Biuro Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego ogłasza przetarg
- Adres: 50-411 Wrocław, ul. Wybrzeże Juliusza Słowackiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 7769407, , fax. 71 7769122
- Data zamieszczenia: 2020-11-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Biuro Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
ul. Wybrzeże Juliusza Słowackiego 12-14
50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 7769407, , fax. 71 7769122
REGON: 02141927000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bou.umwd.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA I REMONT CZĘŚCI POMIESZCZEŃ PARTERU I ELEWACJI BUDYNKU PRZY UL. MAZOWIECKIEJ 17 WE WROCŁAWIU - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na przebudowę i remont części pomieszczeń parteru i elewacji budynku przy ul. Mazowieckiej 17 we Wrocławiu. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości szacunkowej zamówienia poniżej kwot określonych w art. 11 ust. 8 Pzp oraz na podstawie przepisów wykonawczych wydanych na podstawie Pzp i niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony poprzez złożenie oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w części III, Zamawiający żąda załączenia do oferty poniższych oświadczeń i dokumentów (przed upływem terminu składania ofert): a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ), b) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ), c) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 Pzp (załącznik nr 4 do SIWZ), 2. Ponadto wykonawca wraz z ww. dokumentami złoży: a) wypełniony i podpisany formularz oferty z podaniem ceny brutto w zł (zał. nr 1 do SIWZ), b) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, złoży listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo oświadczenie o tym, że nie należy do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 8 do SIWZ). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta Wykonawca nie ma obowiązku składania ww. oświadczenia. 3. W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów i podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, załącza do oferty pisemne (oryginalne) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. Dokument, o którym mowa w pkt 1 ppkt d) - f) wyżej, Wykonawca przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli załączona kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła uzasadnione wątpliwości, co do jej prawidłowości, Zamawiający może zażądać przedłożenia przez Wykonawcę oryginału dokumentu lub notarialnie potwierdzonej kopii. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym konsorcjum): a) powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu przetargowym albo jednocześnie w postępowaniu przetargowym i do zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia; pełnomocnik podpisuje dokumenty wymienione w pkt 1 i 2, b) gdy nie ustanowią pełnomocnika, każdy z wykonawców / członków konsorcjum podpisuje osobno dokumenty wymienione w pkt 1 i 2, c) załączają do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców / konsorcjum, bądź ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. 6. Pełnomocnictwo załączone do oferty musi być w formie oryginału. 7. Wszelkie kserokopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem. 8. W przypadku przewidywanego przez wykonawcę zatrudnienia podwykonawców, Zamawiający nie zastrzega części zamówienia, których wykonawca nie mógłby powierzyć podwykonawcom. W zakresie podwykonawstwa zastosowanie mają przepisy określone od art. 143b do 143d Pzp oraz w umowie, której wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokumenty, o których mowa wyżej, powinny zostać zastąpione odpowiednimi dokumentami, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane przez Wykonawcę wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonymi przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachu i elewacji oraz przebudowa kominów - ul. Kotlarska 42 we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-16 - Remont z przebudową budynku biurowego przy ul. Hubskiej 7 we Wrocławiu – ETAP 1 BIURA
Dodano: 2024-07-16 - Przebudowa i remont budynku A Liceum Ogólnokształcącego nr II przy ul. Parkowej 18-26 we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-16 - Remont dachu budynku nr 26 w Ścinawie Polskiej
Dodano: 2024-07-16 - Opracowanie dokumentacji projektowej i budowa monitoringu wizyjnego oraz oświetlenia zewnętrznego w ramach zadania pn. „Rozbudowa OSJ Raków” w Ośrodku jazdy Konnej w Rakowie Wielkim
Dodano: 2024-07-15 - Rewitalizacja obszarów miejskich Gminy Polanica-Zdrój
Dodano: 2024-07-12 - Poprawa bezpieczeństwa drogowego poprzez rozbudowę oświetlenia drogowego w miejscowości Stoszowice
Dodano: 2024-07-12 - Modernizacja i wyposażenie miejsc przygotowania i wydawania posiłków w Publicznych Szkołach Podstawowych Nr 2 i Nr 3 w Strzegomiu
Dodano: 2024-07-11 - Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Starej Kamienicy
Dodano: 2024-07-11 - ZP2/06/2024 r. Robota budowlana : Wzmocnienie elementów konstrukcyjnych budynku Szkoły Podstawowej nr 13 im. Orląt Lwowskich w Głogowie .
Dodano: 2024-07-10