Przetargi.pl
Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 795 Secemin-Szczekociny na odcinku od m. Secemin do granicy województwa świętokrzyskiego w km 0+000 do km 7+030 – Etap I w km 0+800 do 4+400

Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 25602 Kielce, ul. Jagiellońska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 347-04-71,80,81,90,91 , fax. 041 347-04-70
  • Data zamieszczenia: 2019-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Jagiellońska 72
    25602 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 347-04-71,80,81,90,91, fax. 041 347-04-70
    REGON: 127574000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szdw.kielce.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 795 Secemin-Szczekociny na odcinku od m. Secemin do granicy województwa świętokrzyskiego w km 0+000 do km 7+030 – Etap I w km 0+800 do 4+400
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 795 Secemin-Szczekociny na odcinku od m. Secemin do granicy województwa świętokrzyskiego w km 0+000 do km 7+030 – Etap I w km 0+800 do 4+400”. Zakres robót budowlanych: 1. Zakres robót budowlanych część drogowa: 1.1. Odcinek 0+800 do 3+200 spadek daszkowy 2%: - wykonanie konstrukcji nawierzchni – podbudowy z MCAS przy doziarnieniu 60% na szerokości 8m, wykonanie warstwy podbudowy na szerokość 7,24 wykonanie warstwy wiążącej na szerokości 7,12 m, wykonanie warstwy ścieralnej na szerokości 7,0 m, - ścinka istniejącego pobocza gr. 15cm, - odmulenie rowu strona lewa i prawa, - budowa zjazdu szt. 16, - przebudowa skrzyżowania i zjazdów publicznych w km 0+850, 3+090 strona lewa i prawa oraz 1+200, 1+520, 2+900 strona lewa i 1+360, 1+400, 3+00 strona prawa poprzez wyrównanie tarczy skrzyżowania warstwą wiążącą z AC 16W i warstwa ścieralną z SMA 11S, - budowa dwóch zatok autobusowych w konstrukcji: wykonanie warstwy stabilizacji 25cm o Rc3/4, wykonanie konstrukcji nawierzchni – wykonanie podbudowy z MCAS przy doziarnieniu 60% na szerokości 8 m, wykonanie warstwy podbudowy na szerokość 7,24 wykonanie warstwy wiążącej na szerokości 7,12 m, wykonanie warstwy ścieralnej na szerokości 7,0 m, - budowa peronu autobusowego szerokości 2 m – krawężnik 20x30x100, obrzeże 8x30x100, kostka Behaton gr. 8 cm w km ok. 1+400 strona prawa i ok. 1+350 strona lewa, - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5. 1.2.Odcinek 3+200 do 3+700 spadek daszkowy 2% dojazd do wiaduktu wraz z wiaduktem: - wykonanie konstrukcji nawierzchni: frezowanie istniejących warstw bitumicznych na głębokość 5cm, ułożenie siatki wzmacniającej, wykonanie warstwy wiążącej na szerokości 7,12m gr 4cm, wykonanie warstwy ścieralnej na szerokości 7,0m, - ścinka istniejącego pobocza gr. 15cm, - odmulenie korytek strona prawa i lewa, - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5. 1.3. Odcinek 3+700 do 4+150 przejście z przekroju daszkowego 2% na przekrój jednostronny lewostronny 2%: - wykonanie konstrukcji nawierzchni – wykonanie podbudowy z MCAS przy doziarnieniu 60% na szerokości 8m, wykonanie warstwy podbudowy na szerokość 7,24 wykonanie warstwy wiążącej na szerokości 7,12 m, wykonanie warstwy ścieralnej na szerokości 7,0 m, - ścinka istniejącego pobocza gr. 15cm, - odmulenie rowu strona lewa i prawa, - budowa zjazdów 10 szt., - przebudowa skrzyżowania w km 3+700 strona lewa i prawa poprzez wyrównanie tarczy skrzyżowania warstwą wiążącą z AC 16W i warstwa ścieralną z SMA 11S. 1.4. Odcinek 4+150 do 4+400 przejście z przekroju jednostronnego lewostronnego 2% na przekroju daszkowy 2%: - wykonanie konstrukcji nawierzchni – wykonanie podbudowy z MCAS przy doziarnieniu 60% na szerokości 8m, wykonanie warstwy podbudowy na szerokość 7,24 wykonanie warstwy wiążącej na szerokości 7,12 m, wykonanie warstwy ścieralnej na szerokości 7,0 m, - ścinka istniejącego pobocza gr. 15cm, - odmulenie rowu strona lewa i prawa, - przebudowa skrzyżowania w km 4+300 strona lewa i prawa poprzez wyrównanie tarczy skrzyżowania warstwą wiążącą z AC 16W i warstwa ścieralną z SMA 11S. Zamówienie będzie realizowane w oparciu o Dokumentację Techniczną, zgodnie z Przedmiarem robót, Kosztorysem ofertowym, Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi, harmonogramem rzeczowo – finansowym i umową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 62 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach