Przetargi.pl
„Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 986 Tuszyma – Ropczyce – Wiśniowa polegająca na budowie chodnika w km 27+275 do 27+500 , strona prawa wraz z przejściem dla pieszych w m. Łączki Kucharskie”

Gmina Ropczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39-100 Ropczyce, ul. Krisego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 2210550 , fax. (017) 2210555
  • Data zamieszczenia: 2019-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ropczyce
    ul. Krisego 1
    39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. (017) 2210550, fax. (017) 2210555
    REGON: 52472000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ropczyce.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 986 Tuszyma – Ropczyce – Wiśniowa polegająca na budowie chodnika w km 27+275 do 27+500 , strona prawa wraz z przejściem dla pieszych w m. Łączki Kucharskie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 986 Tuszyma – Ropczyce – Wiśniowa polegająca na budowie chodnika w km 27+275 do 27+500 , strona prawa wraz z przejściem dla pieszych w m. Łączki Kucharskie”. Teren objęty budową chodnika znajduje się w administracji Podkarpackiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie w ciągu drogi wojewódzkiej 986 Tuszyma Ropczyce – Wiśniowa. W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie następujących prac: - wykonanie chodnika projektowane jest przy jezdni z koniecznym poszerzeniem pasa ruchu jezdni do 3,50m od osi drogi, ponadto w zakres przebudowy wchodzi: przebudowa systemu odwodnienia drogi, budowa kanalizacji deszczowej oraz przebudowa zjazdów. - zaprojektowano następującą konstrukcję budowy chodnika: - kostka betonowa wibroprasowana – szara grub. 8 cm - posypka cementowo – piaskowa 1:4 brub. 3 cm, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. – grub. 10cm, w-wa ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym gr. 20cm, obrzeże betonowe 8x30cm układane na ławie z betonu B-15 gr. 15cm z opaską ziemną szer. 0,50m oraz krawężnik drogowy 30x20 układany również na ławie betonowej z oporem z bet. B-15, - na długości chodnika gdzie występuje wysoka skarpa przydrożna zaprojektowano barierę szczeblinkową celem zabezpieczenia pieszych, - ze względu na odsunięcie chodnika na odległość 3,50m od osi drogi zachodzi konieczność poszerzenia jezdni o ok. 0,50m poprzez wykonanie nawierzchni bitumicznej, - zjazdy usytuowane na odcinku planowane chodnika zaprojektowano częściowo z kostki jak również z masy bitumicznej, - konieczna będzie rozbiórka części chodnika na zatoce autobusowej celem wykonania kanalizacji deszczowej i ponowne jego odtworzenie, - wykonanie nowego oznakowania poziomego oraz ustawienie oznakowania pionowego. 2. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania robót w ramach zamówienia określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ oraz dokumentacja projektowa i szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Ponadto w kosztach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić: sporządzenie projektu organizacji ruchu wraz z jego zatwierdzeniem oraz wprowadzeniem oznakowania drogi zgodnie z obowiązującymi przepisami, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz wykonanie powykonawczej dokumentacji odbiorowej (operat kolaudacyjny). Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo do przygotowania kompletu niezbędnych dokumentów do oddania obiektu do użytkowania. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji zamówienia, w tym oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, itp. a także do wykonania niezbędnych prób, odbiorów, badań i sprawdzeń. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 6. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 7. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 8. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 3 lata, liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ. 10. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga aby wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osoby wykonujące określone czynności – szczegółowe wymogi zawiera Rozdział XXVI SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP przekaże Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. XI ust. 8 pkt 1 - 3 niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w rozdz. XII ust. 1 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach