Przetargi.pl
Przebudowa drogi wewnętrznej od km 0+000 do km 0+680, wraz z budową odwodnienia dz.nr 98/2, obr. 8, miejscowość Miętkie, gmina Dźwierzuty

Gmina Dźwierzuty ogłasza przetarg

  • Adres: 12-120 Dźwierzuty, Niepodległości
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 621 12 32, , fax. 89 621 12 33
  • Data zamieszczenia: 2019-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dźwierzuty
    Niepodległości 6
    12-120 Dźwierzuty, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 621 12 32, , fax. 89 621 12 33
    REGON: 51074331500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminadzwierzuty.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi wewnętrznej od km 0+000 do km 0+680, wraz z budową odwodnienia dz.nr 98/2, obr. 8, miejscowość Miętkie, gmina Dźwierzuty
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. „Przebudowa drogi wewnętrznej od km 0+000 do km 0+680, wraz z budową odwodnienia dz.nr 98/2, obr. 8, miejscowość Miętkie, gmina Dźwierzuty”. 2. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi wewnętrznej działka nr 98/2 – własność Gmina Dźwierzuty wraz z budową odwodnienia w postaci kanalizacji deszczowej. Projekt branży drogowej zawiera rozwiązania układu komunikacyjnego ww. drogi (wewnętrznego i zewnętrznego – powiązania z drogą powiatową nr 1496N działka nr 98/1 oraz z drogą gminną nr 195062N działka nr 113/3). Projekt branży sanitarnej zawiera rozwiązania sieci kanalizacji deszczowej włączone do istniejącego kolektora sanitarnego poprzez istniejącą studnię. 3. Celem przebudowy drogi jest poprawienie poziomu bezpieczeństwa ruchu poprzez poprawienie geometrii drogi, regulację skrzyżowań i zjazdów, wykonanie konstrukcji nawierzchni do 100 kN/oś oraz budowę odwodnienia powierzchni drogi. 4. Projektowane roboty drogowe i sanitarne obejmują: 1) roboty rozbiórkowe istniejącego oznakowania pionowego; 2) frezowanie istniejącej nawierzchni drogi oraz w obrębie skrzyżowania; 3) wykonanie niezbędnych robót ziemnych w celu ułożenia podbudowy; 4) budowa kolektora i przykanalików kanalizacji deszczowej; 5) budowa betonowych studzienek rewizyjnych; 6) wykonanie wpustów deszczowych; 7) wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych; 8) wykonanie poboczy drogi; 9) wykonanie zjazdów indywidualnych; 10) ustawienie oznakowania pionowego. 5. Podstawowe kryteria projektowe Parametr techniczny Wielkość Droga D Prędkość projektowa Vp=40km/h na terenie zabudowy Kategoria ruchu na drodze gminnej KR 1 Okres trwałości projektowanych nawierzchni 20 lat Szerokość pasa ruchu 2x2,00m Szerokość nawierzchni bitumicznej 4,00m Szerokość poboczy gruntowych 0,75mb Spadek poprzeczny nawierzchni Daszkowy 2% jednostronny 2% Spadek pobocza 2% do 5% Maksymalne pochylenie podłużne 3,39% Głębokość przemarzania gruntu wg PN-81/B-03020 Hz=1,00m Kolektor deszczowy PCV-U 250x7,3mm SN8 Studzienki rewizyjne DN1200 Przykanaliki PCV-U 200x5,9mm SN8 6. Konstrukcja jezdni Należy wykonać korytowanie podłoża na poszerzeniu o średniej głębokości 35cm. Następnie istniejącą jezdnię bitumiczną wraz z poszerzeniem należy wyprofilować masą bitumiczną o średniej grubości 3cm w celu nadania pożądanych spadków. Zgodnie z projektem technologicznym projektuje się następujące konstrukcje jezdni drogi gminnej dla całego odcinka: 1) dla jezdni: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o gr. 4cm; - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o gr. 4cm; - warstwa wyrównawczo-profilująca 75kg/m2; - podbudowa z kruszywa naturalnego łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 20cm na poszerzeniu; - warstwa odcinająca z piasku o gr. 10cm. 2) dla istniejącego skrzyżowania z drogą powiatową i gminną: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o gr 4cm; - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o gr. 4cm; 7. Profil podłużny drogi gminnej na odcinku od skrzyżowania z drogą gminną poprzez drogę wewnętrzną do podłączenia z drogą powiatową nr 1496N zostanie dostosowany do istniejącego profilu podłużnego drogi z uwzględnieniem założonej w projekcie podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego o gr. 20cm oraz warstw konstrukcyjnych nawierzchni. 8. Odprowadzenie wód deszczowych z powierzchni przebudowywanej drogi do projektowanych wpustów deszczowych włączonych do projektowanych betonowych studzienek rewizyjnych, przykanalikami do istniejącego kolektora KD 315 po przez projektowany odcinek kolektora. 9. Szerokość wjazdów do zabudowań uzależniona jest od szerokości bram, a ich lokalizacja od lokalizacji istniejących i projektowanych wjazdów. Szerokość zjazdów na pola i do gospodarstw przyjęto od 3,50 – 5,0 metra: 1) konstrukcja nawierzchni zjazdu z kostki betonowej: - kostka betonowa o gr. 8cm; - podsypka cementowa – piaskowa gr. 4cm; - podbudowa z kruszywa łamanego o gr. 15cm; 2) konstrukcja zjazdu o nawierzchni bitumicznej: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o gr. 5cm; - podbudowa z kruszywa naturalnego łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 15cm; - warstwa odcinająca z piasku o gr 10cm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 0/100) przed upływem terminu składania ofert 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Szczytnie Oddz. Dźwierzuty Nr 98 8838 1044 2007 0400 0101 0005 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w KASIE Urzędu Gminy w Dźwierzutach lub przesłany w oddzielnej kopercie na adres Zamawiającego, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia Wykonawcy szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony we wszystkich pozycjach formularz ofertowy - wg załącznika Nr 1 do SIWZ 2) Dokument pełnomocnictwa – (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym, również w przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie (np. konsorcjum, sp. cywilna), pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika. W przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem. 3) Dowód wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach