Gmina Kłodzko ogłasza przetarg
- Adres: 57300 Kłodzko, ul. Okrzei
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 746 474 100 , fax. 746 474 103
- Data zamieszczenia: 2018-02-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłodzko
ul. Okrzei
57300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
tel. 746 474 100, fax. 746 474 103
REGON: 89071796400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug-klodzko.dolnyslask.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 381 w zakresie przebudowy chodnika w miejscowości Bierkowice – II przetarg - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 381 w zakresie przebudowy chodnika w miejscowości Bierkowice”. Zadanie obejmuję przebudowę istniejącego chodnika wraz z przebudową istniejących zjazdów do granic pasa drogowego oraz remont istniejących murków oporowych. 1. Długość odcinka objętego zadaniem: 384 m, 2. Nawierzchnia chodników: bitumiczna, 3. Nawierzchnia zjazdów: kostka kamienna 10/12, 4. Szerokość nawierzchni: 2,0 m z lokalnymi zwężeniami ma. Do 1,27 m, 5. Spadek poprzeczny: 2% w kierunku jezdni, lokalnie do ścieku muldowego, 6. Spadek podłużny: od 0,5 % do 3,5 %, 7. Kategoria drogi: wojewódzka, 8. Klasa drogi: główna G. W ramach inwestycji wykonany zostanie również remont istniejących murków oporowych, remont przepustu. Dodatkowo usprawniony zostanie system odwodnienia. Na czas robót należy wykonać i wprowadzić zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu, a po zakończeniu zadania należy wprowadzić zatwierdzony projekt docelowej organizacji ruchu. 2. Minimalny okres gwarancji wymagany przez zamawiającego wynosi 36 miesięcy. 3. Kod numeryczny Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotowego zadania: 45000000-7; 45100000-8; 45200000-9; 45233120-6 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Projekt budowlany stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ, Kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ Przedmiar stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, Załączony przedmiar robót nie stanowi podstawy do wyliczenia ceny oferty, jest materiałem poglądowym i służy wyłącznie pomocniczo. 5. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: - prace fizyczne związane z robotami budowlanymi, - operatorów sprzętu. 5.1 Obowiązek określony w punkcie 5 dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 5.2 Imiona i nazwiska osób wykonujących wskazane w punkcie 5 prace zostają ujęte w formie załącznika nr 1 do niniejszej umowy (dotyczy to także pracowników podwykonawców). 5.3 Każdorazowa zmiana załącznika w przypadku wystąpienia konieczności zmiany danych osób oddelegowanych do wykonywania zamówienia nie wymaga aneksu do umowy (wykonawca przedstawia korektę załącznika w przypadku zmiany osób oddelegowanych do wykonania zamówienia do wiadomości zamawiającego). 5.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę. Osoby oddelegowane przez wykonawcę są zobowiązane podać imię i nazwisko podczas kontroli przeprowadzanej przez zamawiającego. 5.5 W razie odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonujących prace na placu budowy zamawiający wezwie kierownika budowy do wydania zakazu wykonywania przez te osoby prac do momentu wyjaśnienia podstawy ich zatrudnienia oraz wezwie wykonawcę do złożenia pisemnego oświadczenia wskazującego dane osób które odmówiły podania imienia i nazwiska podczas kontroli zamawiającego. 5.6 Wykonawca jest zobowiązany nie później niż w ciągu 2 dni od dnia wezwania przez zamawiającego przedstawić dowody zatrudnienia na umowę o pracę osób wskazanych w wykazie, o którym mowa w ppkt. 5.2 – jeżeli zamawiający o to wystąpi. 5.7 Wykonawca do faktury musi złożyć oświadczenie o zatrudnianiu wszystkich osób wskazanych w wykazie o którym mowa w ppkt. 5.2 na podstawie umowy o pracę. 5.8 Wykonawca zapłaci zamawiającemu kary umowne z tytułu: a) oddelegowania do wykonywania prac wskazanych w punkcie 5 osób nie zatrudnionych na podstawie umowy o pracę – w wysokości 1000 zł za każdy stwierdzony przypadek (kara nie może być nakładana wielokrotnie wobec tej samej osoby, jeżeli zamawiający podczas kontroli stwierdzi, że nie jest ona zatrudniona na umowę o pracę); b) oddelegowania do wykonywania prac wskazanych w punkcie 5 osób niewskazanych w wykazie o którym mowa w ppkt. 5.3 - w wysokości 1000 zł za każdy stwierdzony przypadek (kara może być nakładana wielokrotnie wobec tej samej osoby, jeżeli zamawiający podczas kontroli stwierdzi, że nie jest ona wskazana w wykazie o którym mowa w ppkt. 5.3) – dotyczy to także osób zatrudnionych przez podwykonawców; c) odmowy podania danych umożliwiających czynności wskazane w ppkt. 5.4 na zasadach określonych w ust. 5 - w wysokości 1000 zł za każdy stwierdzony przypadek (kara może być nakładana wielokrotnie wobec tej samej osoby w przypadku niewskazania jej danych przez wykonawcę w drodze oświadczenia o którym mowa w ppkt. 5.5). 6. Każdy z wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Przedmiary dołączone do SIWZ stanowią jedynie element pomocniczy służący równej ocenie ofert. Elementy nieprzewidziane, a konieczne do wykonania wynikające z technologii robót, Zamawiający traktuje jako ujęte i skalkulowane przez Oferenta w odpowiednich pozycjach kosztorysu ofertowego. Koszty odwiedzenia miejsca budowy poniesie wykonawca. 7. Wykonawca własnym staraniem i we własnym zakresie zapewni zagospodarowanie zaplecza i placu budowy w zakresie: dostawy wody dla potrzeb socjalnych i technologicznych, dostawy energii do placu budowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3.000 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenie w zakresie posiadania niezbędnych kompetencji i uprawnień do wykonania zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachu i elewacji oraz przebudowa kominów - ul. Kotlarska 42 we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-16 - Remont z przebudową budynku biurowego przy ul. Hubskiej 7 we Wrocławiu – ETAP 1 BIURA
Dodano: 2024-07-16 - Przebudowa i remont budynku A Liceum Ogólnokształcącego nr II przy ul. Parkowej 18-26 we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-16 - Remont dachu budynku nr 26 w Ścinawie Polskiej
Dodano: 2024-07-16 - Opracowanie dokumentacji projektowej i budowa monitoringu wizyjnego oraz oświetlenia zewnętrznego w ramach zadania pn. „Rozbudowa OSJ Raków” w Ośrodku jazdy Konnej w Rakowie Wielkim
Dodano: 2024-07-15 - Rewitalizacja obszarów miejskich Gminy Polanica-Zdrój
Dodano: 2024-07-12 - Poprawa bezpieczeństwa drogowego poprzez rozbudowę oświetlenia drogowego w miejscowości Stoszowice
Dodano: 2024-07-12 - Modernizacja i wyposażenie miejsc przygotowania i wydawania posiłków w Publicznych Szkołach Podstawowych Nr 2 i Nr 3 w Strzegomiu
Dodano: 2024-07-11 - Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Starej Kamienicy
Dodano: 2024-07-11 - ZP2/06/2024 r. Robota budowlana : Wzmocnienie elementów konstrukcyjnych budynku Szkoły Podstawowej nr 13 im. Orląt Lwowskich w Głogowie .
Dodano: 2024-07-10