Przetargi.pl
Przebudowa i modernizacja domu studenckiego przy ul. H. Pobożnego 9 we Wrocławiu

Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-156 Wrocław, pl. Polski 3/4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3438031 w. 233 , fax. 071 3431558
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
    pl. Polski 3/4 3/4
    50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3438031 w. 233, fax. 071 3431558
    REGON: 00027581400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i modernizacja domu studenckiego przy ul. H. Pobożnego 9 we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, elektrycznych i sanitarnych. W ramach robót zewnętrznych należy wykonać elewację budynku wraz z rozebraniem starych i wykonaniem nowych balkonów. W ramach robót elewacyjnych należy wymienić stolarkę okienną drewnianą na okna PCV W zakres robót budowlanych wchodzą roboty posadzkarskie, okładzinowe, izolacyjne, malarskie, stolarskie, remont pokrycia dachowego oraz w ograniczonym zakresie roboty rozbiórkowe, murarskie, tynkarskie, ślusarskie. W zakres robót sanitarnych wchodzi wykonanie instalacji wody, kanalizacji sanitarnej, instalacji gazowej i wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania. Roboty elektryczne ograniczają się do wykonania montażu gniazd elektrycznych i komputerowych, montażu opraw oświetleniowych i wyłączników, wykonaniu instalacji odgromowej oraz zainstalowaniu przeciwpożarowych systemów alarmowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł) Wadium musi się znaleźć na rachunku bankowym Zamawiającego do dnia 04.06.2009 r. do godz. 10.30 Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pok. 215a II p. do dnia 04.06.2009 do godz. 10.30
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1 W zakresie warunku wskazanego w pkt. 1.2 wymagane jest: 2.1.1. posiadanie przez Wykonawcę doświadczenia z ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu wyrażającego się tym, że Wykonawca zrealizował z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. UWAGA! Za zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uzna zrealizowanie zamówienia polegającego na wykonaniu robót budowlanych w zakres których wchodziły: - roboty wykończenia wnętrz, - wykonanie instalacji, - roboty elewacyjne wraz z wymianą stolarki okiennej Łączna wartość robót min. 1 000 000 zł netto, w tym roboty elewacyjne min. 300 000 zł netto. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał jedną robotę o wartości min. 1 000 000 zł netto w zakres której wchodziło wykonanie elewacji wraz z wymianą stolarki okiennej o wartości 300 000 zł netto lub jeśli wykaże, ze w ramach odrębnych zamówień zrealizował roboty wykończeniowe i instalacyjne o wartości min. 700 000 zł netto oraz roboty elewacyjne o wartości min. 300 000 zł netto. 2.1.2 dysponowanie przez Wykonawcę osobą: a) posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego, osoba ta musi wykazać, że pełniła funkcję kierownika budowy, robót lub inspektora nadzoru budowlanego przy robotach budowlanych polegających na budowie, przebudowie, remoncie o wartości nie mniejszej niż 1000 000 zł netto w okresie ostatnich 3 lat. b) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego, c) posiadającą min. świadectwo kwalifikacyjne E (stanowisko eksploatacja) dla urządzeń, instalacji i sieci gazowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. nr 89 poz. 828 z późn. zm.) Wykonawca może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.2 W zakresie warunku wskazanego w pkt. 1.3 wymagane jest dysponowanie przez Wykonawcę środkami finansowymi o wartości nie mniejszej niż 1 200 000 zł. 3. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia / nie spełnia. 3.1 Wymagania dotyczące podmiotów występujących wspólnie: Zamawiający uzna, że warunek doświadczenia (o którym mowa w ppkt. 2.1.1) jest spełniony, jeżeli podmioty występujące wspólnie wykażą, że jeden z nich spełnia wymagany warunek. Nie dopuszcza się sumowania wartości robót dla wykazania wymaganego doświadczenia (np. realizacja dwóch robót o wartości po 500 000 każda nie potwierdza spełnienia warunku). Warunek finansowy zostanie uznany za spełniony, jeżeli podmioty występujące wspólnie łącznie wykażą spełnienie warunku określonego przez Zamawiającego (suma wykazanych środków finansowych, zdolności kredytowej). 3.2 Sposób oceny wartości robót podanych w walucie innej niż PLN (warunek określony w p.pkt.2.1.1): w przypadku, kiedy Wykonawca otrzymał wynagrodzenie w innej walucie aniżeli PLN Zamawiający dokona przeliczenia danej waluty na PLN po średnim kursie NBP, jaki obowiązywał w dniu wskazanym przez Wykonawcę, jako termin zakończenia robót.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 2. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, 3. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie np. referencje, protokoły odbioru. 4. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; 5. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - wymagane tylko w sytuacji, kiedy Wykonawca w wykazie osób, o którym mowa w pkt. 4 wskaże osoby, którymi będzie dysponował, 6 wymagane prawem uprawnienia konieczne do kierowania robotami bez ograniczeń w branży: konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej, osób wskazanych do kierowania robotami, 7. aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane i ustawy z dnia 15.12. 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - osób wskazanych do kierowania robotami, 8. aktualne świadectwo kwalifikacyjne E(stanowisko eksploatacja dla urządzeń, instalacji i sieci gazowych) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. nr 89 poz. 828 z późn. zm.) 9. informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę co najmniej 1 200 000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 11. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 12. aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 13. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 14. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach