Przetargi.pl
„Przebudowa hangaru przy ul. Radomskiej 29 w Elblągu” realizowana w ramach projektu: „Modernizacja małej infrastruktury żeglarskiej – przebudowa hangaru przy ul. Radomskiej w Elblągu”

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, Łączności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552353536 , fax. 552393334
  • Data zamieszczenia: 2017-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    Łączności 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552353536, fax. 552393334
    REGON: 170747715
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa hangaru przy ul. Radomskiej 29 w Elblągu” realizowana w ramach projektu: „Modernizacja małej infrastruktury żeglarskiej – przebudowa hangaru przy ul. Radomskiej w Elblągu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: „Przebudowa hangaru przy ul. Radomskiej 29 w Elblągu” realizowana w ramach projektu: „Modernizacja małej infrastruktury żeglarskiej – przebudowa hangaru przy ul. Radomskiej w Elblągu” Przedmiot główny: CPV: 45.21.00.00-2 Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane w zakresie budynków Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, remont hangaru wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Radomskiej 29 w Elblągu, na działce nr 271, 11/4 obręb 13. Zamawiający informuje, że Projekt będzie dofinansowywany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014–2020 Oś Priorytetowa 6 – „Kultura i dziedzictwo” Działanie 6.2 – „Dziedzictwo naturalne”, Poddziałanie 6.2.3 – „Efektywne wykorzystanie zasobów”. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) wymianę pokrycia dachowego i wykonanie robót w zakresie kominów i obróbek blacharskich, b) wykonanie nowej elewacji hangaru wraz z dociepleniem, c) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, d) wymianę bram wjazdowych do hangaru, e) wykonanie napraw tynków wewnętrznych wraz z malowaniem, f) wykonanie posadzek, g) budowę pomieszczenia bosmana, h) wykonanie boksów do przechowywania osprzętu żeglarskiego, i) przebudowę pomieszczeń w części południowej obiektu poprzez dostosowanie pomieszczeń do potrzeb biurowych, szkoleniowych i higieniczno-sanitarnych, j) dostawę i montaż urządzenia dźwigowego wraz z konstrukcją w pomieszczeniu szkutni, k) dostawę i montaż wciągarki linowej elektrycznej, l) wykonanie przejścia łączącego halę główną hangaru z częścią higieniczno-sanitarną, m) przebudowę instalacji wodno-kanalizacyjnej, n) przebudowę kanalizacji sanitarnej i deszczowej, o) przebudowę instalacji elektrycznej w zakresie instalacji 230V i 380V wraz z wymianą oświetlenia, p) wykonanie systemu sygnalizacji włamania, q) przebudowę instalacji odgromowej, r) wykonanie drogi dojazdowej do hangaru wraz z parkingiem na 21 miejsc postojowych, w tym jedno miejsce przystosowane dla osób niepełnosprawnych oraz ciągu komunikacji pieszej, s) wykonanie fundamentów rolek zwrotnych do systemu wciągania i wyciągania jachtów z hangaru, t) wykonanie i zamontowanie tablic: informacyjnej i pamiątkowej zgodnie z zasadami promocji wg „Podręcznika wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji”, znajdującego się pod linkiem: http://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/19/poznaj-zasady-promowania-projektu Szczegółowy zakres i technologia wykonania robót zostały określone w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót opracowanych przez firmę: EURO-PROJEKT Zbigniew Kuśmierz z siedzibą w Elblągu (82-300), przy ul. Królewieckiej 195A. A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1) PRZEDMIARY ROBÓT: a) PRZEDMIAR NAZWA INWESTYCJI: Przebudowa hangaru przy ul. Radomskiej 29 w Elblągu w ramach zadania: „Przebudowa portu żeglarskiego ul. Radomska w Elblągu” ADRES INWESTYCJI: 82-300 Elbląg, ul. Radomska 29 BRANŻA: Budowlana b) PRZEDMIAR ROBÓT NAZWA INWESTYCJI: Przebudowa hangaru w ramach przebudowy portu żeglarskiego ADRES INWESTYCJI: 82-300 Elbląg, ul. Radomska 29 BRANŻA: sanitarna – instalacje wod-kan., inst. c.o. c) PRZEDMIAR NAZWA INWESTYCJI: Przebudowa hangaru przy ul. Radomskiej 29 w Elblągu w ramach zadania: „Przebudowa portu żeglarskiego ul. Radomska w Elblągu” ADRES INWESTYCJI: 82-300 Elbląg, ul. Radomska 29 BRANŻA: Elektryczna d) PRZEDMIAR ROBÓT BRANŻA Teletechniczna TEMAT System sygnalizacji włamania OBIEKT Hangar ADRES INWESTYCJI 82-300 Elbląg, ul. Radomska 29 2) PROJEKTY: a) PROJEKT BUDOWLANY BRANŻA Konstrukcja TEMAT Przebudowa hangaru w ramach przebudowy portu żeglarskiego OBIEKT Hangar ADRES INWESTYCJI: 82-300 Elbląg, ul. Radomska 29 b) PROJEKT BUDOWLANY BRANŻA Architektoniczna TEMAT Przebudowa hangaru w ramach przebudowy portu żeglarskiego OBIEKT Hangar ADRES INWESTYCJI: 82-300 Elbląg, ul. Radomska 29 c) PROJEKT BUDOWLANY BRANŻA Sanitarna – instalacje wod-kan., inst. c.o. TEMAT Przebudowa hangaru w ramach przebudowy portu żeglarskiego OBIEKT Hangar ADRES INWESTYCJI: 82-300 Elbląg, ul. Radomska 29 d) PROJEKT BUDOWLANY BRANŻA Elektryczna TEMAT Przebudowa hangaru w ramach przebudowy portu żeglarskiego OBIEKT Hangar ADRES INWESTYCJI 82-300 Elbląg, ul. Radomska 29 e) PROJEKT WYKONAWCZY BRANŻA Architektoniczna i drogowa TEMAT Przebudowa hangaru w ramach przebudowy portu żeglarskiego OBIEKT Hangar ADRES INWESTYCJI 82-300 Elbląg, ul. Radomska 29 f) PROJEKT WYKONAWCZY BRANŻA Konstrukcyjna TEMAT Przebudowa hangaru w ramach przebudowy portu żeglarskiego OBIEKT Hangar ADRES INWESTYCJI 82-300 Elbląg, ul. Radomska 29 g) PROJEKT WYKONAWCZY BRANŻA Sanitarna – instalacje wod-kan., inst. c.o. TEMAT Przebudowa hangaru w ramach przebudowy portu żeglarskiego OBIEKT Hangar ADRES INWESTYCJI 82-300 Elbląg, ul. Radomska 29 h) PROJEKT WYKONAWCZY BRANŻA Elektryczna TEMAT Przebudowa hangaru w ramach przebudowy portu żeglarskiego OBIEKT Hangar ADRES INWESTYCJI 82-300 Elbląg, ul. Radomska 29 i) PROJEKT BUDOWLANY I WYKONAWCZY BRANŻA Teletechniczna TEMAT System sygnalizacji włamania OBIEKT Hangar ADRES INWESTYCJI 82-300 Elbląg, ul. Radomska 29 B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH: a) SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT Rozbudowa hangaru w ramach przebudowy portu Żeglarskiego Przedmiot opracowania: Rozbudowa hangaru Adres inwestycji: ul. Radomska 29, 82-300 Elbląg b) SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BRANŻA Sanitarna – instalacje wod-kan., inst. c.o. TEMAT Przebudowa hangaru w ramach przebudowy portu żeglarskiego OBIEKT Hangar ADRES INWESTYCJI 82-300 Elbląg, ul. Radomska 29 c) SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BRANŻA Elektryczna TEMAT Przebudowa hangaru w ramach przebudowy portu żeglarskiego OBIEKT Hangar ADRES INWESTYCJI 82-300 Elbląg, ul. Radomska 29 d) SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BRANŻA Teletechniczna TEMAT System sygnalizacji włamania OBIEKT Hangar ADRES INWESTYCJI 82-300 Elbląg, ul. Radomska 29 Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowią ZAŁĄCZNIK NR 10 do SIWZ. 3. Wymagania i warunki wykonania zamówienia: 1) Wykonawca musi przewidzieć wszelkie czynności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 2) Cena oferty powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, jak również w nich nieujęte, a niezbędne do wykonania zadania, tj.: obsługę i inwentaryzację geodezyjną wykonywanych robót, roboty przygotowawcze, porządkowe, utrzymanie zaplecza i terenu budowy (dostawa wody, usuwanie ścieków, wywóz śmieci, organizacja zaplecza socjalnego, oświetlenie, zasilanie w energię elektryczną, telefon, dozorowanie itp.), koszty dopuszczenia do czynnych urządzeń oraz wyposażenia budowli w instalacje i urządzenia techniczne zapewniające możliwość korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem, koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji robót, jak również wszelkich opłat związanych z odbiorem robót oraz dopuszczeniem inwestycji do użytkowania, np. opłat za czynności odbiorowe itp. 3) Wykonane roboty rozliczane będą obmiarem powykonawczym, tj. za wykonane roboty Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ustalone w następujący sposób: a) dla pozycji ujętych w kosztorysie ofertowym, dla których ilość wykonanych jednostek przedmiarowych nie uległa zmianie w stosunku do pierwotnie ujętych w kosztorysie ofertowym, zgodnie z kosztorysem ofertowym, b) dla pozycji ujętych w kosztorysie ofertowym, dla których ilość wykonanych jednostek przedmiarowych zmniejszyła się lub zwiększyła w stosunku do pierwotnie ujętych w kosztorysie ofertowym, zgodnie z obmiarem powykonawczym, z zastosowaniem cen jednostkowych z kosztorysu ofertowego, c) za roboty niewykonane, objęte kosztorysem ofertowym oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wynagrodzenie nie przysługuje. 4) W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu aktualnej polisy ubezpieczeniowej obejmującej odpowiedzialność cywilną z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej lub użytkowania mienia, związanej z przedmiotem zamówienia (OC deliktowo-kontraktowa) oraz ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, przedłużony o jeden miesiąc, obejmującego: a) ubezpieczenie robót, urządzeń, sprzętu budowlanego i dostaw do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, b) ubezpieczenia wobec osób trzecich. Polisy muszą obejmować odpowiedzialność Wykonawcy i Zamawiającego. 5) W przypadku wygrania przetargu Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót objętych umową i przedłoży do zatwierdzenia w terminie 7 dni roboczych od daty podpisania umowy. 6) Złom pochodzący z rozbiórek będzie stanowić własność zamawiającego. Inne materiały pochodzące z rozbiórek, które można w jakikolwiek sposób odzyskać, wykorzystać lub zbyć stanowić będą własność Zamawiającego i od jego decyzji zależy, czy te materiały zatrzyma. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania tych materiałów i w razie dyspozycji o niezatrzymywaniu ich przez Zamawiającego do ich wywiezienia i utylizacji na własny koszt. 7) Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów. 8) W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. 9) W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a – 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 10) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 11) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 12) Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia przez Wykonawcę umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców należnych im za wykonane roboty za uprzednim wyrażeniem zgody na zawarcie takiej umowy przez Zamawiającego. 13) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z fakturą składał Zamawiającemu oświadczenia swoje i podwykonawców o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przy realizacji przedmiotowego zamówienia czynności wskazane przez Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wskazane przez Zamawiającego wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. 14) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: a) obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, b) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. 4. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane roboty budowlane i dostawy stanowiące przedmiot zamówienia, co najmniej 36 miesięcy gwarancji jakości, licząc od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego odbioru robót i dostaw. Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 5. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 6. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na roboty budowlane podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 50 000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo–kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Referatu Księgowości Jednostki Budżetowej w Departamencie Skarbnika Miasta Urzędu Miejskiego w Elblągu. 2. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. Uwaga: a) Dokumenty mają określać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. b) Zobowiązanie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 2) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Uwaga: a) Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach