Przetargi.pl
Przebudowa i remont dróg osiedlowych - Mileszewy Osiedle - etap I

Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie ogłasza przetarg

  • Adres: 87-330 Jabłonowo Pomorskie, ul. Główna 28
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 69 76 800 , fax. 56 79 001
  • Data zamieszczenia: 2014-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Jabłonowo Pomorskie
    ul. Główna 28 28
    87-330 Jabłonowo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 69 76 800, fax. 56 79 001
    REGON: 87111843100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonowopomorskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont dróg osiedlowych - Mileszewy Osiedle - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg osiedlowych w miejscowości Mileszewy o długości 335 m. Stan projektowany - geometria , usytuowanie , technologia wykonania robót nawierzchniowych. Zaprojektowano przebudowę dróg osiedlowych stanowiących główny ciąg komunikacyjny obsługujący zabudowę mieszkaniową osiedla - wg załączonego rysunku - projekt zagospodarowania. Pozostawiono przebieg dróg jak istniejące obecnie , z nieznaczną korektą geometrii - łuki poziome w miejscach zakrętów i skrzyżowań. Spadki podłużne i pochylenia poprzeczne zachowano zgodne z istniejącymi - z korektą wyboi i wybrzuszeń. Pozostawiono szerokość jezdni i pieszojezdni oraz zatok usytuowanych wzdłuż ich krawędzi - jak istniejące z korektą sytuacyjną i wysokościową zakończeń. Roboty przygotowawcze . Wykonawstwo robót drogowych rozpocząć od wytyczenia osi jezdni i krawędzi istniejącego pasa drogowego, gdyż tylko w tym obszarze będzie realizowane przedsięwzięcie. Roboty przygotowawcze na projektowanym odcinku drogi polegają na rozbiórce nawierzchni jezdni lub pieszojezdni na odcinku z najbardziej zdeformowaną nawierzchnią z trylinki oraz całości obramowania w obszarze dróg objętych opracowaniem. Materiał z rozbiórki; - krawężniki w 100% złożyć na palety i odwieźć na składowisko z przeznaczeniem do recyklingu - kostkę betonową t. trylinka złożyć na paletach po oczyszczeniu i wysegregowaniu materiału przeznaczonego do ponownego wbudowania , wg stanu istniejącego w terenie około 65% kostki będzie nadawało się do wbudowania. Pozostała kostkę odwieźć na składowisko z przeznaczeniem do recyklingu. - przeprofilować podłoże pieszojezdni i jezdni zgrubnie wraz z zagęszczeniem. Roboty ziemne i odwodnieniowe. Odwodnienie drogi pozostawiono bez zmian - istniejące odwodnienie powierzchniowe do lokalnej kanalizacji deszczowej . Roboty polegają na regulacji wysokościowej studni rewizyjnych oraz wpustowych ,usytuowanych w płaszczyźnie robót z dostosowaniem ich usytuowania wysokościowego do nowej nawierzchni drogowej. Ponadto przewidziano całkowitą odbudowę 3 szt. studni wpustowych wraz z podejściami do istniejących studni rewizyjnych lokalnej kanalizacji deszczowej. Roboty nawierzchniowe -podbudowa na pow. 1861,0 m2 Ze względu na całkowite zużycie istniejącego obramowania ciągów jezdnych przewidziano jego odbudowę ,która obejmuje rozbiórkę istniejącego krawężnika betonowego, jego usunięcie i wbudowanie nowego krawężnika betonowego na nadbudowanej ławie betonowej - z betonu C12/15 o gr. 10 cm z oporem o gr. 15 cm. Obramowanie ciągu jezdnego przewidziano krawężnikiem wystającym +12-15cm o przekroju 15*30*100cm , z zastosowaniem krawężnika obniżonego - wystającego ponad krawędź nawierzchni jezdni +4cm, o wym. 15*22*100cm. na odcinkach przejazdowych do garaży i przyjezdniowych zatok postojowych . Obramowanie drogi łącznikowej o szer. 3,0m, pomiędzy drogą wewnątrzosiedlową a dr. nr 543, zakończonej zjazdem publicznym przewidziano krawężnikiem t. opornik o wym. 12*25*100cm, na ławie betonowej nadbudowanej w miejscu istniejącej ławy po rozebranym krawężniku. Łączna długość krawężnika - 724,1 mb Istniejącą nawierzchnię ciągów komunikacyjnych jezdnych wykonaną z płyt betonowych t. trylinka o gr. 13cm, ułożoną na podbudowie z kruszywa naturalnego przewidziano do maksymalnego wykorzystania jako podłoże pod projektowaną nawierzchnię bitumiczną z jej dostosowaniem w zakresie poziomu, równości i nośności do obciążeń ruchowych przewidzianych na w/w drogach. Na ciągu pieszojezdnym rozpoczynającym się w km 0+000 - dz. nr 542 przebiegającym dz. nr 541 i 540 - do km 0+112 przewidziano pozostawienie istniejącej nawierzchni z trylinki jako podbudowy z jej wyprofilowaniem warstwą profilowo-wyrównawczą o gr. 5-9 cm z mieszanki o f. 0 do 31,5mm z kruszywa łamanego w ilości 40% i naturalnego w ilości 60%. Od km 0+112- do km 0+270 ze względu na istniejącą zabudowę mieszkaniową wraz z infrastrukturą chodników i wejść , nie ma możliwości zmiany poziomu nawierzchni w zakresie większym niż 2-4 cm dlatego przewidziano wykonanie rozbiórki nawierzchni z trylinki. Trylinkę z rozbiórki -przekazać protokolarnie zamawiającemu lub wspólnie z nim sporządzić protokół określający powstanie w czasie rozbiórki gruzu i dopiero wtedy dokonać jego usunięcia na składowisko specjalistyczne do recyklingu. Na w/w odcinku należy wyprofilować i zagęścić podłożę pozostałe po rozbiórce i dokonać nadbudowy nowej warstwy podbudowy o gr. 15cm , z kruszywa łąmanego f. 0-31,5mm lub 0-63 mm stabilizowanego mechanicznie . W miejscach wystąpienia w podłożu gruntu spoistego wysadzinowego lub wątpliwego , wbudować warstwę odcinającą o gr. 5-10cm. Od km 0+270 - do km 0+297,5 przewidziano pozostawienie istniejącej nawierzchni z trylinki jako podbudowy z jej wyprofilowaniem warstwą profilowo-wyrównawczą o gr. 5-9 cm z mieszanki o f. 0-31,5mm z kruszywa łamanego w ilości 40% i naturalnego w ilości 60%. Na dojeżdzie do dr. nr 543 w km 0+001,8-0+37,6 przewidziano wykonanie rozbiórki nawierzchni z trylinki. Trylinkę z rozbiórki -przekazać protokolarnie zamawiającemu lub wspólnie z nim sporządzić protokół określający powstanie w czasie rozbiórki gruzu i dopiero wtedy dokonać jego usunięcia na składowisko specjalistyczne do recyklingu. Na wyżej wymienionym odcinku należy wyprofilować i zagęścić podłożę pozostałe po rozbiórce i dokonać nadbudowy nowej warstwy podbudowy o gr. 15cm , z kruszywa łąmanego f. 0-31,5mm lub 0-63 mm stabilizowanego mechanicznie . W miejscach wystąpienia w podłożu gruntu spoistego - wysadzinowego lub wątpliwego , wbudować warstwę odcinającą o gr. 5 - 10cm. Roboty nawierzchniowe - nawierzchnia bitumiczna z mieszanki mineralnoasfaltowej o gr. 6 cm - na pow. 1861,0 m2 Na wykonanej - wyprofilowanej i zagęszczonej podbudowie przewidziano ułożenie naw. bitumicznej, dwuwarstwowej z mieszanki mineralno-asfaltowej o gr. - 6 cm w tym : - warstwa wiążąco-wzmacniająca gr. 3cm - mieszanka MMA z zastosowaniem kruszywa f. 0-12,8 Mm , - warstwa ścieralna gr. 3cm - mieszanka MMA z zastosowaniem kruszywa f. 0-8 mm . Pomiędzy warstwą wiążącą i ścieralną należy zastosować skropienie związania międzywarstwowego emulsją asfaltową przy zużyciu 0,4 kg na m2. W trakcie prowadzenia robót nawierzchniowych - mogą wystąpić materiały odpadowe ze ścinków nawierzchni bitumicznej. Odpady usuwa wykonawca robót na własne przyzakładowe składowisko z przeznaczeniem do recyklingu. Roboty wykończeniowe. Roboty wykończeniowe polegają na przełożeniu i uzupełnieniu nawierzchni betonowej chodników na szer. 0,3-0,5n lub doprofilowaniu pasów gruntowych o szer 0,3-0,5m wzdłuż obramowania , do poziomu obramowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 7 500,00 zł, słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00/100

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonowopomorskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach