Przetargi.pl
Przebudowa i modernizacja części budynku byłych warsztatów szkolnych w Kolbuszowej na kuchnię wraz z zapleczem oraz zagospodarowanie przyległego otoczenia (parking)

Powiat Kolbuszowski ogłasza przetarg

  • Adres: 36-100 Kolbuszowa, 11 Listopada
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 2275880, , fax. 17 2271523
  • Data zamieszczenia: 2019-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kolbuszowski
    11 Listopada 10
    36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie
    tel. 17 2275880, , fax. 17 2271523
    REGON: 69058138200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kolbuszowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i modernizacja części budynku byłych warsztatów szkolnych w Kolbuszowej na kuchnię wraz z zapleczem oraz zagospodarowanie przyległego otoczenia (parking)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem robót będzie przebudowa i modernizację części budynku warsztatów szkolnych na kuchnię, wraz z punktem wydawania/dystrybucji zamówionych posiłków i zapleczem, która będzie wykorzystywana podczas kompleksowych programów reintegracji społeczno-zawodowej oraz zagospodarowanie przyległego otoczenia (parking), w celu poprawy dostępu do rewitalizowanego obiektu. Inwestycja położona jest na części działki nr ewid. 824/6 w Kolbuszowej 1.1 Opis przedmiotu zamówienia : 1) pomieszczenie przeznaczone na kuchnię z zapleczem: a) wyburzenie części istniejących ścianek działowych i roboty demontażowe b) demontaż części istniejących drzwi oraz zamurowanie otworów c) demontaż istniejącego okna i wyburzenie ściany do poziomu podłogi d) wykonanie nowych otworów okiennych w istniejących ścianach zewnętrznych e) - przyłącz kanalizacji sanitarnej f) - wewnętrzne instalacje wod-kan , gaz i co. g) - instalacja elektryczna i domofonowa h) - usprawnienia dla niepełnosprawnych –w tym pętla indukcyjna i) - roboty budowlane różne i towarzyszące 2) parking a) - przyłącz kanalizacji deszczowej wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej na terenie parkingu b) - dostawa i montaż ogrodzenia c) - roboty budowlane różne i towarzyszące d) przy miejscach parkingowych znajdujących się przy chodniku należy zamontować ograniczniki parkowania zabezpieczające przed zbyt bliskim parkowaniem pojazdów, co pozwoli ograniczenie utrudniania dostępu osobom niewidomym do krawędzi jezdni lub chodnika e) wykonanie oznakowania stanowisk przeznaczonych do parkowania pojazdów przewożących osoby z niepełnosprawnościami: znak pionowy z piktogramem pokazującym osobę na wózku (D-18 z tabliczką T-29 oraz znakiem poziomym P-18 z symbolem P-24 i niebieską nawierzchnią), 3) Zakres zadania obejmuje także wykonanie i montaż tablicy informacyjnej (1 szt) a następnie na zakończenie inwestycji tablicy pamiątkowej (1 szt). Tablicę informacyjną a następnie pamiątkową należy umieścić na przebudowywanym budynku. Tablice należy wykonać zgodnie z Wytycznymi w tym zakresie tj. Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 oraz księga identyfikacji wizualnej - Zasady promocji i oznakowania projektów - umowy podpisane od 1 stycznia 2018 roku 4) Wyposażenie kuchni z zapleczem wskazane w: a) Projekcie architektoniczno-budowlanym w ust 8-opis technologiczny (pkt I-VI) b) na mapce –Rzut parteru rys 10 c) rys E-1 jest przedmiotem odrębnego postępowania. Pozostałe wyposażenie wskazane w projekcie budowlanym należy dostarczyć i zamontować w ramach realizacji niniejszego zadania (np. dozowniki mydła, suszarki do rąk itp) Wszelkie wykorzystane przy realizacji zamówienia urządzenia, wyposażenie i materiały muszą być fabrycznie nowe. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązuje się udzielić min. 3 lata gwarancji. Udzielenie gwarancji na dłuższy okres będzie punktowane w kryteriach oceny ofert
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 7 000,00 PLN ( słownie siedem tysięcy zł 00/100),
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów składa wraz z ofertą dokument (-y), w szczególności zobowiązanie podmiotu (ów), na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu: b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą Ponadto do oferty należy załączyć: 1). Formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ; 2). Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art.. 25a. ust 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu wstępnym Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły “spełnia - nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach