Przetargi.pl
PRZEBUDOWA I ADAPTACJA POMIESZCZEŃ ODDZIAŁU WEWNĘTRZNEGO (INTERNA I) W SP ZOZ W SZAMOTUŁACH (MODERNIZACJA SP ZOZ) cz. II

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Sukiennicza 13
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2927103 , fax. 061 2927102
  • Data zamieszczenia: 2013-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Sukiennicza 13 13
    64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2927103, fax. 061 2927102
    REGON: 00055382200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA I ADAPTACJA POMIESZCZEŃ ODDZIAŁU WEWNĘTRZNEGO (INTERNA I) W SP ZOZ W SZAMOTUŁACH (MODERNIZACJA SP ZOZ) cz. II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie II etapu remontu Oddziału Wewnętrznego I (OW I) na IV piętrze budynku Szpitala położonego w Szamotułach przy ul. Sukienniczej 13, podzielonego na 2 części. II etap remontu OW I obejmuje: Część I - Pakiet nr 1 Montaż instalacji gazów medycznych w salach chorych 1.14 i 1.15 i wyposażenie w punkty poboru gazów, wg dokumentacji projektowej na instalacje gazów medycznych obejmujących zakres zadania. Część II - Pakiet nr 2 Kompleksowy remont pomieszczeń wymienionych w załączonej niżej tabeli oraz położenie instalacji elektrycznej w pom. Nr 1.26 o powierzchni 108,9 m2 - komunikacja, z przygotowaniem przyłączy do poszczególnych pomieszczeń, które będą remontowane w kolejnych etapach. Instalacja niskoprądowa wg dokumentacji projektowej tylko w zakresie systemu przywoławczego w pomieszczeniach wchodzących w zakres tego zadania poprzez rozłożenie instalacji i wyprowadzenie jej na korytarz oddziału z możliwością późniejszego przyłączenia do centrali systemu przywoławczego. Nazwa pomieszczenia Powierzchnia pomieszczenia [m2] Nr pom. wg projektu Pom. magazynowe 5,0 1.12 Pokój Oddziałowej 10,40 1.13 Sala 3 osobowa 27,80 1.14 Łazienka 5,00 1.14/15b Sala 4 osobowa 32,90 1.15 Pokój Ordynatora 12,60 1.24 Pokój badań 23,40 1.19 - Prowadzone roboty muszą być skoordynowane w taki sposób, aby nie powodowały przestojów. - Wykonawca przed złożeniem oferty powinien zapoznać się z dokumentacją projektową w zakresie pomieszczeń, które zostały wymienione w tabeli powyżej. - Zamawiający zaleca wizję lokalną przed złożeniem oferty. - Zamawiający rezygnuje ze względów ekonomicznych z zaprojektowanej centrali wentylacyjnej na rzecz wentylacji grawitacyjnej. - Wykonawca przystępujący do zamówienia powinien zdawać sobie sprawę, że roboty budowlane będą prowadzone na częściowo czynnym OW I, gdzie odbywać się będzie ruch pacjentów, personelu szpitalnego i odwiedzających. - Zadanie zostało podzielone na 2 części i istnieje możliwość wykonywania zadań przez 2 odrębnych Wykonawców. Wybrani Wykonawcy muszą prowadzić roboty budowlane wynikające z zakresów podpisanych z nimi umów w sposób bezkolizyjny, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz pozwalający na terminowe zakończenie robót. Należy w związku z powyższym: a) w maksymalnym stopniu zminimalizować, w trakcie prowadzenia robót budowlanych, takie czynniki jak: kurz, pył, hałas poprzez odpowiednią organizację prowadzonych robót budowlanych oraz założenie szczelnej kurtyny oddzielającej część remontowaną od nie remontowanej. b) usuwanie wszelkich odpadów przemysłowych i komunalnych powstałych w trakcie prowadzonych robót ma się odbywać z pominięciem ciągów komunikacyjnych szpitala, w tym wind osobowych i transportowych. 3. Do zadań Wykonawcy należy wykonanie prac polegających na: - robotach ogólnobudowlanych istotnych dla osiągnięcia rezultatu końcowego - robotach instalacyjnych w zakresie instalacji: elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, c.o., gazów medycznych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 4. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres wg kodów CPV: 45110000-1 roboty przygotowawcze i rozbiórkowe 45262311-4 roboty betonowe i żelbetowe 45262500-6 roboty murowe 45320000-6 roboty izolacyjne 45410000-4 tynki 45430000-0 posadzki 45421125-6 i 45421134-2 stolarka otworowa 45442100-8 roboty malarskie 45332200-5 instalacja wod-kan i cw 45331100-7 instalacja centralnego ogrzewania 45333000-0 instalacja gazowa 45311000-0 instalacja elektryczna 5.Przedmiot zamówienia zrealizowany będzie w terminie do 30 listopada 2013 r. Zamawiający przekaże Wykonawcy plac budowy w terminie do 3 dni liczonych od daty podpisania umowy., 6. Zamawiający zaleca, z uwagi na charakter wynagrodzenia ryczałtowego, aby w celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca dokonał wizji terenu oraz uzyskał niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Koszty oraz ryzyko wizytacji i uzyskania w/w informacji obciążają Wykonawcę. Wykonawcy nie będzie przysługiwać dodatkowe wynagrodzenie z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia. Pakiet nr 2 1. Szczegółowy zakres robót został określony w kosztorysach inwestorskich oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot budowlanych stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia w poszczególnych pomieszczeniach w sposób umożliwiający korzystanie z pomieszczeń, w których roboty nie będą wykonywane. 3. Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu umowy z materiałów własnych oraz dokona rozbiórek, usunięcia materiałów z rozbiórek oraz utylizacji na własny koszt i ryzyko. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dalszego wykorzystania materiałów pochodzących z rozbiórek, pozostałe niewykorzystane materiały wykonawca winien zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa zutylizować. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Dokumentacja projektowa stanowiąca załączniki do siwz składająca się z: Projekt architektoniczny Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot budowlanych Przedmiary robot Opis techniczny do projektu Kosztorys ślepy 6. Wszelkie użyte w dokumentacji projektowej oraz innych dokumentach znaki towarowe, patenty, wskazanie pochodzenia, nazw produktów oraz firm mają na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. Wykonawca w każdym przypadku może zaproponować produkty równoważne, z tym, że oferowane produkty równoważne winny posiadać parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach. Wykonawca powołujący się na produkty równoważne winien stosownie do dyspozycji art. 30 ust 5 PZP wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Załączone do dokumentacji przedmiary robót mają charakter wyłącznie orientacyjny i pomocniczy. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń, co do rzeczywistego zakresu robót wymaganych do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień. 8. Wykonawca może dokonać wizji lokalnej na miejscu w celu określenia obecnego stanu technicznego remontowanych obiektów. Termin wizji należy uzgodnić z Działem Techniczno - Administracyjnym Szpitala Pakiet nr 1 1. W zakresie wykonania instalacji gazów medycznych Wykonawca zobligowany będzie wykonać ją zgodnie z dyrektywą nr 93/42 EEC oraz z normą PN EN ISO 7396-1, PN EN ISO 7396-2 dopuszczającą instalacje gazów medycznych do uruchomienia i użytkowania oraz posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną. Odbiór instalacji gazów medycznych nastąpi po podpisaniu stosownego protokołu odbioru, przetestowaniu instalacji oraz wykonaniu wymaganych przepisami prawa prób szczelności, w zakresie określonym w przedmiarze robot (branża - gazy medyczne) 2. Po wykonaniu instalacji gazów medycznych wykonawca zobligowany będzie do zgłoszenia instalacji do rejestru wyrobów medycznych i uzyskania w tym zakresie stosownego wpisu. Potwierdzenie dokonania wpisu zostanie przekazane Zamawiającemu w dniu podpisania protokołu odbioru. 3. Zamawiający wymaga okresu gwarancji dla przedmiotu zamówienia min. 3 lata.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szamotuly.med.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach