Przetargi.pl
Przebudowa i modernizacja sieci elektrycznej i IT w budynku Starostwa Powiatowego w Grudziądzu

Powiat Grudziądzki ogłasza przetarg

  • Adres: 86300 Grudziądz, ul. Małomłyńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 45 14 400 , fax. 56 45 14 401
  • Data zamieszczenia: 2017-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Grudziądzki
    ul. Małomłyńska 1
    86300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 45 14 400, fax. 56 45 14 401
    REGON: 87111861000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i modernizacja sieci elektrycznej i IT w budynku Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Przebudowa i modernizacja sieci elektrycznej i IT w budynku Starostwa Powiatowego w Grudziądzu zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych załączonych do niniejszej siwz. Miejsce wykonywania robót ul. Małomłyńska 1, 86 – 300 Grudziądz. 2. Zamówienie obejmuje przebudowę i modernizację sieci elektrycznej i IT w budynku Starostwa Powiatowego w Grudziądzu polegającą na wykonaniu: 1) instalacji elektrycznych oświetlania ogólnego z układami sterowania i zasilania, umieszczone w listwach i kanałach kablowych, 2) instalacji oświetlenia awaryjnego z układem sterowania, 3) instalacji strukturalnych, elektrycznych, telefonicznych i komputerowych, umieszczanych w kanałach kablowych i na stanowiskach komputerowych PEL z gwarantowanym podtrzymaniem sieci zasilania komputerowego, UPS, ciągów kanałów kablowych i oprzewodowania, 4) rozdzielnic elektrycznych ze schematami połączeń i wyposażeniem, 5) szaf serwerowych ze schematami połączeń instalacji. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (projekt budowlany i przedmiar robót) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. UWAGA: Dokumentacja projektowa obejmuje swoim zakresem także: a) montaż opraw oświetleniowych ogólnych w całym budynku, b) instalację paneli fotowoltaicznych, c) instalację Sali nr 1 zawierającą instalację projektora, system foniczny, system sterowania i dyskusyjny. Wymienione w punkcie b) i c) powyższej Uwagi nie są objęte niniejszym zamówieniem i nie będą wykonywane w ramach tego zamówienia i nie należy tych robót uwzględniać w cenie oferty. W zakresie wykonania montażu opraw oświetleniowych ogólnych [pkt. a)] zamówieniem jest objęty tylko montaż opraw na II piętrze budynku oraz na suficie wyższym sali nr 1 (konferencyjnej). 4. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokładnie zapoznał się z wyżej wymienioną dokumentacją projektową oraz obiektem w którym wykonywane będą roboty budowlane. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych tylko w zakresie określonym w dokumentacji projektowej, a w szczególności w sytuacji gdy określono nazwy producentów, firm, bądź konkretne produkty lub w jakikolwiek inny sposób określono konkretny towar/produkt. Oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zamieszczone w siwz, przy czym stwierdzenie czy oferta równoważna spełnia wymagania siwz należy do uprawnień Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm (nazw) podwykonawców (o ile są już znane). Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, dotyczących podwykonawcy, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazania informacji na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację części zamówienia. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. W przypadku braku oświadczenia, zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawcy. 7. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) Zamawiający określa następujące wymagania: 1) Wykonawca lub podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę wszelkie osoby wykonujące przedmiot zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.). Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach