Przetargi.pl
Przebudowa i remont budynku Szkoły Podstawowej w Lasecznie

Gmina Iława ogłasza przetarg

  • Adres: 14-200 Iława, ul. Gen. Władysława Andersa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 492 418 , fax. 896 494 882
  • Data zamieszczenia: 2020-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Iława
    ul. Gen. Władysława Andersa -
    14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 492 418, fax. 896 494 882
    REGON: 53276000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-ilawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont budynku Szkoły Podstawowej w Lasecznie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont budynku Szkoły Podstawowej w Lasecznie w zakresie ogólnobudowlanym wraz z uzbrojeniem i przebudową infrastruktury technicznej. Budynek wielobryłowy, częściowo podpiwniczony (bryła A i C), piętrowy (parter + poddasze użytkowe) z dachem stromym wielospadowym. Budynek publiczny wykorzystywany na cele edukacyjne szkolno – przedszkolne. Istniejący budynek zbudowany na przełomie XIX i XX to część dawnego Zespołu Dworsko – Folwarcznego, w okresie wojennym spalony a po wojnie odbudowany na potrzeby Szkoły Podstawowej w Lasecznie. UWAGA: - Ujęta w projekcie budowlanym budowa boiska wielofunkcyjnego i placu zabaw nie jest przedmiotem zamówienia. - Do wyceny należy przyjąć stolarkę okienną PVC (ścienną i połaciową) dobrej , renomowanej firmy o współczynniku Uw (dla całego okna) ≤ 1,00 w kolorze białym z zachowaniem podziału jak na rys. nr 7A – elewacje. Dane techniczne zadania: powierzchnia działki – 13 600,00 m², powierzchnia zabudowy – 650,30 m², kubatura budynku – 4 552,10 m³, projektowane drogi wewnętrzne i miejsca parkingowe – 667,60 m², projektowane chodniki – 349,20 m² projektowany podjazd dla osób z niepełnosprawnościami – 38,15 m Etap I zadania obejmuje wykonanie: - wymiany pokrycia dachowego wraz z obróbkami, rynnami i rurami spustowymi wszystkich brył, - wymiany stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej wszystkich brył, - docieplenia całego budynku z wyprawą elewacyjną, - podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami, - przebudowy i remontu bryły C (przyziemie, parter i poddasze użytkowe) w pełnym zakresie, we wszystkich branżach budowlanych z możliwością częściowego odbioru budynku szkoły, ze zgodą na użytkowanie, - przebudowy uzbrojenia terenu działki w pełnym zakresie (przyłącza wodno–kanalizacyjne, elektroenergetyczna wlz). Etap II zadania obejmuje wykonanie: - przebudowy i remontu bryły A i B (przyziemie, parter i poddasze użytkowe) w pełnym zakresie, we wszystkich branżach budowlanych z możliwością końcowego odbioru budynku szkoły, ze zgodą na użytkowanie całego budynku, - zagospodarowania terenu działki w pełnym zakresie (drogi, parking, chodniki, ogrodzenie całej działki, zabudowa śmietnika, zieleń), - zakupu i montażu pomp ciepła wraz z oprzyrządowaniem, - instalacji fotowoltaicznej o mocy 9,88 kWp. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiary robót budowlanych, SIWZ, wzór umowy wraz z załącznikami. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, STWiORB, SIWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, przedmiarami robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną oraz zapewni pełną obsługę geodezyjną Przedmiary robót budowlanych stanowią tylko materiał pomocniczy. 3. Kody CPV: 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków, 45232460-4 Roboty sanitarne, 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych, 45342000-6 Wznoszenie ogrodzeń, 45432112-2 Kładzenie nawierzchni, 09331200-0 Słoneczne moduły fotoelektryczne, 09332000-5 Instalacje słoneczne. 4. W związku z tym, że przedmiot zamówienia przeznaczony jest do użytku osób fizycznych, w tym pracowników i uczniów, Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia wszystkich wymagań w zakresie dostępności obiektu dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu na konto w Banku Spółdzielczym w Iławie Nr 88 8831 0002 2001 0100 0680 0008. Wadium wniesienie w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na składanie ofert, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym- oryginał należy dołączyć do oferty, 3) gwarancjach bankowych - oryginał należy dołączyć do oferty, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych - oryginał należy dołączyć do oferty, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) -oryginał należy dołączyć do oferty. 4. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed terminem składania ofert. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzulę gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust 5 ustawy. 6. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a, z przyczyn lezących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczeń, o których mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art. 89 ust 1 pkt 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać: 1) Formularz oferty stanowiący załącznik Nr 1do SIWZ, 2) Pisemne zobowiązanie w przypadku gdy, Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych – załącznik Nr 4 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielnie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach