Przetargi.pl
"Przebudowa i modernizacja dróg i mostów (przepustów) gminnych wraz z odwodnieniem na terenie gminy Świnna - w formule zaprojektuj i wybuduj"

Gmina Świnna ogłasza przetarg

  • Adres: 34-331 Świnna, Wspólna 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8638 023 , fax. 33 8638 532
  • Data zamieszczenia:
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świnna
    Wspólna 13
    34-331 Świnna, woj. śląskie
    tel. 33 8638 023, fax. 33 8638 532
    REGON: REGON 072182723
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swinna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Przebudowa i modernizacja dróg i mostów (przepustów) gminnych wraz z odwodnieniem na terenie gminy Świnna - w formule zaprojektuj i wybuduj"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i modernizacji dróg i mostów (przepustów) gminnych wraz z odwodnieniem na terenie gminy Świnna. 2. Zakres prac projektowych obejmuje:Wykonanie inwentaryzacji terenu w zakresie niezbędnym dla wykonania przedmiotu zamówienia oraz zaprojektowaniu, w tym wykonanie wszelkich prac projektowych, uzyskanie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej uzyskanie innych wymaganych prawem decyzji, pozwoleń, zgłoszeń, a następnie wykonanie robót budowlanych oraz sprawowanie nadzoru autorskiego nad całością inwestycji w trakcie jej realizacji.Lokalizacja: Przedmiotowe drogi zlokalizowane są na terenie gminy Świnna, na działkach w Sołectwach: Świnna, Trzebinia, Pewel Ślemieńska, Pewel Mała, Rychwałdek i Przyłęków.3.Roboty budowlane należy prowadzić w ramach istniejącego pasa drogi, w granicach działek gminnych z ewentualną korektą. W planie przebieg dróg pozostaje niezmieniony, geometria pionowa pozostaje bez zmian. W granicach opracowania wykonane zostanie wyrównanie krawędzi jezdni. Przebieg planowanej przebudowy jest bezpośrednio powiązany z przebiegiem istniejących dróg. Realizacja robót ma na celu poprawę bezpieczeństwa, ergonomii i komfortu użytkowania dróg.W ramach przedmiotowej inwestycji przewiduje się:- podniesienie nośności drogi tj. wykonanie korekty podbudowy oraz wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno- bitumicznej;- wykonanie i utwardzenie poboczy;- poprawę odwodnienia powierzchniowego;- istniejące włazy studzienek kanalizacyjnych oraz skrzynki zasuw wodociągowych występujące w pasie drogi należy wyregulować i dostosować wysokościowo do nowej niwelety jezdni oraz pochyleń podłużnych i poprzecznych nowej nawierzchni jezdni;- wykonanie wjazdów w granicach działek gminnych.4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót budowlanych określono w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PF-U) - załącznik nr 9 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).2. Wadium musi obejmować pełen okres związania z ofertą, o którym mowa w Rozdziale XVII.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust.7 ustawy pzp.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank Spółdzielczy Ziem Górskich KARPATIA, nr rachunku: 12 81400009 0000 1124 2000 0060 z dopiskiem nazwy zadania lub numeru postępowania. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).5. Wadium wnoszone w gwarancjach lub poręczeniach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego w formie określonej w art. 97 ust. 10 ustawy pzp podpisanego przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego) gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być gmina Świnna.2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem;3) kwota gwarancji/poręczenia;4) termin ważności gwarancji/poręczenia;5) zobowiązania gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust.6 ustawy pzp.6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymał wadium nieprzerwalnie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust.2 pkt.3 ustawy pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust1 pkt. 14 ustawy pzp.7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust.1-5 ustawy pzp.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust.6 ustawy pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa w tym zakresie szczegółowych warunków.1.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa w tym zakresie szczegółowych warunków.1.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:1.2.3.1 posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych 00/100).1.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:1.2.4.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu budowy, przebudowy, rozbudowy lub remontu drogi o nawierzchni mineralno-bitumicznej o wartości nie mniejszej niż 5.000.000,00 złotych brutto, w ramach max trzech (3) umów lub max trzech (3) inwestycji.1.2.4.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej jedną (1) usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej dotyczącej budowy, przebudowy, rozbudowy, remontu drogi, dla której należało uzyskać pozwolenie na budowę lub zgłoszenie.1.2.4.3. Warunek dotyczący zdolności zawodowej zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:a) Projektantem - jedna osoba posiadająca kwalifikacje i uprawnienia: uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;b) Kierownikiem budowy – jedna osoba posiadająca kwalifikacje i uprawnienia: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.Uwaga:Zamawiający dopuszcza łączenie różnych funkcji dla poszczególnych osób przez jedną osobę, która spełnia łącznie warunki wymagane dla tych funkcji.Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca wykazał doświadczenie, o którym mowa w pkt 1.2.4. w ramach jednego zrealizowanego zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-07-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach