Przetargi.pl
Adaptacja II piętra budynku Szkoły Podstawowej w Mszczonowie na przedszkole

Gmina Mszczonów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-320 Mszczonów, pl. Piłsudskiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8582840 , fax. 046 8582843
  • Data zamieszczenia: 2016-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mszczonów
    pl. Piłsudskiego 1 1
    96-320 Mszczonów, woj. mazowieckie
    tel. 046 8582840, fax. 046 8582843
    REGON: 75014860900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mszczonow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja II piętra budynku Szkoły Podstawowej w Mszczonowie na przedszkole
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa skrzydła B budynku publicznej Szkoły Podstawowej im. 25 Pułku Artylerii Pancernej zlokalizowanej w Mszczonowie przy ul. Warszawskiej 27.

    2. Zamówienie obejmuje w szczególności:

    a) Adaptację i przebudowę II piętra skrzydła B kompleksu budynków szkolnych w celu utworzenia oddziału przedszkolnego.

    b) Dobudowę do segmentu B istniejącego budynku szkoły od strony południowej szybu windowego wraz z montażem dźwigu osobowego.

    c) Częściową przebudowę istniejących klatek schodowych wewnętrznych w budynku.

    3. Przebudowa powoduje zmianę następujących parametrów charakteryzujących istniejący kompleks budynków szkolnych:

    a) Powierzchnia zabudowy - wzrost o 8,37 m2;

    b) Kubatura budynków - wzrost o 390,04 m3;

    c) Wysokość budynku (skrzydła B) - wzrost o 39 cm.

    4. Podstawowe dane techniczne dotyczące zakresu zamówienia przedstawiają się następująco:

    a) Powierzchnia zabudowy (skrzydło B) = 520,12 + 7,70 m2;

    b) Powierzchnia użytkowa = 800,50+320,05 m2;

    c) Kubatura (w obrębie przebudowywanej powierzchni) = 6.241,40 + 390,04 m3.

    5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres robót, technologia wykonania zawarte są w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (stwiorb) stanowiących załączniki do siwz.

    6. Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa z wynagrodzeniem ryczałtowym w znaczeniu i ze skutkami opisanymi w art. 632 Kodeksu Cywilnego. W ramach wynagrodzenia wykonawca wykona zakres rzeczowy wynikający z siwz i załączników do siwz tj. m.in. dokumentacji projektowej i stwiorb oraz wskazań i wytycznych zawartych we wzorze umowy.

    7. Zakres robót budowlanych, które wykonawca zobowiązany będzie wykonać w ramach przedmiotowego zamówienia podany jest w załączonej do siwz dokumentacji projektowej - wykonawca złoży ofertę z uwzględnieniem wynagrodzenia ryczałtowego na podstawie zakresu wynikającego z załączonej dokumentacji projektowej.

    8. Z uwagi na formę wynagrodzenia ryczałtowego - przedmiar robót nie jest dokumentem podstawowym do wyceny oferty. Przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy, a kosztorys ofertowy wykonawcy nie będzie podlegał badaniu podczas oceny ofert.

    9. UWAGA: wybrany wykonawca, w ramach wynagrodzenia ryczałtowego, zobowiązany będzie do zapewnienia pełnej obsługi serwisowej, zgodnie z wymaganiami producenta windy oraz szybu windowego, w okresie gwarancji określonym przez wykonawcę w formularzu ofertowym.

    10. Wybrany wykonawca, w ramach wynagrodzenia ryczałtowego, zobowiązany będzie zorganizować, przeprowadzić i opłacić wszelkie czynności związane z odbiorem przedmiotu zamówienia, w tym z udziałem Urzędu Dozoru Technicznego (UDT).

    11. Roboty budowlane będą wykonywane na czynnym obiekcie, stąd w cenie ofertowej należy uwzględnić koszty związane z odpowiednim zabezpieczeniem obiektu i placu budowy.

    12. Ponadto roboty będą musiałby być tak wykonywane aby nie zakłócały bieżącej działalności Szkoły Podstawowej. W tym celu wykonawca każdorazowo uprzedzał będzie zamawiającego o zamiarze, terminie i sposobie wykonywania poszczególnych robót.

    13. Wybrany wykonawca robót budowlanych sporządzi i przedłoży zamawiającemu Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zamówienia.

    14. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zapewni pełną obsługę geodezyjną inwestycji, w tym wymaganą inwentaryzację powykonawczą.

    15. Wykonawca potwierdzi w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami w Starostwie Powiatowym w Żyrardowie czy na terenie objętym inwestycją znajdują się znaki geodezyjne będące pod ochroną i przedstawi ich wykaz. W razie uszkodzenia tych znaków będzie zmuszony do ich odtworzenia w uzgodnieniu z ww. Wydziałem Geodezji w Żyrardowie.

    16. Dodatkowe informacje dotyczące sposobu wykonania niniejszego zamówienia zawarte są we wzorze umowy, która stanowi załącznik nr 2 do siwz.

    17. Roboty składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją projektową, stwiorb, obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.

    18. Materiały stosowane przez wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być nowe i odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w normach i stwiorb.

    19. Rozwiązania równoważne:

    a) Podane w opisach przedmiotu zamówienia parametry lub ewentualne nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 7 oraz art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań funkcjonalnych, technicznych i jakościowych zamawiającego, są to przykładowe materiały i urządzenia, podane w celach informacyjnych.

    b) Wszystkie ewentualne wskazania należy rozumieć jako określenie minimalnych wymagań parametrów funkcjonalnych, technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych.

    c) Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji przetargowej pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu funkcjonalnego, technicznego i jakościowego, przy czym równoważność oferowanych materiałów i urządzeń w stosunku do wskazanych w dokumentach przetargowych winien potwierdzić zamawiający.

  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium:

    1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 10000 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych.

    2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w ustawie Pzp.

    3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek zamawiającego:

    Bank Spółdzielczy Biała Rawska, Nr rachunku: 91 9291 0001 0043 3882 2000 0060

    Do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem.

    4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężnej należy dołączyć do oferty w postaci oryginału.

    5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy zamawiający otrzyma taki przelew przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rękojmia oraz gwarancja jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mszczonow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach