Przetargi.pl
Przebudowa i modernizacja dróg na terenie Gminy Wiązowna

Gmina Wiązowna ogłasza przetarg

  • Adres: 05-462 Wiązowna, ul. Lubelska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5125800 , fax. 22 5125802
  • Data zamieszczenia: 2018-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiązowna
    ul. Lubelska 59
    05-462 Wiązowna, woj. mazowieckie
    tel. 22 5125800, fax. 22 5125802
    REGON: 013268994
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuwiazowna.pl; http://bip.wiazowna.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i modernizacja dróg na terenie Gminy Wiązowna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i modernizacja dróg na terenie Gminy Wiązowna w ramach realizacji zadań inwestycyjnych w n/w lokalizacjach na terenie Gminy Wiązowna: 1.1. Część I zamówienia pn. „Pomoc rzeczowa dla Powiatu Otwockiego w postaci wykonania nakładki asfaltowej na drodze powiatowej nr 2705W w Kącku”, 1.2. Część II zamówienia pn. „Modernizacja drogi gminnej w Dziechcińcu (ul. Piaskowa)”, 1.3. Część III zamówienia pn. „Modernizacja ul. Świerkowej w Wiązownie”. 1.4. Część IV zamówienia pn. „Modernizacja drogi wew. na dz. nr ew. 38 w Michałówku”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i przebieg określony jest w dokumentacjach projektowych, przedmiarach robót oraz we wzorze umowy. 3. Część I zamówienia „Pomoc rzeczowa dla Powiatu Otwockiego w postaci wykonania nakładki asfaltowej na drodze powiatowej nr 2705W w Kącku” zakres przebudowy określa dokumentacja stanowiąca Załącznik nr 1 do SIWZ, tj.: 3.1. Projekt budowlano- wykonawcy przebudowy drogi powiatowej nr 2705W w m. Kącku w Gminie Wiązowna opracowany przez „MM-Projekt” Projektowanie i Konsulting w Inżynierii Lądowej Michał Michniewicz w marcu 2018 r.; 3.2. Zaświadczenie Starosty Otwockiego o nie wniesieniu sprzeciwu z dnia 12.04.2018 r. znak: AB.6743.215.2018.MR; 3.3. Przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia; 3.4. Stała i czasowa organizacja ruchu. 4. Część II zamówienia „Modernizacja drogi gminnej w Dziechcińcu (ul. Piaskowa)” zakres przebudowy określa dokumentacja stanowiąca Załącznik nr 2 do SIWZ, tj.: 4.1. Projekt budowlano- wykonawczy przebudowy drogi gminnej nr 270829W w m. Dziechciniec w Gminie Wiązowna opracowany przez „MM-Projekt” Projektowanie i Konsulting w Inżynierii Lądowej Michał Michniewicz w marcu 2018 r.; 4.2. Zaświadczenie Starosty Otwockiego o nie wniesieniu sprzeciwu z dnia 12.04.2018 r., znak: AB.6743.216.2018.MR; 4.3. Przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia; 4.4. Stała i czasowa organizacja ruchu. 5. Część III zamówienia „Modernizacja ul. Świerkowej w Wiązownie” zakres przebudowy określa dokumentacja stanowiąca Załącznik nr 3 do SIWZ, tj.: 5.1. Projekt budowlano- wykonawczy przebudowy ul. Świerkowej w Wiązownie opracowany przez „MM-Projekt” Projektowanie i Konsulting w Inżynierii Lądowej Michał Michniewicz w marcu 2018 r.; 5.2. Zaświadczenie Starosty Otwockiego o nie wniesieniu sprzeciwu z dnia 12.04.2018 r., znak: AB.6743.217.2018.MR; 5.3. Przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia; 5.4 Stała i czasowa organizacja ruchu. 6. Część IV zamówienia „Modernizacja drogi wew. na dz. nr ew. 38 w Michałówku” zakres modernizacji określa dokumentacja stanowiąca Załącznik nr 4 do SIWZ, tj.: 6.1. Projekt modernizacji pasa drogi gminnej nr 270822W poprzez wykonanie nakładki z masy bitumicznej na istniejącej podbudowie w m. Michałówek, gmina Wiązowna; 6.2. Przedmiar robót jako element pomocniczy opisu przedmiotu zamówienia; 7. W części IV zamówienia „Modernizacja drogi wew. na dz. nr ew. 38 w Michałówku” wyłoniony Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania i zatwierdzenia czasowej organizacji ruchu w związku z jej modernizacją. 8. Wyżej wymienione dokumenty opisują przedmiot zamówienia i stanowią załączniki do SIWZ. 9. W przypadku, jeżeli SIWZ –projekty budowlano- wykonawcze, projekt modernizacji pasa drogi, stałe i czasowe organizacje ruchu, przedmiary robót wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający będzie wymagał złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu lub odrzuceniu materiałów lub urządzeń równoważnych. 10. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w opisie przedmiotu zamówienia oraz wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 1.1. dla części I: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), 1.2. dla części II: 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), 1.3. dla części III: 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), 1.4. dla części IV: 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr rachunku 59 8001 0005 2003 0020 0592 0012, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr WI.271.6.2018.JS Przebudowa i modernizacja dróg na terenie Gminy Wiązowna część …” 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 10.3. niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 5.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca (bez wezwania) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach