Przetargi.pl
Przebudowa dwóch alejek parkowych wraz ze schodami w ramach realizacji inwestycji p.n. „Rewitalizacja Parku Zdrojowego – poprawa infrastruktury w ramach Projektu: Transgraniczny rozwój turystyki, w szczególności turystyki zdrowotnej w miastach Templin i Połczyn-Zdrój”.

Gmina Połczyn-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 78-320 Połczyn-Zdrój, Plac Wolności
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 666 100 , fax. 943 666 105
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Połczyn-Zdrój
    Plac Wolności 42433
    78-320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 666 100, fax. 943 666 105
    REGON: 52388000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polczyn-zdroj.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dwóch alejek parkowych wraz ze schodami w ramach realizacji inwestycji p.n. „Rewitalizacja Parku Zdrojowego – poprawa infrastruktury w ramach Projektu: Transgraniczny rozwój turystyki, w szczególności turystyki zdrowotnej w miastach Templin i Połczyn-Zdrój”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach inwestycji p.n. Przebudowa dwóch alejek parkowych wraz ze schodami w ramach realizacji inwestycji p.n. „Rewitalizacja Parku Zdrojowego – poprawa infrastruktury w ramach Projektu: Transgraniczny rozwój turystyki, w szczególności turystyki zdrowotnej w miastach Templin i Połczyn-Zdrój”. Projekt nr INT67 jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Program współpracy Interreg VA Meklemburgia – Pomorze Przednie/Brandenburgia/Polska. Inwestycja zlokalizowana jest na terenie zabytkowego Parku Zdrojowego w Połczynie-Zdroju. (wpisanego do Rejestru Zabytków pod nr 672). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera: - Projekt budowlany pn. „Wymiana nawierzchni wraz z podbudową alei parkowej Parku Zdrojowego , 78-320 Połczyn-Zdrój, działka nr 61/1, 61/2, obręb 005” sporządzony przez tech. Ryszard Kotynia, uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg nr RR.IJK-7137-19/05, - Projekt budowlany pn.” Przebudowa alei parkowych: nawierzchni placu przed pijalnią wody mineralnej „Joasia”, ścieżki poprzecznej pod amfiteatrem i basenem, schodów prowadzących do sanatorium Podhale” sporządzony przez inż. Bogusław Drożdż, uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej nr A/PNB/8300/268/81 - Projekt budowlany pn. ”Przebudowa alei parkowych – branża elektryczna” ” sporządzony przez mgr inż. Tadeusz Kmieć, uprawnienia budowlane nr A/PB/8300/208/84. - Przedmiar robót - Specyfikacja Technicznego Wykonania i Odbioru Robót Odbioru Robót wraz z: - Pozwoleniem na budowę Decyzja Nr 187/2017, znak AB.6740.209.2017 z dnia 20.07.2017 r., - Pozwoleniem na budowę Decyzja Nr 133/2015, znak AB.6740.132.2015 z dnia 16.06.2015 r., Realizacja zadania obejmuje: 1. Przebudowę alejki zlokalizowanej od strony Sanatorium Marta – należy wykonać z kostki betonowej i płyt chodnikowych z grysem płukanym, nawiązanie do technologii istniejących wykonanych alejek, wykonać należy wg załączonego projektu. 2. Przebudowę schodów do Sanatorium Podhale – należy wykonać w takiej samej technologii jak schody zlokalizowane od strony amfiteatru zgodnie z załączonym rysunkiem. 3. Przebudowę alejki poprzecznej zlokalizowanej wzdłuż niecki basenowej i amfiteatru – należy wykonać z kostki betonowej i płyt chodnikowych z grysem płukanym, nawiązanie do technologii istniejących wykonanych alejek. 4. Wzdłuż alejki poprzecznej – wzdłuż niecki basenowej należy wykonać drenaż o długości około 60 m z rury drenarskiej perforowanej obsypanej żwirem z odprowadzeniem do istniejącej studzienki kanalizacji deszczowej. 5. Przebudowę schodów do amfiteatru zlokalizowanych prostopadle do alejki poprzecznej, żelbetowych, ze stopniami granitowymi, wykonać zgodnie z rysunkiem. 6. Wymiana ogrodzenia amfiteatru - rozbiórka starego i wykonanie nowego ogrodzenia o dł.180 m, modułowego, z gotowych elementów, nawiązujące do wykonanego wcześniej ogrodzenia amfiteatru od strony schodów. W ogrodzeniu muszą się znaleźć: 1. Furtka szer. 1,00 m - 1 szt. 2. Furtka szer. 1,20 m - 4 szt. 3. Brama szer. 4.00 m - 1 szt 7. Lamy oświetleniowe stylizowane – wymiana 7 sztuk lamp od ul. Solankowej w nawiązaniu do lamp istniejących w całym parku. Uwagi końcowe - Wszelkie roboty należy wykonywać zgodnie z zatwierdzonymi projektami budowlanymi, obowiązującymi przepisami w odniesieniu do poszczególnych branż budowlanych, aktualnymi normami i zasadami sztuki budowlanej ze szczególnym uwzględnieniem Prawa budowlanego oraz przepisami BHP. Do wykonywania robót budowlanych należy zastosować materiały posiadające aprobatę techniczną (ewentualnie atest) oraz przeprowadzać wszystkie konieczne badania techniczne w trakcie realizacji robót. - Na etapie przetargowym Wykonawcy są zobowiązani do szczegółowego zapoznania się ze SIWZ, dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz ewentualnie terenem budowy, aby wnieść ewentualne zapytania i uwagi przed terminem składania ofert i podpisaniem umowy na realizację zadania. - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał przerób robót na kwotę 400.000 zł brutto na dzień 15.05.2021r. We wszystkich miejscach SIWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia lub jeżeli zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 29 ust. 3 i art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (m.in. zastosowanie innych materiałów i urządzeń), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania, co skutkowałoby zmianą dokumentacji technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1.Wykonawca przed upływem terminu składania ofert jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: - 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) oraz 12.2.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 12.3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach wybranych przez wykonawcę: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d )gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). Uwaga W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1. nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3. kwotę gwarancji, 4. termin ważności gwarancji, 5. zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 12.4. Wadium musi być wniesione (zaksięgowane) na koncie bankowym Zamawiającego przed upływem terminem składania ofert. 12.5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego w PKO BP S.A. o/Drawsko Pom. Nr 77 1020 2847 0000 1702 0009 6693, tytułem „Wadium: Przebudowa dwóch alejek parkowych wraz ze schodami w Parku Zdrojowym w Połczynie-Zdroju”. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 12.6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 12.7. W przypadkach, gdy wadium wnoszone jest w formach innych niż pieniądz, wykonawca składa wadium wraz z ofertą w siedzibie zamawiającego (sekretariat urzędu) w terminie do 22 stycznia 2021 r. do godziny 10:00, a do oferty załącza kserokopię. 12.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 12.9 i 12.10 SIWZ. 12.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12.11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12.12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 12.8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12.14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt 8.1 SIWZ, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający wymaga złożenia przez wykonawcę dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych określającej firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach