Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 681 ODC. POŚWIĘTNE-PIETKOWO, WÓLKA PIETKOWSKA-TOPCZEWO.

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-620 Białystok, ul. Elewatorska 6
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71) , fax. 085 67 67 153
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku
    ul. Elewatorska 6 6
    15-620 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), fax. 085 67 67 153
    REGON: 05066786300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 681 ODC. POŚWIĘTNE-PIETKOWO, WÓLKA PIETKOWSKA-TOPCZEWO.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 681 ODC. POŚWIĘTNE-PIETKOWO, WÓLKA PIETKOWSKA-TOPCZEWO. Zamówienie obejmuje: 1) Przebudowę drogi wojewódzkiej Nr 681 na odcinku 450 m., 2) Przebudowę przepustu - cześć przelotowa stalowa z blachy falistej o przekroju kroplistym 1,85/1,42 m., 3) Przebudowę kanalizacji deszczowej z rur PVC ?315 i ?400 długości 889 m., montaż dwóch separatorów koalescencyjnych o przepustowości 10/100 l/s i 20/200 l/s., 4) Przebudowę energetyki, 5) Przebudowę telekomunikacji, 6) Przebudowę wodociągu i kanalizacji sanitarnej, 7) Przebudowę gazociągu, 8) Budowę oświetlenia, 9) Budowę przepustów na dwóch istniejących zjazdach w km 24+662 (strona lewa) i w km 24+784 (strona prawa) z rur PEHD ?50 o długości 8 i 7 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie: 1) doświadczenia Wykonawcy tj. zrealizowanie robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia: a) min. 1 zadanie na drodze publicznej w postaci przebudowy/budowy drogi o wartości min. 700 000,00 PLN brutto wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, b) min. 1 zdanie w postaci przebudowy/budowy kanalizacji deszczowej o dł. min. 400 m wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, c) min. 1 zadanie na drodze publicznej w postaci przebudowy/budowy przepustu o średnicy min. 1m, pod koroną drogi publicznej wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, d) w zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie realizacji zadań określonych w pkt. a, b, c - każdego odrębnie, lub dopuszczalne jest dowolne łączenie poszczególnych zadań (określonych w pkt. a, b, c) pod warunkiem spełnienia wymagań w nich zawartych wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 2) możliwości pozyskania masy bitumicznej z wytwórni mas bitumicznych - własnej, dzierżawionej, wynajętej lub przedłożenie umowy kupna - sprzedaży masy bitumicznej, wskazanie innego sposobu pozyskania masy (należy podać lokalizację wytwórni mas bitumicznych z której będzie pochodziła masa bitumiczna, przy czym czas transportu mieszanki na budowę od momentu załadunku nie może przekroczyć 2 godzin), 3) sprzętu związanego z układaniem mieszanek bitumicznych tj. rozściełacz o szerokości stołu min. 3,5m (min. 1 szt.), walec statyczny stalowy samojezdny o masie min.10 ton ( min. 1 szt.) - własnego, dzierżawionego, wynajętego lub innego sposobu dostępu, 4) zaplecza laboratoryjnego niezależnego (będącego odrębnym od Wykonawcy podmiotem), zdolnego do wykonania badań i pomiarów wymaganych SST- dzierżawionego, wynajętego lub innego sposobu dostępu, 5) kierownika budowy: posiadającego uprawnienia pozwalające na kierowanie robotami drogowymi na drogach publicznych, min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami, (wykazanie pełnienia funkcji kierownika budowy lub kierownika robót - zrealizowane min. jedno zadanie na przebudowę budowę drogi publicznej wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienie zostało wykonane należycie), należącego do Izby Inżynierów Budownictwa wraz z opłaceniem składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej, 6) kierownika robót wodno-kanalizacyjnych: posiadającego uprawnienia pozwalające na kierowanie robotami w zakresie wodno - kanalizacyjnym, realizacji robót wodno - kanalizacyjnych na sieciach zewnętrznych (wykazanie pełnienia funkcji kierownika budowy lub kierownika robót - zrealizowane min. jedno zadanie na przebudowę/budowę kanalizacji deszczowej o dł. min. 400 m), należącego do Izby Inżynierów Budownictwa wraz z opłaceniem składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej, 7) geodety: posiadającego uprawnienia w zakresie geodezyjnej obsługi inwestycji. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W zakresie spełnienia warunku wymagane jest: ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach zawartych w niniejszym ogłoszeniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177); 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzenie aktualności przez organ wydający wypis); 3. wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - informacja musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w III.2)2.1) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 4. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - informacja musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w III.2)2.2),III.2)2.3), III.2)2.4); 4a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 4, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował; 5. wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - informacja musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w III.2)2.5), III.2)2.6), III.2)2.7) w tym w III.2).2.5) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zadanie zostało wykonane należycie; 5a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 6. dokumenty stwierdzające posiadanie właściwych uprawnień przez osoby przewidziane do realizacji zamówienia wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 5 (dotyczy: kierownika budowy, kierownika robót wodno-kanalizacyjnych, geodety); 7. zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacenie składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej przez osobę przewidzianą do realizacji zamówienia, o której mowa w pkt.5 (dot. kierownika budowy, kierownika robót wodno-kanalizacyjnych); 8. polisa, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - informacja musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w pkt. III.2)3.; 9. dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie. Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wykonawca w terminie i miejscu określonym w niniejszym ogłoszeniu złoży wymagane dokumenty i oświadczenia wraz z: - Formularzem oferty (zgodnie z załączonym drukiem), - Zbiorczym kosztorysem ofertowym, - Kosztorysami ofertowymi 1-9 (z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia), - Wskaźnikami czynników cenotwórczych. Powyższe dokumenty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on - nie dotyczy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (dokument o którym mowa w pkt. 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 2, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym ewidencyjnym Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt. od 1 do 2 dla każdego z Wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach