Przetargi.pl
Przebudowa i remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Kutnie, ul. Podrzeczna 20

Zarząd Nieruchomości Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, ul. Oporowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 024 252 81 00 , fax. 024 252 81 00
  • Data zamieszczenia: 2020-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Nieruchomości Miejskich
    ul. Oporowska 5
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. 024 252 81 00, fax. 024 252 81 00
    REGON: 47329513800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.znm.kutno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Miejski Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Kutnie, ul. Podrzeczna 20
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane polegające na przebudowie i remoncie budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Kutnie, ul. Podrzeczna 20 będącego w zasobach mieszkaniowych zarządzanych przez Zamawiającego, tj. Zarząd Nieruchomości Miejskich w Kutnie. 1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wynika z dokumentacji projektowej (zał. nr 9 do siwz – płyta CD), specyfikacji istotnych warunków zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 10 do siwz – płyta CD), kosztorysu nakładczego ( zał. nr 11 do siwz – płyta CD) oraz Wspólnego Słownika Zamówień (CPV). 1.2. W przypadku użycia w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym. Wykonawca analizując powyższe dokumenty powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji projektowej lub STWiORB towarzyszy wyraz „lub równoważne”. W przypadku gdy dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazują w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkt oznacza to, że są one podane przykładowo i oznaczają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp w takim przypadku dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Za materiały lub urządzenia równoważne zamawiający uzna takie, które posiadają parametry jakościowe i cechy użytkowe co najmniej na poziomie parametrów określonych w dokumentacjach opisujących przedmiot zamówienia lub lepsze, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie przyjętych rozwiązań. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Brak wskazania propozycji zastosowania rozwiązań równoważnych oznaczać będzie deklarację wykonawcy, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń i materiałów określonych w dokumentacji projektowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych przez Wykonawcę materiałów lub urządzeń równoważnych. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia składa wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz Oferta Wykonawcy stanowiący Załącznik nr 1 do siwz. 2. W sytuacji, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w sekcji: III.1.2) i III.1.3) ogłoszenia polega na zasobach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do siwz. 3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 pkt 23) ustawy Pzp wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie przekazuje Zamawiającemu każdy wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej wskazanej w pkt I.1) ogłoszenia informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp. Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, a który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów właściwych dokumentów wymienionych w sekcji III.51) odpowiednio do udostępnionych zasobów oraz dokumentów wskazanych w sekcji III.4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach