Przetargi.pl
PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU PTASZARNI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ ORAZ ZAGOSPODAROWANIEM TERENU W RAMACH PROJEKTU: TERMOMODERNIZACJA I PRZEBUDOWA BUDYNKU PTASZARNI Z ZASTOSOWANIEM NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII OZE I ZACHOWANIEM ZABYTKOWGO CHARAKTERU BUDYNKU WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UE W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO 2014 - 2020

ZOO Wrocław Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 51-618 Wrocław, ul. Wróblewskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 483 024 , fax. 713 483 768
  • Data zamieszczenia: 2019-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZOO Wrocław Sp. z o. o.
    ul. Wróblewskiego 42374
    51-618 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 483 024, fax. 713 483 768
    REGON: 21125219000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU PTASZARNI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ ORAZ ZAGOSPODAROWANIEM TERENU W RAMACH PROJEKTU: TERMOMODERNIZACJA I PRZEBUDOWA BUDYNKU PTASZARNI Z ZASTOSOWANIEM NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII OZE I ZACHOWANIEM ZABYTKOWGO CHARAKTERU BUDYNKU WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UE W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO 2014 - 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    : Przedmiotem zamówienia jest: PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU PTASZARNI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ ORAZ ZAGOSPODAROWANIEM TERENU W RAMACH PROJEKTU pn: „TERMOMODERNIZACJA I PRZEBUDOWA BUDYNKU PTASZARNI Z ZASTOSOWANIEM NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII OZE I ZACHOWANIEM ZABYTKOWEGO CHARAKTERU BUDYNKU” współfinansowanego przez Unię Europejską realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 (Oś Priorytetowa 3 „Gospodarka niskoemisyjna”, Działanie 3.3. „Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym” Poddziałanie nr 3.3.1. „Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym – konkursy horyzontalne Schemat nr 3.3.A. „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki nr 1 – 7 do SIWZ, tj. w: 1) Projekcie budowlanym podstawowym 2) Projekcie budowlanym zamiennym 3) Projekcie wykonawczym zamiennym 4) Specyfikacjach technicznych (STWiOR) 5) Decyzji – Nr 3032/2017 z dnia 12.06.2017 r. Prezydenta Wrocławia zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę obejmującego przebudowę i remont budynku ptaszarni na terenie ogrodu zoologicznego przy ul. Wróblewskiego we Wrocławiu Pozwoleniu na budowę 6) Decyzji zmieniającej Nr 1072/2019 z dnia 15.03.2019 r. Prezydenta Miasta Wrocławia zmieniającej ostateczną decyzję Prezydenta Wrocławia Nr 3032/2017 z 12.06.2017 r. 7) Audycie energetycznym oraz w projekcie umowy – załącznik nr 8 do SIWZ Wykonawca/Podwykonawca zobowiązany jest realizować umowę w zakresie czynności polegających na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej i STWiOR - ów przez pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tj. Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.). Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już pracowników u Wykonawcy lub Podwykonawcy. Powyższy warunek nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, ani dostaw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 85.000,00 zł (słownie złotych: osiemdziesiąt pięć tysięcy 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium można wnieść w jednej z niżej wymienionych form: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2018r, poz. 110, 650, 1000, 1669) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: a) dla przelewów krajowych: PKO BP S.A. I O/WROCŁAW , Nr rach. 61 1020 5226 0000 6102 0416 4208 z dopiskiem: Wadium – ROZBUDOWA , PRZEBUDOWA ORAZ TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PTASZARNI –9/PN/RB/2019 b) dla przelewów zagranicznych: PKO BP S.A. I O/WROCŁAW, SWITF: BPKOPLPW, Nr IBAN PL 61 1020 5226 0000 6102 0416 4208 z dopiskiem: Wadium –– ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA ORAZ TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PTASZARNI - Nr 9/PN/RB/2019 Zaleca się dowód wniesienia wadium załączyć do oferty Wadium wnoszone w pieniądzu (przelewem bankowym) Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium zostanie uznana/zaksięgowana na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć w oryginale. Gwarancje i poręczenia należy wystawiać na: ZOO WROCŁAW Sp. z o.o., ul. Wróblewskiego 1-5, 51 - 618 Wrocław i zdeponować w Sekretariacie Zamawiającego
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w: a) ust. 3 pkt 2) lit. a) rozdziału VII SIWZ – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp. b) w ust. 3 pkt 2) lit d) rozdziału VII SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, żę nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powyżej w lit. a) i b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje dokumentów, o których mowa w lit a) i/lub b)powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument/-y, o którym/-ych mowa w zdaniu poprzednim powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach