Przetargi.pl
Przebudowa i nadbudowa istniejącego obiektu handlowo-usługowego w ramach adaptacji na dzienny ośrodek socjoterapeutyczny dla młodzieży na działce nr 36 w Wieliczce, obr. 1 ul. Kościuszki 51

Zarząd Budynków Komunalnych w Wieliczce ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Słowackiego 51
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 294 91 89 , fax. 012 294 91 89
  • Data zamieszczenia: 2009-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych w Wieliczce
    ul. Słowackiego 51 51
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 012 294 91 89, fax. 012 294 91 89
    REGON: 12068127000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna gminy Wieliczka

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i nadbudowa istniejącego obiektu handlowo-usługowego w ramach adaptacji na dzienny ośrodek socjoterapeutyczny dla młodzieży na działce nr 36 w Wieliczce, obr. 1 ul. Kościuszki 51
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i nadbudowa istniejącego obiektu handlowo-usługowego w ramach adaptacji na dzienny ośrodek socjoterapeutyczny dla młodzieży na działce nr 36 w Wieliczce, obr. 1 ul. Kościuszki 51. W zakres prac wchodzi: wykonanie ogrodzenia terenu (ok. 115 mb), wykonanie daszków zabezpieczających (ok. 60 m?), rozebranie rynien (ok. 22,5mb), rur spustowych (ok. 4 mb), obróbek blacharskich (ok. 31,7 m?), rozebranie kominów wolnostojących (ok. 8,127 m?), odbicie tynków na ścianach (ok. 24,64 m?), rozebranie ścianek gr.1/2 cegły (ok. 143,81 m?), rozebranie płyt dachowych (ok. 20,424 m?), wywóz gruzu (ok. 74,682 m?), wykonanie nadproży(ok. 0,654 m?), obsadzanie belek stalowych (ok. 12,4 m), uzupełnienie elem. kontr. z betonu monolitycznego (belki podciągi, wieńce) ( ok. 4,381 m?), uzupełnienie stropów po zlikwidowanych kominach (18 szt.), zamurowanie otworów w ścianach (ok. 2,178m? ), wykonanie ściany zew. z betonu komórkowego gr.24 cm (ok. 140,934 m?), zalanie słupów żelbetowych wys. do 4 m (ok. 7,78 m?), wykonanie belek, wieńcy i podciągów żelbetowych (ok. 4,75 m?), wykonanie kominów z pustaków ceramicznych (ok. 8,5 m?), wykonanie kominów wieloprzewodowych z cegły (ok. 17,772 m?), wykonanie konstrukcji dachu z drewna: (murłaty, płatwie, słupy, miecze, zastrzały, kleszcze) (ok. 5,62 m?), montaż krokwi (ok. 4,968 m?), deskowanie połaci dachowych -płytami OSB gr. 20 mm (ok. 320,92 m?), kontrłaty (ok. 311,88 m?), gruntowanie powierzchni dachowych pod powłoki ochronne, montaż powłoki dachowej z płynnej folii uszczelniającej ( 327,474 m?).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium: 2 500,00 zł - wniesione do dnia 02.11.2009r. do godz.10:50
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. Spełniają warunki art. 22 ust. l i nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art.24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, 2. spełniają warunki określone w siwz, 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - należy udokumentować wykonanie robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością co najmniej 80 000 zł robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 4. dysponują w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 5. na wykonane roboty udzielą min. 5 letniej gwarancji i rękojmi, 6. udokumentują posiadanie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 100 000 zł. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Karta tytułowa oferty - zał. nr 1 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22.ust.1 i że nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 - zał. nr 2 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zał. nr 3 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zał. nr 4 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznej lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zał. nr 5 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością co najmniej 80 000 zł robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zał. nr 6 7. Wskazanie osoby pełniącej funkcję kierownika budowy oraz załączenie stosownych uprawnień wraz z wpisem do stosownej Izby zawodowej zgodnie z ustawą Prawo budowlane - zał. nr 7 8. Kosztorys ofertowy - zał. 8 9. Wykaz podwykonawców wraz ze wskazaniem tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy - zał. nr 9 10. Oświadczenie o udzielonej gwarancji i rękojmi - zał. nr 10 11. Dowód wpłaty wadium - zał. nr 11 12. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - zał. nr 12 13. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punktach 6.3 - 6.5. Pozostałe dokumenty będą traktowane wspólnie. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. Umowa (konsorcjum) musi być zgodna z zapisami Kodeksu cywilnego i obejmować zarówno okres realizacji zamówienia, jak również okres gwarancji i rękojmi. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu - zał. nr 13

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach