Przetargi.pl
Przebudowa dwóch odcinków DP 1045 K: ul. Pułaskiego i Lipcowej w Trzebini- zapewniających bezpośrednie połączenie z SAG w Trzebini

Powiatowy Zarząd Dróg w Chrzanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, ul. Grzybowskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6231272, 6234687 , fax. 326 231 272
  • Data zamieszczenia: 2018-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Chrzanowie
    ul. Grzybowskiego 7A
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. 32 6231272, 6234687, fax. 326 231 272
    REGON: 35628791600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd-chrzanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dwóch odcinków DP 1045 K: ul. Pułaskiego i Lipcowej w Trzebini- zapewniających bezpośrednie połączenie z SAG w Trzebini
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie infrastruktury drogowej pn. „Przebudowa dwóch odcinków DP 1045 K: ul. Pułaskiego i Lipcowej w Trzebini- zapewniających bezpośrednie połączenie z SAG w Trzebini” Zamówienie obejmuje realizację zadania w systemie „ zaprojektuj i wybuduj” w zakresie opracowania dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych do realizacji decyzji, zezwoleń, uzgodnień oraz wykonanie na jej podstawie zadania polegającego na przebudowie dwóch odcinków w/w drogi wraz z infrastrukturą. Dokumentacja projektowa powinna być opracowana na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ. Na przedmiot zamówienia składają się dwa etapy obejmujące w szczególności: ETAP I- projektowanie: • opracowanie i uzgodnienie projektów budowlanych (ew. materiałów do zgłoszenia robót budowlanych) przebudowy odcinków drogi o wymaganych parametrach technicznych wraz z wszelkimi opracowaniami, uzgodnieniami koniecznymi do uzyskania decyzji administracyjnych pozwalających na realizację zadania oraz uzyskanie w/w decyzji administracyjnych (w tym w miarę potrzeby decyzję o pozwoleniu wodno-prawnym); • opracowanie i uzgodnienie projektów przebudowy infrastruktury kolidującej z przebudowywanymi odcinkami dróg oraz uzyskanie stosownych decyzji administracyjnych pozwalających na usunięcie kolizji (w przypadku ich wystąpienia); • opracowanie niezbędnych dla realizacji zadania opracowań geotechnicznych; • opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót; • opracowanie i zatwierdzenie projektu docelowej organizacji ruchu; • pełnienie nadzoru autorskiego. ETAP II – realizacja robót: • wykonanie kompleksowych robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej wraz ze wszelkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami i decyzjami pozwalającymi użytkować obiekt i inwentaryzacją powykonawczą zrealizowanych robót. Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie oraz wykonanie robót na dwóch odcinkach DP 1045K: Odcinek I ul. Puławskiego od skrzyżowania z DK nr 94 do skrzyżowania w ul. Dąbrowskiego na odcinku długości około 350 m. Odcinek II ul. Lipcowa od skrzyżowania z ul. 1-go Maja do skrzyżowania z ul. Grunwaldzką na odcinku długości około 2 100 m. Zakres prac obejmuje: • przebudowę drogi powiatowej 1045K w miejscowości Trzebinia polegającą w znacznym stopniu na wzmocnieniu istniejącej konstrukcji drogi m.in. przy użyciu siatki lub metody MCE, przebudowie/budowie odcinków chodnika oraz przebudowie istniejącego pobocza; • przebudowę skrzyżowania z ul. Św. Stanisława oraz ul. 1 Maja i zastosowania na nim sterowanie ruchem sygnalizacją świetlną wraz z autonomicznym miernikiem prędkości; • przebudowę skrzyżowania z ul. 1000-lecia Państwa Polskiego i wykonaniu w jego miejscu ronda; • przebudowę istniejących skrzyżowań z drogami podporządkowanymi polegającą na korekcie łuków wyokrąglających krawędzie ich wlotów; • przebudowę systemu odwodnienia oraz budowę odcinków kanalizacji deszczowej wraz z odprowadzeniem wód opadowych do istniejących odbiorników zlokalizowanych wzdłuż przedmiotowej drogi; • przebudowę wraz z regulacją wysokościową istniejących zjazdów indywidualnych i publicznych; • zabezpieczenia lub przełożenia istniejącego uzbrojenia podziemnego i naziemnego. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji jakości na wykonane roboty liczone od daty odbioru całości zamówienia oraz zobowiązać się do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne, w tym wady użytych materiałów i urządzeń, ustala się na okres 5 lat, licząc od dnia odbioru końcowego robót. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia - dot. całego zakresu robót bitumicznych. Wykonawca może powierzyć wykonanie pozostałych części zamówienia poza w/w zakresem, podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50 000,00 PLN(słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz.110). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BS o /Chrzanów nr 33 8444 0008 0000 0080 5474 0004, z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu na zadanie: …………………. ( wpisać nazwę zadania). 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 b) Dowód wpłacenia/wniesienia wadium zgodnie z pkt. 10 siwz c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ust.2 ustawy Pzp- zał. nr 5. d) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG. e) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub reprezentowania i zawarcia umowy - w przypadku podmiotów występujących wspólnie. f) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO- zał. nr 8 ( jeżeli dotyczy - złożyć wraz z ofertą). UWAGA !!!: Wykonawca bez wezwania zamawiającego, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www.pzd-chrzanow.pl/ Biuletyn Informacji Publicznej) informacji podanych w dniu otwarcia ofert zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy pzp , przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (zał. nr 4 do siwz) o przynależności lub brak przynależności do tej samej grupy kapitałowej co pozostali wykonawcy, którzy złożyli w postępowaniu odrębne oferty lub oferty częściowe, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.Dz.U. z 2018r. poz.718). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu udzielenie zamówienia. Przedmiotowe dokument należy złożyć w Komórce Zamówień Publicznych Powiatowego Zarządu Dróg w Chrzanowie, pok. nr 106.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach