Przetargi.pl
Przebudowa i modernizacja drobnej infrastruktury przestrzeni publicznej na terenie Zespołu Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu - Laskowicach

Starostwo Powiatowe w Oławie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, ul. 3 Maja 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3011522 , fax. 71 3011562
  • Data zamieszczenia: 2013-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Oławie
    ul. 3 Maja 1 1
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3011522, fax. 71 3011562
    REGON: 93195091000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.starostwo.olawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i modernizacja drobnej infrastruktury przestrzeni publicznej na terenie Zespołu Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu - Laskowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i modernizacja drobnej infrastruktury przestrzeni publicznej na terenie Zespołu Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu - Laskowicach, w tym: a) rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych wraz z obrzeżami i innymi występującymi elementami b) rozebranie nawierzchni z kostki betonowej oraz ułożenie materiału z rozbiórki na paletach i przekazanie Inwestorowi c) rozebranie ogrodzenia (demontaż pól wypełniających, wycięcie słupka poniżej poziomu terenu, demona ż furtek i bram) d) rozebranie ławek, koszy, barierek separacyjnych -wywiezienie gruzu wraz z utylizacją odpadów -wywóz ziemi samochodami skrzyniowymi. 2. Projekt obejmuje budowę nowych odcinków chodników wraz ze skwerami. 3. Dodatkowo zaprojektowano utwardzenia fragmentów działki oraz 2 bieżnie sportowe. Wymiary placu manewrowego- min. 20x20m zachodzą częściowo na bieżnię i ciąg pieszy wzdłuż bieżni. 4. W związku z tym nawierzchnie bieżni i ciągu pieszego zaprojektowano w sposób zapewniający nośność niezbędną do przejazdu wozu strażackiego. Stworzony w ten sposób układ komunikacyjny służyć będzie także jako serwisowy dojazd do zespołu boiskowego typu Orlik. 5. W zakresie małej architektury przewidziano ustawienie następujących elementów: a) ogrodzenie panelowe b) bramy dwuskrzydłowe z furtkami c) ławki z oparciem o dł. 1,8 d) stojaki na rowery e) śmietniki. 6. Dodatkowo przewiduje się montaż gotowej trybuny na ok. 78 miejsc. Przewidywana konstrukcja trybuny stalowa z siedziskami z tworzywa sztucznego. Wymaga się zastosowania trybun atestowanych do puszczonych do stosowania w obiektach użyteczności publicznej. Trybunę zaplanowano przy, zlokalizowanym na rewitalizowanym terenie, boisku wielofunkcyjnym wybudowanym w 2009 w ramach projektu Moje boisko -ORLIK 2012 przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Jelczu - Laskowicach. Lokalizacja trybuny zapewnia możliwość wspólnego oglądania rozgrywek np. w piłkę nożną lub koszykówkę rozgrywanych na boisku ORLIK. Budowa trybuny wpisuje się w cel projektu, stając się jednym z elementów integracji mieszkańców rewitalizowanego obszaru poprzez umożliwienie im bezpiecznego uczestnictwa w życiu społecznym (organizowanych imprezach sportowych). 7. Szczegółowe rozwiązania techniczne i projektowe są przedstawione w dołączonej dokumentacji projektowej 8. Zamawiający informuje, iż ewentualnie zastosowane w ww. dokumentacji projektowej nazwy własne producentów lub oznaczenia handlowe urządzeń i armatury, podane w projekcie należy traktować wyłącznie jako określające oczekiwane przez Zamawiającego standardy jakościowe wykonania przedmiotu zamówienia, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, tzn. poprzez zastosowanie innych rozwiązań o nie gorszych parametrach, na zasadach opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 9. Realizacja powyższego zakresu zamówienia powinna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie, uprawnienia i potencjał wykonawczy oraz osoby o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym. 10. W szczególności przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania obowiązujących ustaw i rozporządzeń, obowiązujących norm technicznych, przepisów techniczno - budowlanych, zasad wiedzy technicznej, przepisów BHP, ppoż. Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i lokalne oraz inne przepisy, regulaminy i wytyczne, które są w jakikolwiek sposób związane z wykonywanymi pracami i będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie ich postanowień podczas realizacji zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) Wadium może być wnoszone w następujących formach: w pieniądzu (wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego), w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacić na konto Zamawiającego: nr 05 95850007 0010 0018 0542 8091 z dopiskiem: Przebudowa i modernizacja drobnej infrastruktury przestrzeni publicznej na terenie Zespołu Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu - Laskowicach Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale, w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Oławie TERMIN WNIESIENIA WADIUM W FORMIE INNEJ NIŻ PIENIĄDZU: najpóźniej do dnia 24.04.2013 roku do godz. 10.00 Uwaga ! W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania na rachunku Zamawiającego !

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.olawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach