Gmina Kartuzy ogłasza przetarg
- Adres: 83-300 Kartuzy, ul. gen. Józefa Hallera
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 694 52 00 , fax. 586 945 135
- Data zamieszczenia: 2019-06-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kartuzy
ul. gen. Józefa Hallera 1
83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
tel. 58 694 52 00, fax. 586 945 135
REGON: 52754600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa gminnych dróg gruntowych za pomocą ułożenia płyt drogowych wielootworowych typu YOMB w 2 rejonach Gminy Kartuzy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa gminnych dróg gruntowych za pomocą ułożenia płyt drogowych wielootworowych typu YOMB – w 2 rejonach Gminy Kartuzy. 2. Zamówienie dotyczy ułożenia nawierzchni z płyt drogowych w wybranych miejscowościach Gminy Kartuzy. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie następujące części: 1) Część nr 1 zamówienia – obejmuje realizację przedmiotu zamówienia w następujących miejscowościach: a) Bącz , dz. nr ewid. gr. 59 obr. Bącz – budowa 139x3m, b) Głusino, dz. nr 127/2 obr. Głusino- remont 254 mb, c) Kolonia, dz. nr ewid. gr. 67/5, 67/10, 67/19, 274 obr. Kolonia – budowa 150x3m, d) Sianowska Huta, dz. nr ewid. gr. 26/3 obr. Sianowska Huta – budowa 100x4m, e) Nowa Huta, dz. nr ewid. 101 obr. Nowa Huta – remont 210 mb, f) Mirachowo, dz. nr ewid. gr. 74 obr. Mirachowo – budowa 100x3m, 2) Część nr 2 zamówienia – obejmuje realizację przedmiotu zamówienia w następujących miejscowościach: a) Kaliska, dz. nr ewid. gr. 53/3 obr. Kaliska – budowa 63x3m, b) Dzierżążno, ul. Kaszubska , dz. nr ewid. gr. 363/3 obr. Dzierżążno – budowa 100x3m, c) Kiełpino, ul. Osiedlowa, dz. nr ewid. 388/2 obr. Kiełpino – budowa 253x5m. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ. 4. Respektując zapisy ustawy Prawo zamówień publicznych w kwestii dotyczącej zasad opisu przedmiotu zamówienia Gmina Kartuzy jako Zamawiający oświadcza, że w przypadku wskazania w dokumentach stanowiących szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów, pochodzenia elementu, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, przytoczona nazwa określa jedynie przykładowy element przedmiotu zamówienia o minimalnych wymaganiach. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego elementu przedmiotu zamówienia. Zaoferowany element przedmiotu zamówienia musi spełniać: 1) min. parametry techniczno-użytkowe określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia lub, 2) obowiązujące wymagania określone w dokumentach, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 Pzp, jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia odnoszono się do tych dokumentów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w następującej wysokości: 1) Część nr 1 zamówienia – 4.000,00 zł (cztery tysiące złotych), 2) Część nr 2 zamówienia – 2.000,00 zł (dwa tysiące złotych). 2. Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Oryginał (który nie będzie w sposób trwały związany z ofertą, np. w dodatkowej kopercie) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach niepieniężnych określonych w Części XI SIWZ, 2) W przypadku osoby (lub osób) działającej w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo - oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię, 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz składa ich zobowiązania, zgodnie z pkt 2 Części IV SIWZ. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- MODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH W 2024 ROKU
Dodano: 2024-03-14 - Budowa i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Bór, Łączki oraz Sierakowice w Gminie Sierakowice
Dodano: 2024-02-13 - Budowa oraz przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Klukowa Huta, Niesiołowice, Pierszczewo, Zgorzałe, Czaple, Nowa Wieś, Szczukowo i Stężyca na terenie gminy Stężyca.
Dodano: 2024-02-02 - „Budowa dróg gminnych ul. Bahdaja i ul. Gombrowicza z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Suchy Dwór, Gm. Kosakowo”
Dodano: 2024-02-01 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie dróg gminnych na terenie gminy Żukowo
Dodano: 2023-12-12 - Przebudowa przejść dla pieszych na drogach gminnych w miejscowości Kowale
Dodano: 2023-12-11 - Cz.1Przebud. drogi powiat. nr2624GChociński Młyn Charzykowy na odc. Charzykowy Małe SwornegacieCz.2Rozbudowa drogi powiat. nr2624G na odc.od km 3+770,00 do km 4+003,71 oraz od km6+235 do km6+528,52
Dodano: 2023-12-05 - Modernizacja sieci drogowej w Brusach
Dodano: 2023-11-24 - Remont ulicy Magnackiej w Kowalach
Dodano: 2023-11-21 - Budowa dróg dla pieszych z podziałem na dwie części
Dodano: 2023-11-13