Przetargi.pl
Przebudowa i adaptacja części istniejących pomieszczeń budynku na terenie Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Pasłęku, w celu utworzenia pracowni TK oraz wykonanie łącznika do budynku głównego Szpitala

Szpital Powiatowy Sp. z o.o. w Pasłęku ogłasza przetarg

  • Adres: 14-400 Pasłęk, Kopernika 24A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552491500
  • Data zamieszczenia: 2023-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy Sp. z o.o. w Pasłęku
    Kopernika 24A
    14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552491500
    REGON: 280450772
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpaslek.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i adaptacja części istniejących pomieszczeń budynku na terenie Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Pasłęku, w celu utworzenia pracowni TK oraz wykonanie łącznika do budynku głównego Szpitala
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa i adaptacja części istniejących pomieszczeń budynku na terenie Szpitala Powiatowego w Pasłęku, w celu utworzenia pracowni TK oraz wykonanie łącznika do budynku głównego Szpitala. Szczegółowy zakres zamówienia określają: 1) Załącznik nr 1 do SWZ – Projekt Architektoniczno-Budowlany2) Załącznik nr 2 do SWZ – Projekt Zagospodarowania Terenu3) Załącznik nr 3 do SWZ – Projekt Techniczny4) Załącznik nr 4 do SWZ – Przedmiar robót5) Załącznik nr 5 do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) aktualne na dzień składania ofert: „oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia” - załącznik nr 7 do SWZ,2) aktualne na dzień składania ofert: „oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu” - załącznik nr 8 do SWZ.Oświadczenia stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, wskazane w SWZ. Oświadczenia składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy). Zobowiązanie lub inny podmiotowy środek dowodowy w opisywanym zakresie, przekazuje się w postaci elektronicznej, i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy zobowiązanie (inny podmiotowy środek dowodowy) zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, może dokonać podmiot udostępniający zasoby lub notariusz
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach