34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-111 Rzeszów, Krakowska
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
- Data zamieszczenia: 2020-06-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
Krakowska 11 B
35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 261 15 56 59, , fax. 261 15 63 85
REGON: 18069037300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://34wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: MON - Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i remont budynku nr 107 w kompleksie wojskowym w Żurawicy przy ul. Wojska Polskiego 22 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi Przebudowa i remont budynku nr 107 w kompleksie wojskowym w Żurawicy przy ul. Wojska Polskiego 22. 2. Roboty będą realizowane w 2 etapach: I etap w 2020 r., II etap w 2021 r. 3. W szczególności, podczas wykonywania prac konserwacyjnych, zostaną wykonane następujące roboty: CAŁOŚCIOWY ZAKRES ROBÓT DLA BUDYNKU NR 107. Należy wykonać roboty budowlane zgodnie z dokumentacją projektową. Zakres robót obejmuje: a) branża budowlana: dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów ppoż.; demontażu istniejącego dachu, podłogi, okien i wrót garażowych w istniejącej myjni pojazdów wojskowych, demontażu warstw istniejących placów wewnętrznych na wjeździe i wyjeździe, uprzątnięcie placu budowy po robotach rozbiórkowych, stabilizacja gruntu do poziomu projektowanego posadowienia projektowanych warstw użytkowych, wykonanie robót budowlanych nowej konstrukcji dachu i wzmocnień istniejących ścian nośnych, wykonanie nowych warstw podłóg oraz stropodachu, wstawienie nowych okien i wrót garażowych, docieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. min. 12,0cm, montaż nowej technologii myjni pojazdów wojskowych z wyposażeniem, wykonanie nowego placu wewnętrznego z dojazdami na wjeździe i wyjeździe, remont zbiornika na ścieki technologiczne, prace porządkowe po zakończonych robotach . b) branża sanitarna: wykonanie nowej instalacji wodnej C.O. oraz zamontowanie osprzętu; wykonanie instalacji wody zimnej i ciepłej z cyrkulacją; wykonanie instalacji hydrantowej, wod.-kan., sanitarnej; wykonanie wentylacji mechanicznej. c) branża elektryczna: zasilanie + wyłącznik p.poż.; instalacje elektryczne; instalacja oświetleniowa; instalacja odgromowa i uziemiająca; instalacja połączeń wyrównawczych; sprawdzenia i pomiary demontaże. W budynku występują pomieszczenia wymagające poprawy stanu technicznego i funkcjonalnego. W ramach zamówienia węzły sanitarne w budynku nr 14 i pomieszczenie służbowe w bud nr 8 będą poddane konserwacji i naprawie z zachowaniem ich dotychczasowej funkcji. Wykonanie zamówienia polegać będzie na: a) W bud nr 14 ( 3 pomieszczenia ,łącznie ok 33 m2): wykonanie nowego podziału węzłów sanitarnych poprzez wydzielenie ściankami z HPL kabin sanitarnych WC; wymianą przyborów sanitarnych i przewodów rurowych wod.- kan, wykonanie nowej instalacji eklektycznej i instalacji oświetleniowej LED; wykonanie okładzin z płytek posadzek i ścian; wymianie parapetów z konglomeratów 3 szt.; montażu pojemnościowych elektrycznych ogrzewaczy wody 50l 2 szt.; wykonaniu malowania; b) W bud nr 8 (1 pomieszczenie ok 68 m2): wykonanie w pomieszczeniu służbowym podłogi z zatrzaskowych paneli podłogowych na istniejącej ślepej podłodze z desek; wykonaniu zabudowy rur i ścian suchym tynkiem z płyt G-K; wykonaniu sufitu podwieszonego kasetonowego; wykonaniu nowego zasilania el 230 V oraz nowego oświetlenia kasetonowego i punktowego LED wraz z dedykowaną rozdzielnią elektryczną; montaż urządzeń wentylacyjnych szt. 1 i klimatyzatora multisplit z trzema urządzeniami wewnętrznymi; montażu drzwi wewnętrznych z zimnych profili AL.; wymianę parapetów z konglomeratów 3 szt.; malowania pomieszczenia. Ilościowy zakres robót jest podany w przedmiarze robót. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób bezpośrednio wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem umowy przez cały okres ich trwania, z wyłączeniem kierownika budowy (robót). 2) Zamawiający wymaga, aby osoby, o których mowa w ust. 3 pkt. 1 niniejszego rozdziału posiadały odpowiednie kwalifikacje oraz aktualne badania lekarskie i szkolenie BHP. 3) W trakcie realizacji umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 pkt. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób, o których mowa w ust. 3 pkt. 1 niniejszego rozdziału: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem umowy. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że roboty budowlane objęte przedmiotem umowy były (są) wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi w powyższym zakresie przepisami (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych (art. 29 ust. 5 ustawy Pzp) – zakres przewidywanych robót w budynku w pomieszczeniach ogólnodostępnych, zawarty w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia kryteria dostępności dla osób fizycznych w tym dla pracowników Zamawiającego oraz osób niepełnosprawnych. Zamieszczony opis przedmiotu zamówienia nie dyskryminuje żadnej z grup społecznych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 9 do SIWZ), Przedmiarach robót (Załącznik nr 10 do SIWZ), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 11 do SIWZ), Załącznikach Rysunkowych (Załącznik nr 12 do SIWZ) i Załącznikach Opisowych (Załącznik nr 13 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania Ofertą na kwotę/wartość: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego prowadzony przez Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Rzeszowie nr 30 1010 1528 0018 9213 9120 2000 – z adnotacją „wadium w postępowaniu nr ZP/55/2020, NIP [Wykonawcy].
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy, dowód wniesienia wadium, ew. pełnomocnictwo w oryginale lub jako kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont muru ogrodzeniowego Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Jarosławiu
Dodano: 2024-06-20 - Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. „Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454”
Dodano: 2024-06-20 - „Wykonanie prac konserwatorskich budynku przy ul. W. Pola 1 w Lesku”.
Dodano: 2024-06-13 - Remont muru ogrodzeniowego Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Jarosławiu
Dodano: 2024-06-04 - „Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51”
Dodano: 2024-05-31 - Realizacja zadania polegającego na utworzeniu nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu „Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022–2029”
Dodano: 2024-05-20 - Remont kaplicy p.w. Św. Andrzeja Boboli w Końskiem
Dodano: 2024-04-29 - Modernizacja Systemu Sygnalizacji Pożarowej (SSP) w budynku będącym siedzibą Podkarpackiego Urzędu Celno - Skarbowego w Przemyślu położonego w Jaśle przy ul. 3-go Maja 30
Dodano: 2024-04-10 - Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Wilczej Woli
Dodano: 2024-03-01 - Prace remontowo - konserwatorskie przy budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Tadeusza Kościuszki w Ropczycach
Dodano: 2024-02-20