Gmina Nowa Słupia ogłasza przetarg
- Adres: 26-006 Nowa Słupia, ul. Rynek
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 177 138
- Data zamieszczenia: 2020-04-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Słupia
ul. Rynek 15
26-006 Nowa Słupia, woj. świętokrzyskie
tel. 413 177 138
REGON: ---00000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nowaslupia.bip.jur.pl/kategorie/p_r_z_e_t_a_r_g_i_i_inne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i remont dróg na terenie Gminy Nowa Słupia - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont dróg na terenie Gminy Nowa Słupia składającego się z 2 części: Część nr 1. Przebudowa drogi gminnej nr 352064T Jeziorko - Grabków Część nr 2. Remont drogi gminnej 352014T Skały – Włochy – Hektary. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: Część nr 1 w wysokości - 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). Część nr 2 w wysokości - 6.000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu, wystarczającym jest złożenie wraz z ofertą oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 11 do SIWZ. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie podmiotów, o których mowa w art. 22a Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Pełnomocnictwa, winno być załączone w formie oryginału lub zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2014 r. poz. 164 ze zm.) dopuszcza się złożenie kopii powyższego dokumentu poświadczonego przez notariusza. 4. Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania podmiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. Potwierdzenie wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Remont dróg gminnych na terenie Gminy Radków”
Dodano: 2023-12-20 - „Remont dróg gminnych na terenie Gminy Radków”
Dodano: 2023-11-23 - Remont drogi gminnej nr 358105T Gojców - Włostów
Dodano: 2023-09-28 - Przebudowa dróg na terenie gminy Brody w celu polepszenia jakości życia mieszkańców
Dodano: 2023-04-14 - Poprawa stanu technicznego zabytkowej „Dróżniczówki” w ramach programu „Rewitalizacja Zagnańska szansą na rozwój”
Dodano: 2022-07-20 - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 756 w km od 52+700 do 53+400
Dodano: 2021-03-11 - „Rewitalizacja miejscowości Opatowiec, zagospodarowanie terenu zabytkowego cmentarza z I wojny światowej oraz wykonanie monitoringu w Szkole Podstawowej w Opatowcu"
Dodano: 2021-01-15 - „Remont dróg gminnych o nr 327012T, 327018T, 327039T położonych na terenie Gminy Iwaniska”
Dodano: 2021-01-13 - „Roboty odtworzeniowe uszkodzonej skarpy drogi powiatowej nr 0671T w miejscowości Gromadzice”
Dodano: 2021-01-11 - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 756 w km od 52+700 do 53+400
Dodano: 2020-12-29