Przetargi.pl
Przebudowa i modernizacja pomieszczeń szpitala w celu dostosowania do potrzeb oddziału anestazjologii i intensywnej terapii i jednosalowego bloku operacyjno - zabiegowego w SPZOZ w Łukowie

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 257 989 074 , fax. 257 989 074
  • Data zamieszczenia: 2020-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie
    ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 257 989 074, fax. 257 989 074
    REGON: 30647200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.lukow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i modernizacja pomieszczeń szpitala w celu dostosowania do potrzeb oddziału anestazjologii i intensywnej terapii i jednosalowego bloku operacyjno - zabiegowego w SPZOZ w Łukowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i modernizacja pomieszczeń szpitala w celu dostosowania do potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii i jednosalowego Bloku Operacyjno- Zabiegowego w SP ZOZ w Łukowie. Przedmiotowe postępowanie dotyczy przebudowy i modernizacji istniejącego zespołu budynków głównych, stanowiących jeden kompleks szpitalny połączony komunikacyjnie i funkcjonalnie. Obiekt jest budynkiem użyteczności publicznej w głównej mierze pięciokondygnacyjnym. Obiekt jest wolnostojący, w odległości od innych budynków zapewniających oddzielną strefę pożarową. Budynek został wykonany w technologii tradycyjnej murowanej i jest własnością SPZOZ w Łukowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ tj.: przedmiar robót budowlanych, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, projekt budowlany. UWAGA! Z przedmiaru robót budowlanych (branżą instalacyjna) należy wyłączyć II etap ,,Instalacja Kogeneracji'' pozycje 725 i 726, a także ,,Osprzęt'' z branży ogólnobudowlanej pozycje 92 oraz pozycje od 119 do 149. II Etap inwestycji zostanie wykonany w późniejszym terminie, nie jest technologicznie związany z przedmiotową inwestycją i nie wchodzi w jej zakres. Uwagi: 1. Instalację hydrantową w obrębie Oddziału Intensywnej terapii i Bloku operacyjnego należy spiąć z instalacją przeciwpożarową w obrębie budynku Szpitalnego Oddziału Ratunkowego, która podłączona jest do drugiego przyłącza wody miejskiej. W taki sposób stworzy się jedyny system p. poż. Budynków B1, B2 i B3 zasilany z dwóch niezależnych przyłączy wody. 2. Zobowiązuje się Wykonawcę do współpracy z firmami, które dostarczą sprzęt medyczny do Zamawiającego w zakresie przygotowania/dostosowania montażu i podłączeń do dostarczonego osprzętu. Natomiast Zamawiający zobowiązany jest do udzielenia Wykonawcy niezbędnych informacji odnośnie tych firm. 1) W kategorii ,,OSPRZĘT'' znajduje się kategoria ,,APARATURA MEDYCZNA''. Odnośnie tej kategorii Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym. Pozycje znajdujące się w kategorii ,,OSPRZĘT'' są przedmiotem niniejszego zamówienia tylko w zakresie dostosowania montażu i podłączeń do dostarczonego osprzętu. Dla tej kategorii zostanie przeprowadzone odrębne postępowanie przetargowe. 3. 2. Na wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane Wykonawca udzieli co najmniej 60 miesięcznej rękojmi, licząc od dnia zakończenia czynności odbioru zadania (podpisania protokołu odbioru końcowego). 3. Szczegółowe zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia zawierają przedmiary robót, stanowiące materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia oferty cenowej (Załącznik do SIWZ) i nie jest wiążący dla Wykonawcy. Oznacza to, że przy ustalonym w formularzu ofertowym wynagrodzeniu ryczałtowym Wykonawca na podstawie przekazanych materiałów, sporządza ofertę cenową według własnego uznania i dokonuje całościowej wyceny przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, w tym instalacyjne na własne ryzyko i odpowiedzialność. 4. Z uwagi na złożoność prac zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej przyszłego terenu budowy oraz do zapoznania się z jego otoczeniem, a także do oszacowania na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wizja lokalna przeprowadzona będzie na koszt własny Wykonawcy. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę żadnych roszczeń Wykonawcy będących skutkiem zaniechania oględzin terenu budowy. Wizja lokalna zostanie przeprowadzona po uprzednim zgłoszeniu i umówieniu terminu, nie później niż 5 dni przed otwarciem ofert. 5. W trakcie realizacji robót należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, zaleceń inspektora nadzoru/projektanta, Polskich Norm przenoszących normy europejskie, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego. 6. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia będą prowadzone dla szpitala działającego w systemie pracy ciągłej (obiekt czynny całodobowo i całorocznie), co należy uwzględnić zarówno w organizacji robót jak i w ich realizacji, aby nie zagrażały bezpieczeństwu przebywających w nim osób i nie powodowały zbyt dużych utrudnień. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac budowlanych i instalacyjnych w sposób gwarantujący możliwość bieżącej eksploatacji całego obiektu. Wymagane technologią warunkowe, chwilowe przerwy w dostawach poszczególnych mediów dla części szpitala niebędącej przedmiotem inwestycji, należy ograniczyć do niezbędnego minimum, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Wszelkie prace należy wykonywać w sposób nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających w obiekcie. 7. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami. 8. Rozliczenie robót odbędzie się czterema fakturami częściowymi, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym realizacji zamówienia stanowiącym załącznik do umowy, po wykonaniu i odebraniu przez Zamawiającego (w tym Inspektora Nadzoru) danej części (etapu) robót. Ostateczne rozliczenie za wykonane roboty nastąpi w oparciu o fakturę końcową wystawioną w oparciu o bezusterkowy protokół odbioru końcowego przedmiotu umowy, nie mniejszą niż 20% wartości umowy. 9. Termin płatności: 30 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury wraz z wymaganymi załącznikami do siedziby Zamawiającego. 11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. Zamówienie może być powierzone Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcy. 12. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób: na etapie wyłonienia Wykonawcy w postępowaniu na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym, na etapie realizacji zamówienia zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, - sankcje zostały przewidziane we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - Zamawiający wymaga, aby wykonanie wszystkich prac fizycznych było realizowane przez osoby zatrudnione wyłącznie na podstawie umów o pracę – zgodnie z art. 22 Kodeksu Pracy. Powyższy wymóg odnosi się zarówno do Wykonawcy jak i Podwykonawców. Wymóg nie dotyczy m.in. następujących osób: kierujących budową, posiadających uprawnienia budowlane lub energetyczne, dostawców materiałów budowlanych. Informacja na temat rozwiązań równoważnych: W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej nazw producentów, marek, znaków towarowych materiałów budowlanych bądź technologii wykonania robót budowlanych, Zamawiający dopuszcza użycie równoważnych materiałów budowlanych bądź równoważnej technologii wykonania robót, tj. o parametrach technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje materiały równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały zostały zmienione i określić, jakie materiały w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca i zrealizuje inwestycję w nieprzekraczalnym czasie zadeklarowanym przez wykonawcę w ofercie. W przypadku, gdy w SIWZ użyte zostały normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne, systemy referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, w ofercie należy określić jakiego zakresu (materiału, technologii) dotyczą oraz na wezwanie Zamawiającego (zgodnie z art. 26 ust 2 Pzp) złożyć dokumenty zawierające dane techniczne, w celu wykazania równoważności. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium dla zamówienia wynosi: 100 000 zł (słownie: sto tysięcy zł ),
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Wykaz wymaganych dokumentów, które wykonawca powinien przedłożyć z ofertą. W celu wstępnego potwierdzenia niepodlegania wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta powinna zawierać: 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Pozostałe dokumenty wymagane z ofertą 2. Formularz ofertowy (o treści zgodnej z drukiem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ), 3. Potwierdzenie wniesienia wadium, 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert a w przypadku osób fizycznych - oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy). 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w toczącym się postępowaniu (pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 6. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innego podmiotu, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tego podmiotu w szczególności składa zobowiązanie tego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia oraz dokumenty wymienione powyżej w pkt 4 i 5 Z treści zobowiązania innego podmiotu (lub innego dokumentu) powinno wynikać: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) informację czy inne podmioty, na zdolności, których wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują usługi, których wskazane zdolności dotyczą. C) Wykaz dokumentów który musi przedłożyć wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy: 1. Polisa ubezpieczeniowa o której mowa we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Nie złożenie polisy w terminie do dnia podpisania umowy będzie traktowane jak uchylanie się od podpisania umowy. D) Wykaz dokumentów który musi przedłożyć wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w terminie 10 dni roboczych od zawarcia umowy: 2. Kosztorys ofertowy zgodny co do zakresu i formy z przedmiarami robót na kwotę zgodną ze złożoną ofertą (formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) w wersji papierowej i elektronicznej (pdf i pliki edytowalne). Niniejszy dokument będzie miał charakter pomocniczy. 3. Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zamówienia prac.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach