Przetargi.pl
Przebudowa dwóch istniejących punktów czerpania wody na zbiorniki wielofunkcyjne wraz z dojazdami i placami manewrowymi.

Nadleśnictwo Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, ul. Bankowa 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3852042 , fax. 068 3852042
  • Data zamieszczenia: 2013-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Sulechów
    ul. Bankowa 2 2
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 068 3852042, fax. 068 3852042
    REGON: 97004018400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_sulechow/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dwóch istniejących punktów czerpania wody na zbiorniki wielofunkcyjne wraz z dojazdami i placami manewrowymi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu dwóch zbiorników wody do celów ppoż. o pojemności użytecznej 270 m?, pojemności maksymalnej 400 m?, powierzchni ok. 1500 m? każdy wraz z dojazdami i placami manewrowymi. Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologia wykonania i odbioru robót określone zostały w Zał. nr 10.1 do 13.2 do SIWZ, kosztorysach ofertowych stanowiących Zał.nr 3 do SIWZ . Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektowo-budowlaną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zasadami wiedzy technicznej i budowlanej, obowiązującymi przepisami oraz normami. 2) Do realizacji zamówienia należy użyć materiałów nowych (niedopuszczalne są materiały pochodzące z recyklingu, używane itp.), które mieszczą się w ramach zawartych w specyfikacji technicznej rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych. Użyte w dokumentacji przetargowej nazwy materiałów określone przez producenta należy rozumieć jako przykładowe - o parametrach pożądanych przez zamawiającego. Oznacza to, że zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem głównych (istotnych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej takiego samego poziomu jakości, trwałości, funkcjonalności oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi (wbudowanymi) przy realizacji zamówienia. 3) Po zakończeniu robót budowlanych, wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu, na którym prowadzone były prace budowlane. 4) Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace na warunkach określonych w umowie i w karcie gwarancyjnej, stanowiących zał. nr 2.1. Wartość zamówienia została oszacowana przez Zamawiającego na kwotę 412 043 zł netto, bez wartości zamówień uzupełniających. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Najmniejszą częścią zamówienia jest przebudowa jednego zbiornika wody. Zamówienie zostało podzielone na dwie części wg lokalizacji robót: Część nr 1 - przebudowa istniejącego punktu czerpania wody na zbiornik wielofunkcyjny do celów ppoż. i pojenia zwierząt. Punkt czerpania wody nr 16, położony w oddziale 294a w leśnictwie Brody, działka nr 294/1, obręb ewidencyjny Brody, gmina Sulechów, powiat Zielonogórski, województwo lubuskie. Część nr 2 - przebudowa istniejącego zbiornika wody na zbiornik wielofunkcyjny do celów ppoż. i pojenia zwierząt. Punkt czerpania wody nr 27, przeniesiony do oddziału 264i w leśnictwie Brody, działka nr 264/3, obręb ewidencyjny Brody, gmina Sulechów, powiat Zielonogórski, województwo lubuskie. Teren nie wymaga wylesienia. W uzasadnionych przypadkach, zamawiający dokona niezbędnego wylesienia pod budowę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 2 000 zł na jedno zadanie. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ SA o/Zielona Góra nr 45 2030 0045 1110 0000 0052 6490 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy ze wskazaniem części zamówienia. Wydruk wygenerowany elektronicznie lub potwierdzony przez bank blankiet przelewu albo kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem zaleca się dołączyć do oferty. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 4. W przypadku złożenia ofert na więcej niż jedną część zamówienia, kwota wniesionego wadium musi być równa sumie wadiów określonych dla odpowiednich części zamówienia. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć w formie oryginału do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a art. 46 ustawy. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zmówienia. 11. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26. ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn od niego niezależnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_sulechow/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach