Przetargi.pl
„Przebudowa i doposażenie PSZOK w Wilczeńcu Fabiańskim”- II postępowanie

Gmina Fabianki ogłasza przetarg

  • Adres: 87-811 Fabianki, Fabianki
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 517 210, , fax. 542 517 229
  • Data zamieszczenia: 2018-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Fabianki
    Fabianki 4
    87-811 Fabianki, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 517 210, , fax. 542 517 229
    REGON: 91086684400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: gm-fabianki.rbip.mojregion.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa i doposażenie PSZOK w Wilczeńcu Fabiańskim”- II postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projekt dotyczy przebudowy i doposażenie Punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, a w szczególności: a) remont istniejącego budynku gospodarczo – socjalnego, w tym przede wszystkim: - termomodernizacja istniejącego dachu, kominki wentylacyjne, rynny i rury spustowe - wykonanie instalacji odgromowej; roboty remontowe wewnątrz budynku: roboty gipsowe(gładzie), roboty malarskie, montaż kratek wentylacyjnych, biały montaż, montaż wewnętrznych parapetów, b) utwardzenie placu z kostki betonowej gr. 8 cm, obramowanej obustronnie krawężnikiem betonowym oraz opornikiem betonowym; c) teren biologicznie czynny: usuniecie starej trawy, plantowanie, humusowanie z obsianiem trawą d) wykonanie odwodnienia terenu (kanalizacji deszczowej), oraz przyłącza wodociągowego do budynku socjalnego, dostawa i montaż(wbudowanie) zbiornika bezodpływowego wraz pompą wody deszczowej oraz separatora; * minimalne wymagania dot. zbiornika na deszczówkę: - zbiornik bezodpływowy, wbudowany pod powierzchnię terenu - pojemność – min 5 m3 - wykonane z polietylenu wysokiej gęstości (HDPE) * minimalne parametry dot. pompy: - Wydajność min: 100 l/min - Wysokość podnoszenia min.: 20 m e) oświetlenie terenu (2 lampy dwuramienne LED zasilane energią elektryczna odnawialną, montowane na budynkach) oraz boksów. Minimalne wymagania dot. lamp: - lampy na wysięgniku dwuramienny, mocowane do elewacji budynku i do wiaty, - lampa uliczna LED 60 W - Żywotność – min.: 50000 h - Zasilanie – panel ogniw fotowoltaicznych - Gwarancja producenta min 2 lata Oferowane produkty musza spełniać wszelkie normy techniczne dopuszczające produkt do obrotu i użytkowania na terenie Polski oraz Unii Europejskiej. f) dostawy i montażu wiat o konstrukcji stalowej (wiaty wolno stojące) szt. 2 oraz podział istniejącej wiaty na boksy (do wysokość boksu 2 m – blacha trapezowa T18 gr. min 0,7 mm); Minimalne wymagania dot. wiat: - wymiary zewnętrzne 7,0 x 5,0 m - spad dachu do tyłu - wysokość zewnętrzna w najwyższym punkcie - min 3,2 m - pokrycie z blachy trapezowej – T 18 gr. min 0,7 mm - posadowione na placu utwardzonym, kotwione kotwami stalowymi; g) wykonanie ogrodzenia terenu: min. wymagania: ogrodzenie typu panelowego, prętów stalowych o śr. min 4 mm, cynkowanych i malowanych proszkowo w kolorze RAL 6005, wys. min 170 – max. 180 cm, na słupkach stalowych, osadzonych w cokole prefabrykowanym h) dostawa i montaż monitoringu (kamer przemysłowych) wraz z oprogramowaniem minimalne wymagania: - zgodnie z załącznikiem nr 12 do siwz i) dostawa zestawu narzędzi: *Przedłużacz bębnowy 50 m: - 4 gniazda z uziemieniem - Napięcie - 230V - Obciążenie: max 16A, 3680W * Piła łańcuchowa elektryczna - Moc min. 1800 W - Długość prowadnicy min. 40 cm - Osłona twarzy i słuchu w komplecie * Podkaszarka elektryczna ręczna - Moc min. 600 W * Szlifierka kątowa elektryczna - Moc min. 650W - Średnica tarczy min. 125mm - Min. 3 tarcze w zestawie * Pompa zanurzeniowa do brudnej wody - Moc min. 700 W - Wąż na wyposażeniu * Wiertarka elektryczna udarowa - Moc znamionowa min. 700 W - Komplet wierteł w zestawie (min. 15 szt.) * Zestaw kluczy nasadowych - Zestaw walizkowy * Siekiera Waga min. 1,5 kg *Młotek - Waga 0,5 – 1 kg * Szpadel * Szufla do odśnieżania * Sekator (nożyce ogrodowe) * Grabie * Taczka ogrodowa - Pojemność min. 75 l j)dostawa i montaż tablic edukacyjnych – 4 szt. min. wymagania: - gablota aluminiowa; - wolnostojąca; - jednostronna; - trzyskrzydłowa; - uchlana na boki; - szyba; - płyta wewnętrzna – magnetyczna + magnesy k)dostawa komputera (laptop) wraz z drukarką laserową i oprogramowaniem, w tym dla wagi samochodowej + licencja na oprogramowanie na min. 36 miesięcy wraz aktualizacją minimalne wymagania: - zgodnie z załącznikiem nr 13 do siwz l) utworzenie strony internetowej z zakresu edukacji ekologicznej i promocji selektywnej zbiórki odpadów wraz z modułem zbierania informacji od mieszkańców gminy na temat funkcjonowania PSZOK i udoskonalaniu jego działania. ł)Utworzenie sali edukacji ekologicznej w pomieszczeniu istniejącego budynku minimalne wymagania wyposażenia: - stół (min wymiary 140x180cm) + 6 krzeseł; - ścienne plansze edukacyjne z zakresu gospodarki odpadami (recykling, segregacja odpadów) min. wymiary 10x70 cm – 3 szt. - trzy różne zestawy puzzli edukacyjnych (50-100 elementów) z segregacji odpadów) dla uczniów młodszych klas szkoły podstawowej; - dwie gry planszowe o tematyce segregacji odpadów; - interaktywny zestaw demonstracyjny do segregacji odpadów; - wolnostojący wieszak na odzież wierzchnią (na 8-10 kurtek); m) oznaczenie dojazdu do PSZOK na drodze publicznej: - dwa znaki kierunkowe - PSZOK Obiekt przystosowany dla osób niepełnosprawnych (brak stopni, przewyższeń) Do budynku istniejącego socjalnego zostanie wykonany najazd z kostki brukowej. Klauzula społeczna (dotyczy I części zamówienia): Zamawiający w niniejszym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 1579), polegającą na konieczności zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca/Podwykonawca przez cały okres wykonywania umowy zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby świadczące prace związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy (z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierskiej, obsługi geodezyjnej oraz administracyjnej). Rodzaj czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, wykonywanych przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o prace to w szczególności: - roboty budowlane związane wykonaniem z remontem budynku gospodarczo – socjalnego oraz utwardzeniem placu, Uwaga: Przywołane w dokumentacji technicznej, kosztorysach, sst itd. nazwy producentów materiałów służą wyłącznie do określenia ich ogólnej charakterystyki i nie ograniczają użycia materiałów innych producentów o parametrach nie gorszych od wskazanych w dokumentacji. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez zamawiającego. Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje nazwa, norma, aprobata techniczna itp., Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. W przypadku gdy zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści siwz. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej siwz lub załącznikach do siwz norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa dostępna na stronie internetowej UG Fabianki gm-fabianki.rbip.mojregion.info specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, dostępna na stronie internetowej jw. - przedmiar robót dostępny na stronie internetowej j.w. Zamawiający przewiduje ewentualne udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp., a cena nie może przekroczyć kwoty 100.000,00 zł netto, pod warunkiem że wykonawca do wyceny przyjmie ceny, narzuty i zysk, nie większe niż te jakie przyjął przy wycenie robót pierwotnych. Robotami tymi mogą być: roboty remontowe budynku, roboty związane z utwardzeniem terenu, wykonaniem kanalizacji deszczowej, oraz przyłącza wodociągowego. Ceny materiałów i sprzętu , które nie będą wynikać z wyceny robót zamówienia podstawowego - będą podlegały negocjacjom. Udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jest jednostronna uznaniową decyzją Zamawiającego i jest zależne od ograniczeń budżetowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Składanych wraz z ofertą – formularzem ofertowym (wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszej siwz) 1. Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór stanowi załącznik nr 4 do niniejszej siwz. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca 2. Upoważnienie – pełnomocnictwo do podpisania oferty – wzór stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji.(jeżeli dotyczy). II. Oświadczenie składane bez wezwania Zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w ustawie z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów – Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618, 1634) z innymi wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu – wykonawca składa, bez wezwania, w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych – wzór stanowi załącznik nr 7 do niniejszej siwz W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca. Uwaga: prosimy o ułożenie dokumentów w ofercie wg powyżej wymienionej kolejności Ofertę i oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), dotyczące wykonawcy, innych podmiotów na których zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega za zasadach określonych w ustawie Pzp oraz dotyczące podwykonawców należy złożyć w oryginale. Inne dokumenty , o których mowa w rozporządzeniu należy przedłożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem (za zgodność z oryginałem musi być podpisana każda zapisana strona kopii). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w art. § 5 pkt 4 rozporządzenia jw.: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, które dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć , złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach