Przetargi.pl
Przebudowa elementów niekonstrukcyjnych zespołu budynków publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Tuszynie.

Centrum Obsługi Administracyjno - Finansowej Szkół i Przedszkoli w Tuszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 95-080 Tuszyn, Piotrkowska 13
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 614 34 51
  • Data zamieszczenia: 2023-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Administracyjno - Finansowej Szkół i Przedszkoli w Tuszynie
    Piotrkowska 13
    95-080 Tuszyn, woj. łódzkie
    tel. 42 614 34 51
    REGON: 366077275
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa elementów niekonstrukcyjnych zespołu budynków publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Tuszynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.2 Opis przedmiotu zamówieniaAdres inwestycji: 95- 080 Tuszyn, ul. Poniatowskiego 11, DZ. NR EWID. 76 OBR. 9 W TUSZYNIEZadanie realizowane jest na podstawie projektu budowlanego i Zaświadczenia o braku sprzeciwu na zamiar wykonania robót budowlanych nr AiB.6743.Zp423.2022.A.S. z dnia 22.11.2022 r.Przedsięwzięcie polega na przebudowie elementów niekonstrukcyjnych zespołu budynków publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Tuszynie. W ramach planowanej inwestycji przewiduje się wykonanie wszelkich prac niezbędnych i celowych do wykonania obiektu przewidzianego w projekcie architektoniczno – budowlanym, w szczególności obejmuje to wykonanie następujących prac:1. wykonanie oświetlenia wraz z instalacją elektryczną ciągów pieszych zgodnie z wymaganiami MDS;2. wyznaczenie i oznakowanie zgodnie z wymogami Modelu Dostępnej Szkoły i przepisami prawa 2 miejsc parkingowych dla Osób z Niepełnosprawnością;3. naprawa nawierzchni utwardzonej kostką brukową w rejonie wyjścia na plac apelowy (likwidacja utwardzenia z płyt chodnikowych z placu apelowego) z wytyczeniem chodnika o szerokości 2,5 m i likwidacją progów zgodnie z MDS;4. dostosowanie 3 wejść do budynku szkoły poprzez likwidację wycieraczek, progów, kontrastowe oznaczenie szyb w drzwiach zgodnie z wymogami MDS;5. wymiana 2 szt. przymykowych drzwi aluminiowych ewakuacyjnych (pawilon D i E) wraz z dwukrotnym gruntowaniem i malowaniem oraz naprawą posadzki w miejscu prowadzenia robót;6. dostosowanie wejścia głównego do budynku szkoły poprzez wymianę drzwi dwuskrzydłowych na jednoskrzydłowe (2 szt.) zgodnie z wymaganiami i standardami MDS, kontrastowe oznakowanie zgodnie z wymogami MDS;7. remont w rejonie wejścia głównego nawierzchni utwardzonej kostką betonową z obniżeniem krawężnika zgodnie z wymogami MDS;8. zabezpieczenie przeciw urazowe poprzez osłony 3 szt. słupów w holu;9. zabezpieczenie elementów na ścianach wystających na odległość większą niż 10 cm (montaż cokołów/rurek);10. likwidacja (wyburzenie) ścianek działowych na drogach ewakuacyjnych;11. likwidacja (wyburzenia) filarków na drodze ewakuacyjnej, nadbudowa schodów, montaż platformy przy schodach do stołówki, doprowadzenie zasilania do platformy, zakup i montaż platformy o torze prostym, różnica poziomów 72 cm (pawilon A);12. likwidacja (wyburzenia) pochylni i fragmentu podestu w holu, dobudowa schodów, montaż platformy przy schodach w holu (dla sal SI i rewalidacyjnych), doprowadzenie zasilania do platformy, zakup i montaż platformy o torze prostym, różnica poziomów 52 cm (pawilon G);13. dostosowanie balustrad i poręcz do wymogów MDS, demontaż jednej poręczy w klatce głównej, montaż balustrady pośredniej oraz wymiana balustrad przy schodach do sali gimnastycznej, montaż poręczy przy pomieszczeniu pedagoga, sali SI i przy schodach stołówki;14. wymiana drzwi w szatni – 1 szt. (pawilon G);15. wymiana drzwi wraz z poszerzeniem otworu w 2 salach lekcyjnych – 2 szt. (pawilon E);16. poszerzenie dwóch otworów drzwiowych oraz wymiana 1 szt. drzwi na trasie dojścia do sali gimnastycznej (pawilon B+F);17. wymiana drzwi do korytarza do sali nr 4 i Sali SI, do sali nr 4, 11 i SI – 4 szt. (pawilon G);18. wymiana drzwi i likwidacja progu w stołówce szkolnej (pawilon A);19. obniżenie poziomu lady wydawczej do wys. 90 cm w stołówce szkolnej;20. wymiana drzwi ze świetlicy do sali pracy cichej i z korytarza do sali pracy cichej – 2 szt.(pawilon B+F);21. wymiana drzwi wraz ze wszystkimi niezbędnymi pracami wykończeniowymi;22. dostosowanie pomieszczeń sanitarnych do potrzeb osób niepełnosprawnych zgodnie z wymogami MDS (pawilon E i G) pod kątem wydzielenia pomieszczeń sanitarnych dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami zgodnie z wytycznymi MDS (remont pomieszczeń sanitarnych z przemieszczeniem przegródek ścianek działowych, przebudową instalacji sanitarnych i elektrycznych, wymiana armatury sanitarnej oraz okładzin ściennych i podłogowych, montaż akcesoriów i poręczy bez barier dla potrzeb OzN).Wybrany Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia.Wykonawca w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy w uzgodnieniu z Zamawiającym, sporządzi harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu zamówienia (zwany dalej „Harmonogramem”). Szczegółowy Harmonogram musi określać termin realizacji przedmiotowego zamówienia i uwzględniać podział na III etapy ze wskazaniem zakresu robót w danym etapie wraz z określeniem ich wartości. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie w transzach. Wypłata dwóch transz wynagrodzenia nastąpi każdorazowo po zakończeniu wydzielonych zgodnie z ww. podziałem zakresów robót (odpowiednio I i II etapu) w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, a wypłata trzeciej transzy nastąpi po zakończeniu realizacji zamówienia. Wysokość wypłat transz wynagrodzenia Wykonawcy nie może przekroczyć wartości robót rzeczywiście wykonanych w ramach transz. Wykonawca ma prawo do powoływania się na Harmonogram, począwszy od dnia, w którym został on zatwierdzony. Zmiana Harmonogramu nie niosąca za sobą zmiany terminu zakończenia robót nie jest zmianą istotną i wymaga jedynie pisemnej akceptacji przedłożonego Harmonogramu przez Zamawiającego.Zamawiający zastrzega, że dostosowanie pomieszczeń sanitarnych do potrzeb osób niepełnosprawnych zgodnie z wymogami MDS (pawilon E i G) zostanie wykonane w pierwszej kolejności. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej (projekt architektoniczno-budowlany) oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiarach robót, które jako uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia stanowią integralną część dokumentacji zamówienia.Prace nieujęte w dokumentacji projektowej należy ująć w kosztorysie ofertowym.1.4 Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami i normami. Ponadto dla realizacji zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych:
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach