Przetargi.pl
Przebudowa gminnego budynku administracyjnego dawnej prokuratury wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pomieszczenia dla gminnych jednostek administracyjnych - Al. Niepodległości 20, 05-600 Grójec.

Burmistrz Gminy i Miasta Grójec ogłasza przetarg

  • Adres: 05-600 Grójec, ul. Józefa Piłsudskiego 47
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 6643091 , fax. 48 6642103
  • Data zamieszczenia: 2012-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy i Miasta Grójec
    ul. Józefa Piłsudskiego 47 47
    05-600 Grójec, woj. mazowieckie
    tel. 48 6643091, fax. 48 6642103
    REGON: 67022331000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grojecmiasto.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa gminnego budynku administracyjnego dawnej prokuratury wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pomieszczenia dla gminnych jednostek administracyjnych - Al. Niepodległości 20, 05-600 Grójec.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dane ogólne: Powierzchnia zabudowy: 355,40m2 Powierzchnia użytkowa budynku 643,22 m2 Kubatura: 2885,68 m2 Powierzchnia całkowita: 710,80 m2 Ilość kondygnacji naziemnych: 2 Ilość kondygnacji podziemnych 1 Przedmiotem opracowania jest zabytkowy dziewiętnastowieczny budynek, ostatnio użytkowany jako siedziba Prokuratury Rejonowej w Grójcu, zlokalizowany przy ul. Niepodległości 20, na działce nr ew. 1969 o powierzchni 2984m2. Jest to budynek wolnostojący parterowy z poddaszem użytkowym, częściowo podpiwniczony; o wymiarach zewnętrznych 23,46x16,68m i wysokości 8,50. Został on wykonany w technologii tradycyjnej: fundamenty kamienne, podbite częściowo cegłą pełną, ściany zewnętrzne murowane z cegły pełnej, stropy nad piwnicą odcinkowe, nad parterem i poddaszem typu Kleina, dach o konstrukcji stalowej kryty blachą trapezową. Budynek jest w dobrym stanie konstrukcyjnym. Inwestycja polega na przebudowie gminnego budynku dawnej prokuratury i zmianie sposobu użytkowania na budynek dla gminnych jednostek administracyjnych (usługi dla ludności) na bibliotekę publiczną. Dwie kondygnacje nadziemne będą dostępne dla osób niepełnosprawnych. Na parterze będą zlokalizowane pomieszczenia o charakterze usługowym - wypożyczalnia dla dorosłych oraz czytelnia naukowa. Na piętrze będą zlokalizowane pomieszczenia o charakterze usługowym- wypożyczalnia oraz pomieszczenia biurowe, zaplecze socjalne i pomieszczenia pomocnicze (schowek). W piwnicy zostaną zlokalizowane pomieszczenia techniczne (wentylatornia i węzeł cieplny) oraz pomieszczenie porządkowe i gospodarcze. Wszystkie części budynku będą funkcjonalnie powiązane ze sobą. Budynek zostanie wyposażony w dźwig osobowy. W budynku będzie zatrudnionych ok. 6 osób. Zakres robót związanych z powyższą przebudową obejmuje: wykonanie nowej klatki schodowej, wymianę posadzek, wymianę instalacji wewnętrznych, remont elewacji, wymianę przyłączy, wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz wykonanie (wymianę) ogrodzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawców wadium w wysokości 10 000,00 zł w formie przewidzianej ustawą PZP

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.gminagrojec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach