Przetargi.pl
„PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU BIUROWO-MAGAZYNOWEGO NA POTRZEBY ARCHIWUM I MAGAZYNU PRZECIWPOWODZIOWEGO W OŁAWIE”

Powiat Oławski ogłasza przetarg

  • Adres: 55200 Oława, ul. 3 Maja
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 301 15 22 , fax. 71 301 15 62
  • Data zamieszczenia: 2017-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Oławski
    ul. 3 Maja 1
    55200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 71 301 15 22, fax. 71 301 15 62
    REGON: 93193472700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU BIUROWO-MAGAZYNOWEGO NA POTRZEBY ARCHIWUM I MAGAZYNU PRZECIWPOWODZIOWEGO W OŁAWIE”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont budynku biurowo -magazynowego na potrzeby archiwum i magazynu przeciwpowodziowego w Oławie. Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo i realizowany będzie w oparciu o dokumentację projektową, w tym między innymi o : przedmiar robót – stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ projekt budowlany, projekty wykonawcze oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót – stanowiące załącznik nr 11 do SIWZ Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem przebudowę i remont budynku biurowo-magazynowego na potrzeby archiwum i magazynu przeciwpowodziowego w Oławie: ▪ Powierzchnia działki - 1867,00 m2 ▪ Powierzchnia zabudowy - 333,00 m² ▪ Powierzchnia użytkowa parteru - 300,00 m2 ▪ Powierzchnia użytkowa piwnicy - 300,00 m2 ▪ Kubatura parteru - 800,00 m3 ▪ Kubatura piwnicy - 750,00 m²
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 5000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Pieniądzu; 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) Gwarancjach bankowych; 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Oławie, nr rachunku 05 9585 0007 0010 0018 0542 8091 Na poleceniu przelewu należy zamieścić tytuł postępowania „Wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej – zamówienia: „PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU BIUROWO-MAGAZYNOWEGO NA POTRZEBY ARCHIWUM I MAGAZYNU PRZECIWPOWODZIOWEGO W OŁAWIE”, znak sprawy IZP.272.9.2017 Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (j.t. Dz. U z 2015 poz. 128 z późn.zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na rachunek bankowy Powiatu Oławskiego przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach