Przetargi.pl
Przebudowa drogi wewnętrznej przy ul. Nadstawnej 12 oraz przebudowa ul. Berka Joselewicza między ul. Nadstawną a drogą wewnętrzną

Gmina Miasto Biłgoraj ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, Plac Wolności 16
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6869600 , fax. 84 6869665
  • Data zamieszczenia: 2016-05-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Biłgoraj
    Plac Wolności 16 16
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 84 6869600, fax. 84 6869665
    REGON: 95036902000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bilgoraj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi wewnętrznej przy ul. Nadstawnej 12 oraz przebudowa ul. Berka Joselewicza między ul. Nadstawną a drogą wewnętrzną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Charakterystyka zadania inwestycyjnego. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie nawierzchni drogi wewnętrznej oraz ulicy Berka Joselewicza (nakładka asfaltowa), budowa nawierzchni z kostki betonowej na chodnikach oraz miejscach parkingowych, ustawienie nowego słupa oświetlenia ulicznego wraz z linia zasilającą. W ramach zadania przewiduje się również ustawienie nowych krawężników oraz miejscowe przebrukowanie istniejących chodników w celu dostosowania ich do poziomu nowoprojektowanej nawierzchni. Zakres zamówienia obejmuje roboty w branży drogowej w n/w zakresie: 1) Roboty pomiarowe. 2) Roboty rozbiórkowe ( kostka betonowa, krawężniki, obrzeża, frezowanie). 3) Regulacja wysokościowa urządzeń podziemnych. 4) Nawierzchnia drogi, chodnika, zjazdów, miejsc parkingowych - podbudowy, nakładka. 5) Elementy ulicy - krawężniki, obrzeża. 6) Roboty montażowe- słup oświetlenia ulicznego z oprawami typu LED wraz z linią zasilającą. 7) Geodezyjną inwentaryzację powykonawczą. Przebudowywana droga wewnętrzna o szerokości 6,0 m o następującej konstrukcji: Nawierzchnia drogi wewnętrznej oraz ul. Berka Joselewicza (nakładka asfaltowa) : - Warstwa ścieralna - AC 8 S 50/70 KR 1-2 wg WT-2/2014 - grubość 4cm - Warstwa emulsji asfaltowej C 60 B 5 ZM w ilości 0,3 kg/m2 - Warstwa wiążąca AC 11 W 50/70 KR 1-2 wg WT-2/2014 grubości 4 cm - Warstwa emulsji asfaltowej C 60 B 5 ZM w ilości 0,5 kg/m2 - Istniejąca konstrukcja nawierzchni po frezowaniu do projektowanego profilu oraz uzupełnieniu ubytków mieszanką mineralno-bitumczną. Nawierzchnia chodnika z asfaltu do odtworzenia po wymianie krawężników: - Uzupełnienie nawierzchni bitumicznej chodnika na styku z ustawianym krawężnikiem betonowym, betonem asfaltowym grubości 6 cm i podbudową z chudego betonu 9 MPa wg PN-S-96013:1997 grubości 30 cm, całość w pasie szerokości średnio 50 cm, roboty wykonane ręcznie z zagęszczeniem i pełnym zalaniem krawędzi połączenia asfaltem na gorąco-masa bitumiczna AC 8S KR1 wg WT-2: 2014. Nawierzchnia miejsc parkingowych, chodnika, miejsca na śmietnik przy drodze : - Nawierzchnia z kostki brukowej typu Holland (kostka nowa) 20x10x6, kolor szary na chodnikach, - Nawierzchnia z kostki brukowej typu Holland (kostka nowa) 20x10x8 - miejsca postojowe, zjazdy - kolor grafitowy, - Warstwa podsypki cementowo-piaskowej 1:4 o średniej grubości 3-5cm - Podbudowę stanowi istniejąca nawierzchnia po oczyszczeniu, uzupełnieniu ubytków oraz ewentualnym wyprofilowaniu( droga wewnętrzna) - Podbudowa z chudego betony 9 MPa wg PN-S-96013:1997 grubości 12cm na chodniku i 20cm na zjazdach ( ul. Berka Joselewicza) Krawężniki betonowe wtopione Krawężnik 15x30 cm wtopiony (+0cm, +4 cm) na ławie betonowej z oporem (0.06m3/mb) - wraz z uzupełnieniem nawierzchni drogi podbudową z chudego betonu grubości 30 cm, całość w pasie szerokości średnio 15 cm, roboty wykonane ręcznie z zagęszczeniem( beton 9MPa wg PN-S-96013:1997). Krawężniki betonowe stojący Krawężnik betonowy 15x30x100cm na ławie betonowej z oporem, beton C12/15 F=0,06m3/mb) - wraz z uzupełnieniem nawierzchni drogi podbudową z chudego betonu grubości 30 cm, całość w pasie szerokości średnio 15 cm, roboty wykonane ręcznie z zagęszczeniem( beton 9MPa wg PN-S-96013:1997) Obrzeża betonowe Obrzeże betonowe 8x30x100 cm na ławie betonowej z oporem, beton C12/15 F=0,04 m3/mb Przed wykonaniem rozbiórki krawężników należy dokonać cięcia nawierzchni wzdłuż istniejącego krawężnika w odległości około 15cm. Rowki pod krawężniki należy wykonać w taki sposób, aby nie uszkodzić nawierzchni za wykonanym cięciem. Uzupełnienie jezdni bitumicznej na styku z ustawionym krawężnikiem z chudego betonu 9 MPa ( grubość ok. 30cm). Odwodnienie nawierzchni bitumicznej oraz z kostki betonowej wykonać poprzez zachowanie właściwych spadków poprzecznych i podłużnych UWAGA!!! Wszystkie materiały pochodzące z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego. Powierzchnia istniejących chodników do przedrukowania - 23,55m2 ELEMENTY BEZPIECZEŃSTWA RUCHU, OZNAKOWANIE - Progi zwalniające/podrzutowe przymocowane do ławy betonowej C16/20. Liniowy próg zwalniający listwowy U-16d o ograniczonej prędkości przejazdu 18-20 km/h. Próg wykonany z gumy wyklejony taśmą odblaskową 3M zapewniającą dobrą widoczność w nocy. Wymiary :Szerokość 5500 mm, długość 900 mm, wysokość 70 mm. Progi musza być tak wykonane i utrzymane, by wykluczone było powstawanie kałuży wody lub tafli lodu przed i za progiem zwalniającym. - Oznakowanie poziome ( linie P-10 12m2) - grubowarstwowe chemoutwardzalne. - Oznakowanie pionowe ( znak D-7 - 2 szt.) - znaki średniej wielkości na słupkach fi 50mm SŁUP OŚWIETLENIA + 2 OPRAWY LED NA WYSIĘGNIKACH WRAZ Z LINIĄ ZASILAJĄCĄ 1. Oprawy oświetleniowe - oprawy LED z redukcją mocy (minimalna dopuszczalna moc wg obliczeń fotometrycznych dopasowana do kategorii drogi w celu zredukowania poboru energii) oraz funkcją utrzymania stałego strumienia świetlnego w ciągu całego okresu eksploatacji. - klosz oprawy wykonany ze szkła hartowanego (odporność na uderzenia min. IK08), - szczelność oprawy min. IP 66, - ochrona przed porażeniem - I lub II klasy ochronności, - korpus i układ optyczny oprawy - odlew ciśnieniowy z aluminium, malowane proszkowo lub anodowane. - temperatura barwy emitowanego światła w zakresie 3000 - 3700 K, - żywotność min. 60000h, - gwarancja producenta na całą oprawę 5 lat. - sprawność świetlna opraw > 85%, - współczynnik oddawania barw (CRI) >= 75, - wydajność pojedynczego źródła LED >= 130Lm/W, - układ zasilający oprawę - zasilacz elektroniczny mikroprocesorowy zabezpieczający: przed zwarciem lub rozwarciem diody pozwalający na prace oprawy przy zwarciu lub awarię jednej diody, - zabezpieczenie termiczne, z czujnikiem temperatury w przypadku przekroczenia przez oprawę temperatury krytycznej, - oprawa zaopatrzona w radiator w górnej części korpusu, - uchwyt montażowy oprawy umożliwiający regulację w zakresie - 5 do +15 na pionowym słupie lub - 15 do + 5 na wysięgniku poziomym, - wymienny moduł. - oprawy muszą posiadać certyfikat CE oraz wszystkie komponenty elektryczne muszą posiadać certyfikat ENEC. 2. Słup oświetleniowy - słup oświetleniowy aluminiowy anodowany o wysokości 8,0m, okrągły, barwa czarna wraz z fundamentem i 2 wysięgnikami, - zastosowane oprawy LED powinny być dostosowane kolorystycznie do słupa, - wysięgnik jako oddzielny element z mocowaniem umożliwiającym jego regulację w poziomie i zabezpieczeniem przed przypadkową zmianą położenia względem osi drogi, wymiary wysięgników oraz kąty nachylenia dostosować do kategorii oświetlanej drogi. 3. Przekrój kabla 4x25 YAKY długość 30 m w rurze osłonowej DVK fi 50 4. Zasilanie od słupa Szczegółowy zakres robót został przedstawiony części projektowo-rysunkowej. Warunki techniczne do uwzględnienia przy realizacji przebudowy. 1.W czasie prowadzonych robót, wykonawca dokonywać będzie na bieżąco korekty urządzeń usytuowanych na placu budowy (studzienki kanalizacyjne) i dostosuje wysokościowo do niwelety układanej nawierzchni. 2.Całość prac wykonać z zachowaniem warunków wykonawstwa i odbioru obowiązujących przy prowadzeniu robót drogowych oraz przy zachowaniu obowiązujących warunków bezpieczeństwa i higieny pracy 3.Do budowy wykonawca stosować może wyłącznie materiały spełniające wymogi art.10 ustawy Prawo budowlane z dnia 07.07.1994r z późniejszymi zmianami. Po zakończeniu prac budowlanych wykonany obiekt należy zainwentaryzować geodezyjnie na koszt wykonawcy robót. 4. Wykonawstwo robót bitumicznych wg WT-2/2014 dla betonu asfaltowego. 5. Materiały z rozbiórki (destrukt, gruz, krawężniki itp.) przewieźć w miejsce wskazane przez MSD Biłgoraj do 2km). 7. Przed odbiorem końcowym robót, wykonawca przedstawi Zamawiającemu kompletną dokumentację odbiorową umożliwiającą odebranie komisyjne obiektu i przekazanie go do zarządu drogi (należą tu m. innymi: opis technologiczny wykonanych robót drogowych, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, atesty i certyfikaty jakości dla wbudowanych materiałów). 8. Oznakowanie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) 2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na konto bankowe Zamawiającego, prowadzone w Banku PKO BP O/Biłgoraj, Nr konta bankowego 72 1020 5385 0000 9202 0004 2549 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( t. j. Dz. U. 2014r. poz. 1804). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Przebudowę ul. Nadstawnej 12, ul. Berka Joselewicza 4 W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 ppkt 2)-5) SIWZ muszą zawierać określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art.46 ust. 5 PZP. Kserokopię dokumentów potwierdzających wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy. 5 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6 Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 12 7 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9 Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesienie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust 3 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 PZP pełnomocnictw,, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: umbilgoraj.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach