Przetargi.pl
„Przebudowa drogi wewnętrznej – ul. Starozawidowska w Starym Zawidowie”

Gmina Sulików ogłasza przetarg

  • Adres: 59-975 Sulików, ul. Dworcowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 778 76 13 , fax. 75 775 69 22
  • Data zamieszczenia: 2018-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulików
    ul. Dworcowa 5
    59-975 Sulików, woj. dolnośląskie
    tel. 75 778 76 13, fax. 75 775 69 22
    REGON: 23082144000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sulikow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi wewnętrznej – ul. Starozawidowska w Starym Zawidowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn: „Przebudowa drogi wewnętrznej – ul. Starozawidowska w Starym Zawidowie” 2.Przedmiotem zadania inwestycyjnego jest wykonanie przebudowy drogi wewnętrznej wraz z budową odcinka kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Sulików, ul. Starozawidowskiej w miejscowości Stary Zawidów na działkach nr 4, 8 obr.0008 Stary Zawidów i dz. nr 405 obr.0001 Zawidów - przebudowa nawierzchni w granicy pasa drogowego. Przyjęto następujące rozwiązania: a) jezdnia – zaprojektowano dwuwarstwową nawierzchnię z mieszanki mineralnoasfaltowej, o łącznej grubości 8cm, złożonej z warstwy wiążącej gr 4cm (0/20mm) oraz warstwy ścieralnej o gr.4cm (0/12,8mm); ułożenie podbudowy tłuczniowej z kruszywa łamanego grubości łącznej 23cm: frakcja: 0-63mm – gr. 15cm, frakcja: 0-31,5mm – gr. 8cm; oraz warstwy odcinającej grubości 10cm Na całej długości przebudowywanej drogi przewidziano prawostronne ograniczenie jezdni opornikiem betonowym 10x25cm na ławie betonowej z oporem oraz lewostronny ściek z kostki granitowej szerokości 50 cm ograniczony opornikiem betonowym 10x25cm na ławie betonowej z oporem. Pobocze po zewnętrznej stronie opornika należy wybrukować kostką granitową. Warstwy konstrukcyjne drogi: - warstwa piaskowa odcinając 10cm, - podbudowa z kruszywa łamanego – dolna (frakcja 0-63mm) grubości 15cm, - podbudowa z kruszywa łamanego – górna (frakcja 0-31,5mm) grubości 8cm, - warstwa wiążąca mineralno-bitumiczna (0/20mm) grubości 4cm, - warstwa ścieralna mineralno-bitumiczna (0/12,8mm) grubości 4cm. Spadki poprzeczne dla jezdni o wartości 2%. Na potrzeby odwodnienia jezdni ul. Starozawidowskiej zaprojektowano wzdłuż przebudowywanej drogi wykonanie ścieku z kostki granitowej, posadowionej na ławie betonowej C12/15, sprowadzający wody opadowe do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej wraz z wpustami ulicznymi zlokalizowanymi na końcu przebudowywanego odcinka drogi. Odprowadzenie wód opadowych odbywać się będzie za pomocą projektowanej kanalizacji fi 200, L = 26,0mb, wpiętego w istniejący rurociąg KD200 po przez projektowana studnie betonowa DN1100 fi 1000 zgodnie z warunkami technicznymi przyłączenia do sieci kanalizacji deszczowej. UWAGA: wykonawca musi uwzględnić w kosztach realizacji zadania okazanie granic działek drogowych, na których będzie realizowane ww. zadanie inwestycyjne. UWAGA: Wykonawca musi uwzględnić w kosztach realizacji zadania regulację urządzeń obcych od sieci wodociągowej, kanalizacyjnej i deszczowej jeżeli występują. 3.Szczegółowy zakres robót do wykonania obejmuje dokumentacja techniczna (dokumentacja projektowa, STWiORB, przedmiar robót,) stanowiące załączniki nr 4 do SIWZ. 4.Klasyfikacja wg kodu CPV: 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg 4.Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 5.Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji technicznej wskazanej w załączniku nr 4 do SIWZ należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, wymienionych w dokumentacji technicznej z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. 6.Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. Materiały przed wbudowaniem będą przedstawione Zamawiającemu do akceptacji. 7.W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 8.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi. 9.Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami budowlanymi w tym prac ogólnobudowlanych, roboty rozbiórkowe, roboty nawierzchniowe, operatorzy sprzętu ciężkiego - jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Dane osób wykonujących wskazane wyżej prace zostaną ujęte w umowie z wykonawcą (w formie załącznika), dotyczy to także pracowników podwykonawców. Każdorazowa zmiana załącznika w przypadku wystąpienia konieczności zmiany danych osób oddelegowanych do wykonywania zamówienia nie wymaga aneksu do umowy (wykonawca przedstawia korektę załącznika w przypadku zmiany osób oddelegowanych do wykonywania zamówienia do wiadomości zamawiającego). Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę na zasadach wskazanych we wzorze umowy. Wykonawca do każdej faktury musi złożyć oświadczenie o zatrudnianiu wszystkich osób wskazanych w wykazie na podstawie umowy o pracę. 10.Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 uPzp. 11.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 12.W przypadku zamówień na roboty budowlane lub usługi, które mają być wykonywane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane lub usługi. Wykonawca zawiadamia o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. 13.Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 uPzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 14.Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na realizację przedmiotu zamówienia 3 lata (36 miesięcy). Szczegóły dotyczące rękojmi i gwarancji znajdują się w paragrafie 19 wzoru umowy (zał. nr 5 do SIWZ). 15.Zamawiający w kryteriach oceny ofert będzie oceniał wydłużenie okresu gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) najpóźniej do dnia 13 luty 2018 r. do godz. 12:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Uproszczony kosztorys ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach