 egzemplarze.g) Projekt organizacji robót i projekt czasowej organizacji ruchu – 4 egzemplarze.h) Inne dokumenty wykazane w PFU – 4 egzemplarze.oraz dokumenty po realizacji zadania obejmujące:i) dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy – 3 egzemplarzej) geodezyjny operat powykonawczy – 3 egzemplarzek) protokoły sprawdzeń i badań – 3 egzemplarzel) kosztorysy powykonawcze zadania – 3 egzemplarzem) kompletny wniosek o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie zakończenia robót przez Zamawiającego – 3 egzemplarzen) teczka z oryginałami wszelkich uzyskanych uzgodnień – 1 egzemplarz.Całość dokumentacji Wykonawca przekaże w wersji papierowej, do każdej wersji dołączona będzie kopia w wersji cyfrowej na CD/DVD lub PENDRIVE. Dokumenty będą zapisane w następujących formatach elektronicznych otwartych do edycji *.doc, *.xls, *.ppt, *.dgn lub *.dwg (grafika) oraz dodatkowo całość opracowania w formacie *.pdf. z zastosowaniem obecnych standardów tworzenia dokumentów.6. Dokumentację projektową dla zadania, należy sporządzić w zakresie zgodnym z:a) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t.j. Dz. U. 2022, poz. 1679), b) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021, poz. 2458),c) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454),d) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126),e) Obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i normami.7. W zakresie uzgodnień, opinii oraz decyzji Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji następujących działań:1) uzgodnienie projektu budowlanego z Zamawiającym przed wystąpieniem o wydanie pozwolenia na budowę,2) uzyskanie wszelkich wymaganych uzgodnień, opinii oraz decyzji niezbędnych do uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę lub nieoprotestowanych zgłoszeń robót budowlanych,3) uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę lub nieoprotestowanych zgłoszeń robót budowlanych. 8. Prawa autorskie – w ramach wynagrodzenia Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do wszystkich utworów (w szczególności dokumentacji technicznej).9. Prace budowlano- montażowe obejmujące przebudowę i remont drogi gminnej nr 118102E w miejscowości Krajanka. wraz z:a) Obsługą geodezyjną;b) Wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej;c) Wykonaniem dokumentacji powykonawczej.10. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera:a) Program Funkcjonalno - Użytkowy - Załącznik nr 8 do SWZ.b) Plan orientacyjny - Załącznik nr 9 do SWZ.c) Plan zagospodarowania terenu – Załącznik nr 10 do SWZd) Przekrój konstrukcyjny – Załącznik nr 11 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach