Przetargi.pl
Przebudowa drogi wewnętrznej wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej w ciągu ul. Pomorskiej na osiedlu Piastowskim w Więcborku oraz przebudowa skrzyżowania z ul. Gdańską

Gmina Więcbork ogłasza przetarg

  • Adres: 89410 Więcbork, ul. Mickiewicza
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 897 207, , fax. 523 897 212
  • Data zamieszczenia: 2017-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Więcbork
    ul. Mickiewicza 22
    89410 Więcbork, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 897 207, , fax. 523 897 212
    REGON: 9235096100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mst-wiecbork.rbip.mojregion.info/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi wewnętrznej wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej w ciągu ul. Pomorskiej na osiedlu Piastowskim w Więcborku oraz przebudowa skrzyżowania z ul. Gdańską
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa drogi wewnętrznej wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej w ciągu ul. Pomorskiej na osiedlu Piastowskim w Więcborku oraz przebudowa skrzyżowania z ul. Gdańską. Inwestycja prowadzona będzie na podstawie 2-ch zgłoszeń robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę (branża drogowa) oraz na podstawie pozwolenia na budowę wydanego przez Starostę Sępoleńskiego Nr 6740.232.2016 z dn. 01.09.2016 r. (kanalizacja deszczowa). I. BRANŻA DROGOWA 1. Zgłoszenie do Starosty Sępoleńskiego z dn. 12.08.2016 r. Zakres inwestycji obejmuje przebudowę drogi wewnętrznej na os. Piastowskim w Więcborku – ul. Pomorska na odcinku o długości 378,27m w skład której wchodzi: - Nawierzchnia jezdni ulicy (ciągu jezdnego) szer. 5,50m wykonana z kostki betonowej (podwójne T) szarej gr. 8cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3cm, podbudowie gr. 15cm z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/31,5mm i warstwie gruntocementu Rm = 2,5MPa gr. 15cm – pow. całkowita 2 212,40m2; - Nawierzchnia ciągu pieszo-rowerowego szer. 2,50m wykonana z warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4,0cm na podbudowie gr. 10 cm z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/31,5mm i warstwie gruntocementu Rm = 1,5MPa gr. 10cm – pow. całkowita 966,05m2; - Nawierzchnia chodnika szer. 1,5m i wejść na posesje w obrębie pasa drogowego szerokości zmienne wg planu zagospodarowania terenu, wykonana z kostki betonowej (cegiełka) szarej gr. 6cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5cm i warstwie odsączającej gr. 15 cm z piasku średniego, k= 8m/dobę - pow. całkowita 478,92m2; - Nawierzchnia zjazdów w obrębie pasa drogowego, szerokości zmienne wg planu zagospodarowania terenu wykonana z kostki betonowej (cegiełka) grafitowej gr. 8,0cm na podsypce cementowo – piaskowej gr. 3,0cm, podbudowie gr. 15cm z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/31,5mm i warstwie gruntocementu Rm = 1,5MPa gr. 10cm – pow. całkowita 626,66m2; - Nawierzchnia wyniesionych tarcz skrzyżowań w obrębie pasów drogowych, szerokość wg planu zagospodarowania terenu wykonana z kostki betonowej (cegiełka) grafitowej gr. 8,00cm na podsypce cementowo – piaskowej gr. 3,0cm, podbudowie gr. 15cm z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/31,5mm i warstwie gruntocementu Rm = 1,5MPa gr. 15cm – pow. całkowita 325,89m2; - Pas zieleni urządzonej w obrębie pasów drogowych, szerokość wg planu zagospodarowania terenu, humusowanie warstwą ziemi gr. 10cm wraz z obsianiem trawą – pow. całkowita 921,87m2; - Murek oporowy usytuowany na ławie fundamentowej o wymiarach: szer. 0,50m x h=0,70m x dł. 31,8m; ścianka h = 1,00m wykonana z pustaka otwartego wzmocnionego prętem zbrojeniowym fi 12 i zalanego betonem. Pozostałe elementy zagospodarowania ciągu ulicy: - roboty ziemne i rozbiórkowe, - krawężniki betonowe drogowe 100x30x15 oraz betonowe najazdowe 100x15x15, - obrzeża betonowe 100x25x8, - elementy obce do regulacji (wpusty uliczne, przykrycia studni kanalizacyjnych, hydranty, zawory wodociągowe, studzienki telekomunikacyjne), - montaż rur osłonowych dwudzielnych dla kabli telekomunikacyjnych i energetycznych, - oznakowanie pionowe i poziome (montaż znaków drogowych oraz malowanie linii). 2. Zgłoszenie do Wojewody kujawsko - pomorskiego z dnia 12.08.2016 r. Zakres inwestycji obejmuje przebudowę skrzyżowania ul. Pomorskiej z ul. Gdańską, w skład którego wchodzi: - Nawierzchnia zjazdu wykonana z betonowej kostki betonowej (podwójne T) szarej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3cm, podbudowie gr. 15cm z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/31,5mm i warstwie gruntocementu Rm = 2,5MPa gr. 15cm – pow. całkowita 110,15m2; - Obramowanie zjazdu wykonane z krawężnika betonowego drogowego 100x30x15 i opornika 100x25x12, posadowienie na ławie betonowej z bet. C12/15 - długość 60,72m; - Przepust wykonany z rur HDPE fi 600 o długości 24,00m, wykończenie - ścianki czołowe z betonu C25/30 oraz uformowane skarpy nasypu. Pozostałe elementy zagospodarowania ciągu ulicy: - roboty ziemne, - roboty rozbiórkowe, - roboty porządkowe. II. BRANŻA SANITARNA (KANALIZACJA DESZCZOWA) 1. Pozwolenie na budowę wydane przez Starostę Sępoleńskiego Nr 6740.232.2016 z dn. 01.09.2016 r. Zakres inwestycji obejmuje budowę kanalizacji deszczowej grawitacyjnej na terenie drogi wewnętrznej - ul. Pomorska. Zestawienie projektowanego uzbrojenia zewnętrznego to: - Rury PCV - U fi 300 SDR 34 SN 8 lub PP fi 300 – SN10, L = 96,10m (wymiana); - Rury PCV - U fi 200 SDR 34 SN 8 lub PP fi 200 – SN10, L= 174,30m; - Rury PCV - U fi 160 SDR 34 SN 8 lub PP fi 160 – SN10 , L= 21,90m; - Rury ochronne dwudzielne fi 110 mm L= 21,00m; - Studnie kontrolne (studnie rewizyjne) żelbetowe fi 1200 ze stopniami włazowymi, ilość = 1 szt.; - Studnie kontrolne (studnie rewizyjne) żelbetowe fi 1000 ze stopniami włazowymi, ilość = 4 szt.; - Wpusty uliczne z osadnikiem wykonane ze studni modułowych PP lub studni żelbetowych o średnicy fi 500, ilość = 11kpl. (w tym 6 szt. istniejących do wymiany). Roboty ziemne wykonywać przy użyciu sprzętu mechanicznego poza rejonem istniejącego uzbrojenia, które przed przystąpieniem do robót ziemnych należy zlokalizować i zabezpieczyć. W miejscach kolizji z istniejącym uzbrojeniem roboty wykonywać ręcznie, skrzyżowania zabezpieczyć rurami ochronnymi dwudzielnymi. Na odcinku od studni S1 do punktu B sieć kanalizacji deszczowej wymaga wymiany (z fi 200 na fi 300). Roboty sanitarne (kanalizacja deszczowa) będą prowadzone wyłącznie w pasie drogi gminnej natomiast roboty drogowe w pasie drogi gminnej i wojewódzkiej (przebudowa skrzyżowania). Wobec powyższego przed przystąpieniem do robót, WYKONAWCA winien opracować uproszczony projekt tymczasowej organizacji ruchu zaopiniowany przez Gminę Więcbork - dla drogi gminnej. Natomiast przed wejściem na drogę wojewódzką należy opracować projekt tymczasowej organizacji ruchu uzgodniony z ZDW w Bydgoszczy, Komendą Wojewódzką Policji oraz uzyskać zatwierdzenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko - Pomorskiego w Toruniu. Koszt zakupu i montażu znaków drogowych na czas budowy również ponosi WYKONAWCA. WYKONAWCA nie będzie ponosił kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego gminnego. Miejsce wywozu ziemi – Więcbork teren motokrosu – odległość ok. 4km – bez opłaty. Wycenę należy wykonać w oparciu o STWiOR, dokumentację projektową, dokumentację geotechniczną oraz zakres robót wynikający z własnej kalkulacji robót tymczasowych i prac towarzyszących nie objętych dokumentacją (elementy obce do regulacji, wymiana gruntu, odwodnienie terenu). Załączony przedmiar jest jedynie materiałem pomocniczym do dokonania wyceny przedmiotu zamówienia. Zamawiający zaleca aby każdy z wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac. UWAGA! Jeżeli w SIWZ i załącznikach do specyfikacji wskazana została nazwa producenta, znak towarowy (marka), patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp., jak również źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z opracowaną dokumentacją oraz zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Warunki równoważności: a) dla rur ochronnych dwudzielnych AROT – możliwość zastosowania rur ochronnych dwudzielnych innych firm lecz winny spełniać warunki: - rura dwudzielna z tworzywa termoplastycznego PCV o gr. ścianki nie mniejszej niż 5mm przeznaczona do osłon kabli m. in. elektroenergetycznych, telekomunikacyjnych, telewizyjnych układanych pod jezdniami ulic, placami itp., b) dla masy izolacyjnej abizolu – możliwość zastosowania izolacji przeciwwilgociowej innej firmy lecz winien spełniać warunki: - produkt oparty na bazie masy bitumicznej przeznaczony do zabezpieczania budynków i budowli przed działaniem na nie wody i wilgoci. Materiały użyte do budowy powinny posiadać stosowne atesty lub deklaracje zgodności stwierdzające dopuszczenie do stosowania w budownictwie. Wymagania dotyczące zatrudnienia (o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w trakcie realizacji zamówienia, zostały określone w pkt 3.2 SIWZ i projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wymagania dotyczące wadium zostały określone w rozdziale 13 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który w niniejszym postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą: - Wypełniony formularz ofertowy – zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ), - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3 do SIWZ), - Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli w imieniu podmiotu działa osoba, której umocowanie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (dokumentów rejestrowych), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, - Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 1 (jeżeli dotyczy), - Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach