Przetargi.pl
„Przebudowa drogi wewnętrznej Radomin – droga woj. 545 na publiczną drogę gminną klasy D w obrębie geodezyjnym Radomin i Napiwoda wraz z przebudową skrzyżowania z drogą woj. nr 545 – etap I”.

Gmina Nidzica ogłasza przetarg

  • Adres: 13-100 Nidzica, Plac Wolności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 625 07 10 , fax. 089 625 07 11
  • Data zamieszczenia: 2019-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nidzica
    Plac Wolności 1
    13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 625 07 10, fax. 089 625 07 11
    REGON: 51074364000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.nidzica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi wewnętrznej Radomin – droga woj. 545 na publiczną drogę gminną klasy D w obrębie geodezyjnym Radomin i Napiwoda wraz z przebudową skrzyżowania z drogą woj. nr 545 – etap I”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących: „Przebudowę drogi wewnętrznej Radomina-droga woj. 545 na publiczną drogę gminną klasy D w obrębie geodezyjnym Radomin i Napiwoda wraz z przebudową skrzyżowania z drogą woj. nr 545 – etap I”. Szczegółowy zakres i sposób wykonania zadań określają: przedmiary robót, projekty budowlano-wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, projekt umowy, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, specyfikacjami technicznymi odbioru i wykonania robót oraz na ustalonych w umowie warunkach. II. Wymagania Zamawiającego związane z zatrudnieniem przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 29 ust.3a Pzp): 1. Przy realizacji robót Wykonawca lub odpowiednio jego Podwykonawca, będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzonych zadań, wszystkich pracowników fizycznych za wyjątkiem operatorów maszyn i urządzeń. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy kierownika budowy i kierowników robót, którzy wykonują czynności w zakresie realizacji zamówienia. Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczy powyższy wymóg zatrudnienia na umowę o pracę, wynikają z projektu budowlano-wykonawczego. Szczegółowe wymagania i sankcje z tytułu ich nie spełnienia Zamawiający określił we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełnienia przedmiotowego warunku, Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający w tym zakresie nie wymaga innych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do formularza oferty, podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy, należy załączyć sporządzone w języku polskim, następujące załączniki: 1) Kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie przedstawionych przedmiarów robót, stanowiące załączniki do SIWZ, 2) Oświadczenia i dokumenty wymienione w SIWZ i ogłoszeniu stanowiące załączniki do Oferty, odpowiednio wg wymagań określonych przez Zamawiającego dla poszczególnych zadań wymienionych w przedmiocie zamówienia, 3) Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał) lub kopii poświadczonej notarialnie lub przez osoby udzielające pełnomocnictwa, 4) Zobowiązanie innych podmiotów w formie pisemnej (oryginał).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach