Przetargi.pl
Przebudowa i modernizacja obiektu Urzędu Gminy w Złotnikach Kujawskich (roboty wewnątrz obiektu)

Gmina Złotniki Kujawskie ogłasza przetarg

  • Adres: 88-180 Złotniki Kujawskie, ul. Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 35 17 160 , fax. 52 35 17 160 wew. 51
  • Data zamieszczenia: 2019-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Złotniki Kujawskie
    ul. Powstańców Wielkopolskich 6
    88-180 Złotniki Kujawskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 35 17 160, fax. 52 35 17 160 wew. 51
    REGON: 92350808000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotnikikuj.ires.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i modernizacja obiektu Urzędu Gminy w Złotnikach Kujawskich (roboty wewnątrz obiektu)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: „Przebudowa i modernizacja obiektu Urzędu Gminy w Złotnikach Kujawskich ( roboty wewnątrz obiektu)”. Charakterystyka obiektu: szerokość: 26,77 m, długość: 24,35 m; powierzchnia zabudowy obiektu: 489,60m2; powierzchnia kondygnacji obiektu: parter: 364,22 m2, piętro: 355,45 m2, kubatura całego obiektu: 1911,10 m3 Przebudowa obiektu urzędu gminy podzielona jest na dwa etapy. Etap I będzie realizowany w 2019r. i będzie obejmował starą część tj. następujące pomieszczenia: 1/1, 1/2, 1/3, 1/4, 1/5, 1/6, 1/7, 1/8, 1/9, 1/10, 1/11, 1/12, 1/13, 1/14, 1/15, 1/16, 1/17, 1/18, 1/19, 1/20, 1/21, 1/22, 1/23, 1/24 Etap II będzie realizowany w 2020r., i będzie obejmował następujące pomieszczenia: 2/1, 2/2, 2/3, 2/4, 2/5, 2/6, 2/7, 2/8, 2/9, 2/10, 2/11, 2/12, 2/13, 2/14, 2/15, 2/16, 2/17, 2/18, 2/19, 2/20, 2/21, 2/22, 2/23, 2/24, 2/25, 2/26. Zakres robót: - przebudowa pomieszczeń - remont sanitariatów - uzupełnienie istniejącego monitoringu o dodatkowych 6 kamer - wyniesienie zasilania głównego z budynku na zewnątrz budynku z możliwością zasilania iluminacji - uzupełnienie systemu alarmowego w pomieszczeniach biurowych - nowa sieć informatyczna (magistrala internetowa) i telefoniczna - wydzielenie pomieszczenia serwerowni - wszystkie progi w budynku przeznaczone do usunięcia - stare kanały w posadzce do usunięcia poprzez uzupełnienie chudym betonem klasy C8/10 - istniejąca zabudowa w pomieszczeniu 1/1 i 1/5 przeznaczona do rozebrania - przystosowanie budynku do wymogów p.poż (poszerzenie przejść, skucie stopni biegu, zdjęcie boazerii ze ściany) - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i okiennej wewnętrznej - wykonanie nowej instalacji wod.-kan. w pomieszczeniach sanitarnych - wykonanie wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach WC - wykonanie nowych schodów do pom. 2/8 - wykonanie nowych wewnętrznych nadproży drzwiowych i okiennych w przebudowywanych otworach - wykonanie rolet okiennych wewnętrznych w kolorze jasno szarym w każdym oknie (39 szt.) - wykonanie nowej żeliwnej balustrady na klatce schodowej - wymiana istniejących szafek hydrantowych na nowe szafki hydrantowe wnękowe - kolory farb emulsyjnych do malowania ścian wewnętrznych do uzgodnienia z Zamawiającym - istniejące posadzki na korytarzach do skucia - wykonanie wykończenia posadzki na korytarzach i klatkach schodowych - w pomieszczeniach 2/1, 2/5, 2/6, 2/7, 2/12, 2/13, 2/14 wykonać sufit kasetonowy modułowy 60x60 cm na ruszcie stalowym, sufit wykonać o odporności ogniowej REI30 - w mokrych pomieszczeniach wykonać fartuch z płytek ceramicznych, fartuch wykonać w pom.1/8 - w pomieszczeniach 1/10, 1/11, 1/12, 2/10, 2/11 płytki na ścianach na pełną wysokość pomieszczenia, rozmiar i kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym - w pom. 1/5 wykonać częściowo obniżony sufit zgodnie z wizualizacją, sufit wykonać z podwójnej płyty gipsowo – kartonowej (wodoodporna + ognioochronne) na podwójnym stelażu metalowym, listwę LED w pomieszczeniu 1/5 ukryć pod zabudową gk – zgodnie z wizualizacją, zabudowę wykonać na wysokości 2/3 m od poziomu istniejącej posadzki - w pomieszczeniu 2/8 wykonać sufit podwieszany z podwójnej płyty gipsowo – kartonowej (wodoodporna + ognioodporna), na podwójnym stelażu metalowym na wysokości 2,5 m, na projektowanym suficie podwieszanym ułożyć wełnę mineralną gr 25 cm w dwóch warstwach układanych naprzemiennie na foli paroizolacyjnej, sufit wykonać o odporności ogniowej REI30 - w pomieszczeniach 2/3, 2/4, 2/15, 2/16, 2/17, 2/18, 2/19, 2/20, 2/21, 2/22, 2/23, 2/24, 2/25, 2/26 w przypadku stwierdzenia, że istniejący strop nie spełnia wymagań odporności ogniowej należy wykonać strop o odporności ogniowej REI30 - w pomieszczeniu 1/10, 1/11, 1/12 wykonać sufit podwieszany z podwójnej płyty gipsowo – kartonowej (wodoodporna +ognioodporna) na podwójnym stelażu metalowym na wysokości 2,55m - w pomieszczeniu 2/9, 2/10, 2/11 wykonać sufit podwieszany z podwójnej płyty gipsowo – kartonowej ( wodoodporna + ognioodporna) na podwójnym stelażu metalowym na wysokości 2,50 m, sufit wykonać o odporności ogniowej REI30 - wyposażenie obiektu w 8 gaśnic ( 4 gaśnice na parterze budynku i 4 gaśnice na piętrze budynku) - w pomieszczeniu 2/17 zaprojektowano zabudowę stojącej szafy rack 19 ̏ /24U ze szklanymi drzwiami w przedniej części, w szafie należy umieścić 2x48 portowy swich zarządzalny PeE 19 ̏ oraz 2 x listwę rozdziału napięcia w standardzie 19 ̏, 6 gniazd z wyłącznikiem oraz półkę samonośną umożliwiającą podłączenie dostępu do internetu lub inne media. Instalację strukturalną sieci LAN należy wykonać za pomocą przewodu MMC U/UTP 250 MHz LSZH kategorii 6 o częstotliwości transmisji nie niższej 250 MHz, poszczególne linie okablowania strukturalnego należy zakończyć gniazdami komputerowymi typu RJ45 kategorii 6, 8-pinowymi podłączenie musi być zgodne z wytycznymi dla połączenia „prostego” - w związku ze zmianą rozmieszczenia pomieszczeń w obiekcie, należy w wyznaczonych miejscach zabudować dodatkowe cyfrowe pasywne czujki, które należy wpiąć w istniejącą centralę systemu SSWiN. Transmisja pomiędzy centralą a manipulatorami odbywać się będzie przewodem YDTY 6x0,5 mm2. W przypadku niemożności wpięcia dodatkowych czujek do centrali, należy przewidzieć zabudowanie dodatkowych (dwóch) modułów rozszerzeń z zasilaczem ( YDTY 8x0,5 mm2). Zabudowa dodatkowych czujek w pomieszczeniach: parter: 1/13, 1/14, 1/15, piętro: 2/12, 2/19 – ostatecznie przed przystąpieniem do prac, zakupem urządzeń i materiałów należy sprawdzić typ zabudowanych już urządzeń - instalację oświetlenia należy wykonać jako podtynkową przewodami typu YDYżo3 x1,5 mm2 układanymi w całości pod tynkiem, równolegle do krawędzi ścian, stosować przewody o wytrzymałości izolacji minimum 750 V, - standard i kolorystykę osprzętu łączeniowego należy uzgodnić z Zamawiającym - instalacje gniazd wtyczkowych 230 V należy wykonać przewodami typu YDYżo 3x2,5 mm2 układanych w warstwach docieplających w elementach o konstrukcji lekkiej wypełnianych np. wełną mineralną, ostateczną wysokość posadowienia gniazd oraz standard i kolorystykę uzgodnić z Zamawiającym - podstawową ochroną przed porażeniem zrealizowana jest w instalacji poprzez izolację oraz osłony izolacyjne, jako dodatkowy środek ochrony przed porażeniem projektuje się szybkie wyłączenie zasilania - po zakończeniu robót elektrycznych i budowlanych dokonać pomiaru skuteczności ochrony przeciwporażeniowej i badania wyłączników różnicowoprądowych przyrządami posiadającymi odpowiednie atesty, - wykonanie wykończenia posadzki na korytarzach i klatkach schodowych: mikrocement/mikrobeton to mieszanka zwykłego cementu i specjalnych żywic a następnie impregnowany lakierem poliuretanowym o wykończeniu matowym, satynowym lub błyszczącym – do uzgodnienia z Zamawiającym, system ten jest niezwykle trwały, odporny na ścieranie i łatwy w utrzymaniu, pozwala uzyskać jednolity efekt bez fug, dylatacji i bez obaw o popękanie posadzki - wyposażenie higieniczno – sanitarne do WC( dozownik płynów dezynfekcyjnych, wiszący uchwyt do ręczników papierowych, uchwyt na papier toaletowy wiszący ze stali nierdzewnej, kosz na odpady 27 l ze stali nierdzewnej, szczotka do toalety w obudowie ze stali nierdzewnej, lustro nad umywalką wklejane – wyposażenie to należy zastosować w toaletach na parterze i na piętrze, - wyposażenie pomieszczenia 1/5: stół konferencyjny segmentowy wykonać na wymiar z płyty MDF gr. 54 mm, stół o budowie modułowej, umożliwiającej swobodny montaż i ponowny montaż w dowolnym czasie, kształt blatu: prostokątny, wysokość stołu: 75, szerokość: 140 cm, długość stołu 550 cm; biurko zgodnie z projektem wyposażenia o wymiarach: długość 180 cm, szerokość 100 cm, wysokość 78 cm, krzesło sztaplowane, które mają być układane w „sztos” czyli jedno na drugim w ilości 20 szt.; krzesło: materiał drewniana rama + wysokiej jakości obicie z tkaniny ilość: 5 szt. zgodnie z projektem wyposażenia; krzesło tapicerowane, zgodnie z projektem wyposażenia w ilości 20 szt.; stolik: szerokość 60 cm, wysokość 59 cm, głębokość 60 cm w ilości 1 szt. zgodnie z projektem wyposażenia, stół 50x150 cm w ilości 2 szt. zgodnie z projektem wyposażenia, karnisz stalowy w ilości 3 szt., firana 3 szt.; orzeł – godło, o wymiarach 40x45 cm, odlew ze znalu: mieszanka cynku i aluminium, orzeł mosiądzowany, galwanizowany – efekt starego mosiądzu w ilości 1 szt.; projektor z ramieniem: typ matrycy: DLP FullHD/HD Readly, minimalna moc lampy 240 W, minimalna żywotność lampy 3500h, obraz kontrast 25000:1, rozdzielczość podstawowa full HD (1920x1080), jasność 3400 lumen, format obrazu standardowy/ skompresowany 16:9/ 16:10, 4:3, zoom optyczny 1,1:1, korekcja pionowa +/- 40 stopni, wielkość obrazu 28̏ -301̏ , wejścia/wyjścia: wejście HDMI 2, wyjście liniowe audio 1, złącze USB 1, informacje użytkowe głośniki 1x10 W, pilot; kolorystykę uzgadniać z Zamawiającym - pomieszczenie 1/6: biurko proste – 1 szt., o wymiarach: szerokość 1400mm, głębokość 800 mm, wysokość 750mm, blat stołu wykonany z laminowanej płyty wiórowej minimalnej grubości 25 mm, zabezpieczonej 2 mm obrzeżem ABS, dolny panel kryjący nogi wykonany z płyty wiórowej grubości 16 mm zabezpieczonej 2mm obrzeżem ABS, owalne przepustki kablowe w czarnym kolorze umożliwiające prowadzenie kabli pod blatem stołu; kontener do biurka, korpus wykonany z laminowanej płyty wiórowej, wszystkie krawędzie zabezpieczone tworzywem ABS, kontener posiada kółka i centralny zamek z dwoma kluczami, uchwyty z polerowanego aluminium, 4 szuflady na metalowych prowadnicach kulkowych z 80% wysuwem, wymiary: szerokość: 400 mm, głębokość: 480 mm, wysokość: 650 mm, ilość 2 szt., fotel obrotowy – 2 szt., szafa na wymiar: dostosować do wysokości i szerokości pomieszczenia, wykonać półki wysokości 40 cm, ilość: 1 szt. szafy, biurko narożne – 1 szt., szafa biurowa 1 szt. szafka – 1 szt., - pomieszczenie 2/5: zestaw biurowy: biurko + pomocnik + kontener, fotel obrotowy – 1 szt., stół konferencyjny: dł. 380 cm, szer. 150 cm, wys. 76 cm – 1 szt., witryna – 4 szt., krzesło – 11 szt., karnisz stalowy – 3 szt., firany – 3 szt., projektor + ekran – 1 zestaw: typ matrycy DLP Full HD/HD Ready, minimalna moc lampy 240 W, minimalna żywotność lampy 3500h, obraz kontrast 25000:1, rozdzielczość podstawowa full HD (1920x1080), jasność 3400 lumen, format obrazu standardowy/ skompresowany 16:9/ 16:10, 4:3, zoom optyczny 1,1:1, korekcja pionowa +/- 40 stopni, wielkość obrazu 28̏ -301̏ , wejścia/wyjścia: wejście HDMI 2, wyjście liniowe audio 1, złącze USB 1, informacje użytkowe głośniki 1x10 W, pilot, orzeł – godło, o wymiarach 40x45 cm, odlew ze znalu: mieszanka cynku i aluminium, orzeł mosiądzowany, galwanizowany- efekt starego mosiądzu w ilości 1 szt., szafa ubraniowa 1szt., - klimatyzacja: agregat chłodniczy multi, klimatyzator ścienny typu split; 30 szt. jednostek ściennych wewnętrznych, 8 szt. agregatu chłodniczego zewnętrznego, który będzie zamontowany na dachu, Z Zamawiającym należy ustalić następujące elementy: kolory ścian, kolory i wymiary płytek, kolory i wymiary paneli podłogowych, kolor wyposażenia mebli, krzeseł, foteli itp. Wykonawca musi tak zaplanować roboty, aby urząd mógł funkcjonować bez zakłóceń, i był bezpieczny dla petentów. Remont schodów wewnętrznych należy wykonać w dni wolne od pracy tj. piątek od godziny 14.30 – sobota i niedziela.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żądnych warunków udziału w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy wypełniony i podpisany, załącznik Nr 2: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , załącznik Nr 3: Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia , dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/ pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych - należy dołączyć właściwy wypis z rejestru, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach