Przetargi.pl
Przebudowa i remont budynku Technikum Nr 15 przy ul. Skwierzyńskiej 1-7 we Wrocławiu, w podziale na zadania.

Zarząd Inwestycji Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 53-135 Wrocław, Januszowicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 607 356 , fax. 071 360 73 31
  • Data zamieszczenia: 2018-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Inwestycji Miejskich
    Januszowicka 15 a
    53-135 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 607 356, fax. 071 360 73 31
    REGON: 93104008800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont budynku Technikum Nr 15 przy ul. Skwierzyńskiej 1-7 we Wrocławiu, w podziale na zadania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i remoncie budynku Technikum Nr 15 przy ul. Skwierzyńskiej 1-7 we Wrocławiu (Etap I i Etap II dokumentacji projektowej), w podziale na zadania: 1.1. Zadanie 1: Dostosowanie budynku do przepisów pożarowych, 1.2. Zadanie 2: Remont dachu. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Zadanie 1: Wykonanie całości Etapu I projektowanej inwestycji - dostosowanie obiektu do obowiązujących przepisów pożarowych oraz przebudowa pomieszczeń na szatnię w przyziemiu, w szczególności: a) wykonanie wydzielenia przeciwpożarowego i oddymiania klatek schodowych, b) budowę ewakuacyjnych schodów zewnętrznych, c) przebudowę pomieszczeń w przyziemiu na potrzeby szatni dla uczniów, d) wymianę wskazanych drzwi na drzwi o odporności ogniowej oraz spełniające wymogi ewakuacyjne, e) wymianę balustrad na klatkach schodowych, montaż bramek antypanicznych, f) przebudowę portierni, g) przebudowę instalacji hydrantowej, h) wykonanie awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, oznaczenie dróg ewakuacyjnych. 2.2. Zadanie 2: Wykonanie całości Etapu II projektowanej inwestycji - remont dachu wraz z dociepleniem i robotami towarzyszącymi oraz wykonanie nowych pionów wentylacyjnych w budynku, w szczególności: a) rozbiórkę i częściową przebudowę elementów konstrukcyjnych na dachu, b) kompleksowy remont stropodachów i dachów budynku usytuowanych na różnej wysokości wraz z wszystkimi elementami dachowymi, odwodnieniem, izolacjami termicznymi i instalacją odgromową, c) naprawę spękanych ścian poddasza, d) uporządkowanie wentylacji grawitacyjnej i budowa nowych kanałów wentylacyjnych wewnątrz budynku (z wykończeniem miejsc przejść przez stropy i ściany).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Dla Zadania 1: 12 000,00 złotych. 2. Dla Zadania 2: 6 000,00 złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu). 2.Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 3. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego (http://www.zim.wroc.pl/przetargi.html) wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach